Gå til innhold

hvordan klare å få en seksuell partner hvis man er litt "rar"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

ja, hvordan skal man klare det? Har ikke "pult" på år og dager og ønsker litt nærhet, men er ikke den typiske a4 typen, så blir derfor ofte avvist. Å sjekke på byen kan jeg bare glemme. Nette virker også helt umulig, hvis man ikke ser ut som en "prins". Så hva er alternativet, kjøpe seg en hore? Og ikke kom med det "sex er ingen menneskerettighet...bullshitet". Sex og nærhet er viktig for alle mennesker, akkurat som det er viktig å føle seg likt, respekter, elsket osv. Er dessverre ingen av de delene, men det er en annen diskusjon.

Dere er damer er heldige som kan styre kjøttmarkedet slik dere ønsker, det skal dere ha!!



Anonymous poster hash: d9b8f...536
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ser du bra ut?



Anonymous poster hash: 302f0...88b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

legg 16åringer til på snapchat og send penisbilder



Anonymous poster hash: 302f0...88b
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser du bra ut?

Anonymous poster hash: 302f0...88b

ser normal ut, eller vet at noen syntes jeg ser bra ut, men det betyr ikke at jeg ser bra ut for alle. Folk har forskjellig smak, spesielt dere kvinner.

Anonymous poster hash: 46bac...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Idollet

Jeg pleier ikke å være representat for kvinnene her på forumet og ellers, men her er det de alle tenker:

  • Det er ingen menneskerett å ha nærhet og sex!!!!11111!!!!!oneoneone!!!!!1111!!!twotwo!!!122!!!!!1!!!!4!!!!one!!! f(x)=41-x=40
  • Bruk hånden din!!!!
  • Tror dere at kvinner bare er noe der putter noe inni?!!!!
  • Hva har du å tilby!!!!!
  • Tror du du har krav på det?!!?!
  • Hvorfor skal vi hjelpe deg??!!!
  • Kjøp ei hore! Som alle manngriser gjør!!!!111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men det mener derimot ikke jeg, men har ikke sex for tiden. Så er ikke kvalifisert.

Endret av Idollet
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du egentlig med at du er litt "rar"?

vet ikke helt, men hørt det ved flere anledninger. Sikkert en kombinasjon av talemåte, kroppspråk og utseende...muligens.

Anonymous poster hash: 46bac...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier ikke å være representat for kvinnene her på forumet og ellers, men her er det de alle tenker:

  • Det er ingen menneskerett å ha nærhet og sex!!!!11111!!!!!oneoneone!!!!!1111!!!twotwo!!!122!!!!!1!!!!4!!!!one!!! f(x)=41-x=40
  • Bruk hånden din!!!!
  • Tror dere at kvinner bare er noe der putter noe inni?!!!!
  • Hva har du å tilby!!!!!
  • Tror du du har krav på det?!!?!
  • Hvorfor skal vi hjelpe deg??!!!
  • Kjøp ei hore! Som alle manngriser gjør!!!!111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men det mener derimot ikke jeg, men har ikke sex for tiden. Så er ikke kvalifisert.

Hehe :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier ikke å være representat for kvinnene her på forumet og ellers, men her er det de alle tenker:

  • Det er ingen menneskerett å ha nærhet og sex!!!!11111!!!!!oneoneone!!!!!1111!!!twotwo!!!122!!!!!1!!!!4!!!!one!!! f(x)=41-x=40
  • Bruk hånden din!!!!
  • Tror dere at kvinner bare er noe der putter noe inni?!!!!
  • Hva har du å tilby!!!!!
  • Tror du du har krav på det?!!?!
  • Hvorfor skal vi hjelpe deg??!!!
  • Kjøp ei hore! Som alle manngriser gjør!!!!111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men det mener derimot ikke jeg, men har ikke sex for tiden. Så er ikke kvalifisert.

:klo:

Åja det var det jeg tenkte ja! :ironi:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er så trist, jeg er for lenge siden fobi min seksuelle høy alder, men har enda ikke hatt sex med en kvinne jeg virkelig elsker. Og de få jeg har hatt sex med, har vært stort sett elendige "one night stands"

Livet er urettferdig, det man ikke fornekte.



Anonymous poster hash: 46bac...0a0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke helt, men hørt det ved flere anledninger. Sikkert en kombinasjon av talemåte, kroppspråk og utseende...muligens.

Anonymous poster hash: 46bac...0a0

Du, noen mennesker har en tendens til å bedømme helt normale folk som "rare" så jeg tror du skal glemme akkurat det der. Jeg har selv opplevd at andre har kalt meg "rar" men det sier egentlig bare noe om dem, ikke om meg.

Og en ting til, det er utrolig mange kvinner som ikke har hatt sex eller en kjæreste på minst 10-15 år, og de er også i alderen 25-45 år pluss/minus. Selv om du ser mange jenter har noen rundt seg hele tiden, så er ikke dette sannheten om alle kvinner.

Og om du vil ha en ærlig vurdering av deg og dine sjanser for å finne noen, så kan du sende meg en pm med bilde og din historie så skal jeg gi deg mitt ærlige svar rundt dette. Og jeg holder munn om det jeg får vite, og bildet blir slettet rett etterpå. Det er helt opp til deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, det er kanskje en klisjé, men jeg tror at når du slutter å prøve å finne noen å ha sex med så dukker det plutselig opp noen i livet ditt. Det er kanskje noe med det å sitte fast i ett spor (sex sex sex sex) og fokusere alt på det i stedet for å være åpen og imøtekommende og interessert i å bli kjent med noen. Eller ihvertfall virke sånn.

Men du sier du ikke finner noen på nettet? Hva med interesse-sider? Altså ikke vanlige datingsider, men steder der du finner folk som deler samme interesser som deg selv, samtalen går gjerne lettere da. Dette gjelder forresten fysiske steder også, ikke bare internett ;)

Edit: Oj, massevis av skrivefeil :o

Endret av netpuppy
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du, noen mennesker har en tendens til å bedømme helt normale folk som "rare" så jeg tror du skal glemme akkurat det der. Jeg har selv opplevd at andre har kalt meg "rar" men det sier egentlig bare noe om dem, ikke om meg.

Og en ting til, det er utrolig mange kvinner som ikke har hatt sex eller en kjæreste på minst 10-15 år, og de er også i alderen 25-45 år pluss/minus. Selv om du ser mange jenter har noen rundt seg hele tiden, så er ikke dette sannheten om alle kvinner.

Og om du vil ha en ærlig vurdering av deg og dine sjanser for å finne noen, så kan du sende meg en pm med bilde og din historie så skal jeg gi deg mitt ærlige svar rundt dette. Og jeg holder munn om det jeg får vite, og bildet blir slettet rett etterpå. Det er helt opp til deg.

ok, takk, mulig jeg sender en pm senere..men mulig du har sett bilde av meg før.

Uansett, du måtte nok snakket med meg person til person for å kunne gitt meg noen gode råd.Er nok i talemåte og kroppspråket mitt hvor jeg "scorer" dårlig.

Anonymous poster hash: 46bac...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, takk, mulig jeg sender en pm senere..men mulig du har sett bilde av meg før.

Uansett, du måtte nok snakket med meg person til person for å kunne gitt meg noen gode råd.Er nok i talemåte og kroppspråket mitt hvor jeg "scorer" dårlig.

Anonymous poster hash: 46bac...0a0

Ok, men det kan du forklare nærmere på pm om du ønsker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Idollet

Men jeg kan gi deg et råd. Ikke hør på dem som sier "bare ikke tenk på det og fokuser så mye på slikt, så plutselig finner du noen". Det funker bare om du er veldig sosial og som oftest kvinne. Regel 1. Vær sosial, finn noen å være med, ha det artig med fest og lignende. 2. Let etter noen du kan tenke deg å bli mer kjent med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg har heller aldri elsket noen av det motsatte kjønn!!!

jeg vet ikke hva det er for noe!!!

Jeg har undret meg nesten ihjel, men ikke funnet noe svar.

det nærmeste jeg kommer er en avstandsforelskelse hvor jeg føler liksom varme og

gode følelser liksom sendt gjennom lufta,

men nei- kan ikke si at jeg virkelig har elsket et annet menneske av det motsatte kjønn.

har aldri stolt på gutter eller menn da så kanskje det er det.

da gir man seg vel ikke villig vekk akkurat heller.

jeg traff en som jeg likte veldig godt og var forelsket i i 8 mnd,

men dette var liksom 20 år for seint for min del,

så aldersgapet kom imellom.

Da jeg var mye yngre tenkte jeg ikke på annet enn å finne kjærligheten, men så har årene gått og det skjedde bare aldri.

Var glad i de to cene mine og tolererte at de behandlet meg bedritent,

kunne nok kanskje(muligens kanskje) elsket dem hvis de hadde behandlet meg bra.

Men har vel aldri trodd på at jeg skulle vinne i kjærlighetslotteriet,

men blir glad av å tenke på avstandsforelskelser.

Blir glad av å fokusere på noe utenfor meg selv.

Noen elsker mennesker, mens jeg pga oppveksten min og diverse annet stort sett hater de,

særlig nå når jeg er eldre. Kanskje det er det som er galt med meg.

Jeg var glad i mennesker da jeg var yngre.



Anonymous poster hash: 31776...a69
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så på hvordan utroskapen i familien rev og slet i moren min, og det er vel kanskje det som har gjort varig inntrykk på meg, at jeg tidlig bestemte meg for at det ikke var verdt å ta sjansen.

Og traff bare ingen heller.



Anonymous poster hash: 31776...a69
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt meg sammen og sett andre i et "nytt og bedre lys".

Men jeg ble bare ikke imponert over det jeg så i det lyset heller.

Men nå skal det sies at jeg har vært sammen med sånne typiske hunks, hvis man kan bruke det uttrykket, som vasser i damer, og de passer jeg dårlig sammen med.

Årene løp fra meg mens jeg ikke fant noen stayer.



Anonymous poster hash: 31776...a69
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier ikke å være representat for kvinnene her på forumet og ellers, men her er det de alle tenker:

  • Det er ingen menneskerett å ha nærhet og sex!!!!11111!!!!!oneoneone!!!!!1111!!!twotwo!!!122!!!!!1!!!!4!!!!one!!! f(x)=41-x=40
  • Bruk hånden din!!!!
  • Tror dere at kvinner bare er noe der putter noe inni?!!!!
  • Hva har du å tilby!!!!!
  • Tror du du har krav på det?!!?!
  • Hvorfor skal vi hjelpe deg??!!!
  • Kjøp ei hore! Som alle manngriser gjør!!!!111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men det mener derimot ikke jeg, men har ikke sex for tiden. Så er ikke kvalifisert.

Dra til thailand som alle andre menn som ikke får seg noe hjemme i Norge..:fnise:

Anonymous poster hash: be2f0...9b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...