Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Høres sunt ut.

Det er ikke mer skadelig for håret enn alt annet en gjennomsnittlig kvinne putter oppi i løpet av en dag. Det er ikke akkurat permanentfarge fra Europris jeg klæsjer oppi.

Er du ferdig med å stille spørsmålstegn ved og dømme handlingene mine nå, eller har du mer på hjertet? ;)

Anonymous poster hash: d2b90...516

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke mer skadelig for håret enn alt annet en gjennomsnittlig kvinne putter oppi i løpet av en dag. Det er ikke akkurat permanentfarge fra Europris jeg klæsjer oppi.

Er du ferdig med å stille spørsmålstegn ved og dømme handlingene mine nå, eller har du mer på hjertet? ;)

For en aggresjon.

AnonymBruker
Skrevet

For en aggresjon.

:ler:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Uff, for et ubrukelig innlegg. "Alle som mener noe annet enn meg lyver". Fjortiser i dag, altså.

Til din informasjon så er jeg 28 og ingen fjortis.

Og jeg har da aldeles ikke sagt at alle som mener noe annet enn meg lyver, men at alle liker bekreftelse på seg selv og sin person på en eller annen måte, stor forskjell så kanskje du bør la være å legge ord i munnen på andre.

Er så lei av at alle skal knebles, man skal følge en norm, og Gud forby om noen velger å gjøre ting de selv har lyst til å gjøre.Det kommer spesielt frem i dette forumet. At noen i det hele tatt klarer å la seg irritere av hva andre gjør som ikke er til skade for en selv klarer jeg ikke å fatte. Om noen vil ha et bilde som man selv har tatt som profilbilde og de skifter ofte, hva er så problematisk med det egentlig?

Kommer jo godt frem her også "Hvorfor skifter du hårfarge så ofte? For det er jo sunt liksom :ironi: " Mye bra lesestoff på KG, men pokker så mye skittkasting og jantelov det er.

Anonymous poster hash: 796d8...82e

• Liker 4
Skrevet

Ser for meg at de knipser flere bilder av seg selv hele tiden og ikke klarer å bestemme seg. Også får de alltid et nytt finere bilde og må dele det også for å få bekreftelse på om man har et fint utseende. Merker også at de som skifter bilder ofte får mindre likes på bildene sine fordi folk har sett det før og ikke gidder å like det da det sikkert kommer et nytt bilde i morgen uansett.

Det er mitt inntrykk også.

På en måte blir det jo å "kontrollere" hbordan du vil folk skal se deg. Problemet er bare at folk ser rett gjennom det der hehe

Skrevet

Jeg har da et par perifere venninner på FB som minst en gang i måneden tar selfies og legger ut som nytt profilbilde på FB. Dette er svært pene damer, og de får da selvsagt mange likes hver gang. De jeg da har på FB som gjør dette har mann/kjæreste, så det handler ikke om å få oppmerksomhet som single..

Jeg lurer mest på hva som gjør at noen har en trang til å skifte profilbilder så ofte, og da også tar selfies?

Det hele plager meg ikke altså, men det forundrer meg.

Så dere med selfies-profilbilder som skifter bilder ofte; hva er grunnen til at dere gjør det? Oppmerksomhet? Har du dårlig selvbilde?

Gjesp.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Selv kan jeg ærlig innrømme at jeg er glad i å få litt oppmerksomhet på fb, komplimenter på bilder er jo bare hyggelig :) Bytter dog ikke profilbilde særlig ofte, kanskje en gang i halvåret (max).
Vet ikke hvorfor folk bytter så ofte da, og syns jo det er noget spesielt når man bytter en gang i uka, også er bildet nesten helt identisk!
Er dog ikke så rart at man tar selfies. Er ikke alle som har folk rundt seg som ønsker å ta bilde av en (selv liker jeg ikke spørre folk om de kan ta bilde av meg f.eks.), og da blir jo selfie veien til nytt profilbilde.

Anonymous poster hash: d3009...230
AnonymBruker
Skrevet

Jeg endrer profilbilde fordi kjæresten min skriver at han vil se et nytt bilde av det fine smilet mitt, etter å ha chatta daglig i noen uker. Så for min del handler det kun om det :)

Anonymous poster hash: aab0a...9c7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg endrer profilbilde fordi kjæresten min skriver at han vil se et nytt bilde av det fine smilet mitt, etter å ha chatta daglig i noen uker. Så for min del handler det kun om det :)

Anonymous poster hash: aab0a...9c7

Og du kan ikke bare sende ham et bilde?

Anonymous poster hash: f4ab0...8f9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vel de som har selfies som profilbilde er en egen sort. Det gir et loner-inntrykk selv om man måtte ha venner.

Anonymous poster hash: d187c...316
Gjest Knuse
Skrevet

Det må vel være opp til alle og enhver hvor ofte de vil skifte profilbilder. Noen gjør det ofte andre bytter mellom de samme bildene hele tiden. Noen utleverer livene sine på FB daglig. So what?

Gjest heihallo1998
Skrevet

Hvorfor bruke tid på å lure? La folk få bytte profilbilder som de vil.

• Liker 1
Skrevet

Hva?? Skifter de profilbilde én gang i måneden?? Jeg synes du skal si ifra. Gjerne åpent på veggen. Hvis ikke det blir bedre, så får du unfriende de. Det får da være måte på hva man skal finne seg i!!!

:ironi:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selfies- det være seg på profilbilder eller ei, er omtrent noe av det flaueste jeg kan tenke meg.. Jeg synes det er skikkelig kleint når man ser at folk strekker armene frem på bildet for å knipse seg selv mens de lager påtatte, unaturlige, rare smil som de antakelig antar er attraktive. For meg er det noe veldig flaut og ekstremt selvopptatt med å VISE at man står og tar bilder av seg selv, i speilet på badet eller når man ser i solbrilleglassene på bildet at det er personens egne armer som holder kameraet hehe..

Jeg har kun en gang lagt ut en selfie og da var jeg ekstremt godt fornøyd med håret mitt og sminken, og man kan ikke se at det er jeg som tar bildet-- ser ut om jeg har armene ned. Vet ikke helt hvorfor, det er bare noe med dette å vise at man tar bilder av seg selv som jeg synes er teit. Spesielt blant de godt voksne..Kunne jeg bare ikke fått meg til... Skal sies at jeg er den av mine venner som har fått mest oppmerksomhet for utseendet også, så derfor føler jeg at jeg i alle fall ikke kan legge ut et slikt "selvforherligende" bilde, da vil de antakelig tro jeg er full of myself.

Har ei på face som er ca 45 år, ikke ser spesielt bra ut, HELT gjennomsnittlig- men som endrer profilbildet ca ukentlig. ALltid selfies av dårlig kvalitet med et oppstilt rart uttrykk, tydelig utstudert. Selv er jeg dritlei av å se denne damas bilder i ett sett, men det rare er at hun nesten alltid får masse likes på bildene og mange "å søøøte xxxx-mor" "fineste xxx", "vakre xxx eller "fine deg". Har nå imidlertid knekt koden; denne dama er ram på å like og kommentere ALT hennes venner foretar seg og samler dermed opp goodwillpoeng, slik at de må like hennes bilder tilbake.. Jeg har merket det selv, at jeg føler jeg står i gjeld til henne etter alle likes'ene hun strør min vei. Det var dog en mannlig bekjent av henne som gjorde litt narr av henne da hun gikk berserk med bildebytting nylig, han skrev noe sånt som "IGJEN?! Enda et, kornete, grått, uklart, "kunstnerisk vri" (ironisk), utnevner deg til dronninga av profilbilder" eller noe.... Hun kommenterte og liket ikke den! ;)

Men herregud, merker jeg har mange tanker rundt dette.. Face gjør oss rare.

Anonymous poster hash: b8708...5de
  • Liker 1
Gjest Enhjørning
Skrevet

Ser ikke helt problemet med å ha selfies som profilbilder eller å bytte dem relativt ofte jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Selfies- det være seg på profilbilder eller ei, er omtrent noe av det flaueste jeg kan tenke meg.. Jeg synes det er skikkelig kleint når man ser at folk strekker armene frem på bildet for å knipse seg selv mens de lager påtatte, unaturlige, rare smil som de antakelig antar er attraktive. For meg er det noe veldig flaut og ekstremt selvopptatt med å VISE at man står og tar bilder av seg selv, i speilet på badet eller når man ser i solbrilleglassene på bildet at det er personens egne armer som holder kameraet hehe..

Jeg syns det er flauere med de som sminker og kler seg opp og får en venn til å ta bilde av de kun for å få nytt profilbilde. Stå foran en vegg/busk/i gresset alene mens de lager påtatte, unaturlige, rare smil der de antakelig antar seg selv som attraktive. Det er noe veldig flaut og ekstremt selvopptatt med å VISE at han tror man er så fin at man må ha photoshoot, og bruke tiden til andre kun for å få nytt profilbilde.

Anonymous poster hash: 6f515...dfa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg lurer også på det samme.

Hvorfor skifter folk profilbilder så ofte, gjerne flere ganger i uken? Det er så pinlig syns jeg og blir flau på vegne av de som gjør det.

En som ikke er på min venneliste(heldigvis), men en felles liker ofte bildene hans. Tobarnsfar som er singel og bytter ofte profilbilder. Det verste er den trutmunnen han lager for hver selfies han legger ut. Dette er en i 40-årene.

Anonymous poster hash: ed670...6d4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er flauere med de som sminker og kler seg opp og får en venn til å ta bilde av de kun for å få nytt profilbilde. Stå foran en vegg/busk/i gresset alene mens de lager påtatte, unaturlige, rare smil der de antakelig antar seg selv som attraktive. Det er noe veldig flaut og ekstremt selvopptatt med å VISE at han tror man er så fin at man må ha photoshoot, og bruke tiden til andre kun for å få nytt profilbilde.

Det kan også være flaut, men det er ikke så lett å avsløre. Hvis man står sminket og pent kledt foran en busk så kan det jo tenkes at man faktisk var på en fest og fordi man følte seg fin ba man noen om å ta bilde. Det trenger ikke være sånn at man har arrangert en photoshoot bare fordi man ser velstelt ut. men om man styler seg like iherdig og så tar selfies er det for meg bare enda kleinere...

Skrevet

Jeg føler at det er en "trend" å ha facebook,men bruke den minst mulig.

Det er jo det facebook er til,dele bilder og status,men du stusser over at noen bytter bilde en gang i mnd?

Ser ikke problemet.
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det kan også være flaut, men det er ikke så lett å avsløre. Hvis man står sminket og pent kledt foran en busk så kan det jo tenkes at man faktisk var på en fest og fordi man følte seg fin ba man noen om å ta bilde. Det trenger ikke være sånn at man har arrangert en photoshoot bare fordi man ser velstelt ut. men om man styler seg like iherdig og så tar selfies er det for meg bare enda kleinere...

Hvis det er noen i kretsen din så hadde du visst om det er fra en fest eller ikke :)

poenget mitt er bare at alt er kleint og flaut hvis man bare vinkler ting sånn. Det er flaut å se hvordan folk her gjør narr av andre. La folk gjøre som de vil,.. kan ikke folk begynne å bry seg om mer viktige ting i verden? Er det så viktig for folk å rakke ned på hverandre?

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...