Gå til innhold

Hvordan virket trøttheten i første trimester inn på deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var kvalm og spydde daglig tiden fra ca. uke 4, mens nå har det stoppet opp (5 uker+3 dager nå). Kan ha noe med at jeg knapt har turd å spise noe "vanlig" mat på lang tid, i dag drakk jeg til og med kaffe. :sjokkert: :sjokkert:

Har ikke hatt blødninger til nå, derimot merker jeg trøttheten veldig. Som om øyelokkene er tunge og døsige, og til tider vanskelig å fokusere med øynene. Første dagen uten kvalme spratt jeg opp og ryddet og vasket som en galning, var ekstra herlig å føle at jeg kunne fungere igjen.

Hvordan følte dere trøttheten? Jeg har aldri følt denne type trøtthet før, kan omtrent ligge i senga hele dagen og tv-binge, spesielt rundt denne tiden og fremover til sent på ettermiddagen er jeg trøtt.

Litt flaut da jeg var på besøk hos en venninne, jeg ville bare sove i sofaen hennes.



Anonymous poster hash: 10d8e...b11
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt merkelig spørsmål, man merker jo trøttheten ved å bli skikkelig trøtt. I første graviditet husker jeg jeg la jeg meg i senga og sov en time hver ettermiddag jeg kom hjem fra jobb, før middag. Så la jeg meg gjerne 21.30 på kvelden. Allikevel sovnet jeg omtrent over tastaturet på jobb fra 14 og utover. Kunne sovne på sofaen om kvelden, klarte ikke å se en film.

Andre graviditet var jeg hjemme med en toåring, og det var utrolig slitsomt. Husker jeg slepte den sportsvogna rundt og rundt kvartalet der vi bodde, slik at jeg kunne sette henne i gangen og STUPE I SENG" de tre kvarterene barnet sov på dagen. Sovnet h*n i butikken eller parken, gråt jeg nesten, da ble det ikke noen formiddagslur på meg.



Anonymous poster hash: 27342...b3a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var student og hadde åtte ukers sommerferie. Testet positivt i midten av juni, og kan faktisk ikke huske noe særlig fra den sommeren. Jeg sov 15 timer i døgnet i nesten tre måneder... Og resten av tida gikk jeg rundt som en zombie, og hang over do. Graviditet er ikke en sykdom nei, men jøss så dårlig man kan bli...

Anonymous poster hash: e7a74...9c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...