Gå til innhold

Prøvere til høsten 2014? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her blir det ikke no testing fra og med 20.11 og utover... hehe. Lenge til ja ;) Flere som skal teste rundt i slutten av november?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikm i dag, ingen mens og negativ test.. da regner jeg med at jeg ikke har helt stabil syklus likevel, og at mens kommer om et par dager da det virker til at jeg har hatt eggløsning :)

men er det foresten flere som har litt problemer med de billigtestene sine? for det ser ut til at mine har trekt til seg litt fuktighet selv om de har vært pakka inn.. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikm i dag, ingen mens og negativ test.. da regner jeg med at jeg ikke har helt stabil syklus likevel, og at mens kommer om et par dager da det virker til at jeg har hatt eggløsning :)

men er det foresten flere som har litt problemer med de billigtestene sine? for det ser ut til at mine har trekt til seg litt fuktighet selv om de har vært pakka inn.. :vetikke:

Hmmmmm... Har bare tatt 1 billig test og den var helt fin :/
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk besøk av TR i går... Blææææ... LITT kjederlig må jeg bare innrømme! Men men... Da blir det dobbel så hard jobbing denne måneden :P hehe... Neida, denne gangen så skal jeg leve mer normalt til det motsatte er bevist for å si d sånn :P blir et glass rødvin eller to til helga!

Lykke til dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk besøk av TR i går... Blææææ... LITT kjederlig må jeg bare innrømme! Men men... Da blir det dobbel så hard jobbing denne måneden :P hehe... Neida, denne gangen så skal jeg leve mer normalt til det motsatte er bevist for å si d sånn :P blir et glass rødvin eller to til helga!

Lykke til dere andre!

fikk TR på mandag selv.. teit at den absolutt skulle komme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det ikke no testing fra og med 20.11 og utover... hehe. Lenge til ja ;) Flere som skal teste rundt i slutten av november?

Skal også teste på slutten av mnd, har IKM 26, får se hvor lenge jeg venter. I beste fall (hvis jeg klarer det) så venter jeg til to dager over IKM med testing dersom TR ikke kommer som planlagt.

Et annet spm: Jeg vet ikke heelt når EL er, på appen min står det 9/11, men jeg syns det høres vel tidlig ut. I og med at vi bare er i PP1, så har jeg ikke giddet å stresse med tester o.l.

Vi har sex hver/annenhver dag uansett.

Men: I helgen er jeg invitert på to fester. På den ene festen kjenner jeg ikke så mange (mest søstera hans sin omgangskrets) så der kan jeg jo slippe unna uten å drikke, men på den andre festen tror jeg det ville blitt veldig merkelig hvis jeg ikke tok EN slurk en gang.

Det er ikke bare det heller, jeg er ikke så desperat med prøvingen (enda) at jeg vil sette hele livet på vent, og jeg elsker jo rødvin og øl.

Er det sånn at sjansen for å bli gravid minsker SÅ mye ved inntak av alkohol? Jeg syns stadig vekk jeg hører om folk som blir gravide på fylla eller lignende...

Jeg klarer ikke å bestemme meg for standpunktet mitt på denne saken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal også teste på slutten av mnd, har IKM 26, får se hvor lenge jeg venter. I beste fall (hvis jeg klarer det) så venter jeg til to dager over IKM med testing dersom TR ikke kommer som planlagt.

Et annet spm: Jeg vet ikke heelt når EL er, på appen min står det 9/11, men jeg syns det høres vel tidlig ut. I og med at vi bare er i PP1, så har jeg ikke giddet å stresse med tester o.l.

Vi har sex hver/annenhver dag uansett.

Men: I helgen er jeg invitert på to fester. På den ene festen kjenner jeg ikke så mange (mest søstera hans sin omgangskrets) så der kan jeg jo slippe unna uten å drikke, men på den andre festen tror jeg det ville blitt veldig merkelig hvis jeg ikke tok EN slurk en gang.

Det er ikke bare det heller, jeg er ikke så desperat med prøvingen (enda) at jeg vil sette hele livet på vent, og jeg elsker jo rødvin og øl.

Er det sånn at sjansen for å bli gravid minsker SÅ mye ved inntak av alkohol? Jeg syns stadig vekk jeg hører om folk som blir gravide på fylla eller lignende...

Jeg klarer ikke å bestemme meg for standpunktet mitt på denne saken...

Det beste er jo å vente med å teste til noen dager over ikm ;) Så om du klarer det, bør du gjøre det!

Det er bare å kose deg med litt alkohol altså. Lev som normalt fram til positiv test. Det er vel heller mer snakk om at hvis man drikker seg dritings hver helg som evt kan påvirke fruktbarheten. Men en kveld innimellom skal ikke ha så mye å si :)

Er du for eksempel veldig nær ikm dato og sjansene for at du KAN være gravid er der, kan det vært lurt å holde seg til ett-to glass vin. Når man prøver, så har man jo et lite ansvar å :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal også teste på slutten av mnd, har IKM 26, får se hvor lenge jeg venter. I beste fall (hvis jeg klarer det) så venter jeg til to dager over IKM med testing dersom TR ikke kommer som planlagt.

Et annet spm: Jeg vet ikke heelt når EL er, på appen min står det 9/11, men jeg syns det høres vel tidlig ut. I og med at vi bare er i PP1, så har jeg ikke giddet å stresse med tester o.l.

Vi har sex hver/annenhver dag uansett.

Jeg vet heller ikke nøyaktig når EL har vært, og er også i PP1. Jeg er 1 uke over IKM i morgen hvis jeg skal regne ut i fra forrige syklus, men jeg aner ikke om jeg skal tørre å ta en test nå eller vente litt lengre… Det er jo ofte normalt at syklusene tuller seg i tiden etter pilleslutt, så jeg tør liksom ikke heeelt å håpe enda… evig tålmodighetsprøve dette her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er jo å vente med å teste til noen dager over ikm ;) Så om du klarer det, bør du gjøre det!

Det er bare å kose deg med litt alkohol altså. Lev som normalt fram til positiv test. Det er vel heller mer snakk om at hvis man drikker seg dritings hver helg som evt kan påvirke fruktbarheten. Men en kveld innimellom skal ikke ha så mye å si :)

Er du for eksempel veldig nær ikm dato og sjansene for at du KAN være gravid er der, kan det vært lurt å holde seg til ett-to glass vin. Når man prøver, så har man jo et lite ansvar å :)

Takk for svar!

Ja, jeg tenker også at jeg skal leve så normalt som mulig, men så blir man litt ko-ko av denne prøvingen også da :P

Helga før IKM kan jeg jo la være å drikke ja, det er jo "alkoholsesong" nå så man kan jo bare si at man ikke orker hver helg også. Det er jo ikke noe problem for meg å ikke drikke hver helg :P

Jeg vet heller ikke nøyaktig når EL har vært, og er også i PP1. Jeg er 1 uke over IKM i morgen hvis jeg skal regne ut i fra forrige syklus, men jeg aner ikke om jeg skal tørre å ta en test nå eller vente litt lengre… Det er jo ofte normalt at syklusene tuller seg i tiden etter pilleslutt, så jeg tør liksom ikke heeelt å håpe enda… evig tålmodighetsprøve dette her :P

Uff, ja - ser den! Det er nesten helt umulig å ikke tenke på det hele tiden, og da går jo tiden kjeeempeseint!

Jeg har ganske stabil syklus nå, lenge siden jeg slutta på p-pillene. Sånn hormon-prevansjon har aldri vært noe for meg. Hele kroppen blir i ulage av det.

LYKKE TIL med testingen da! Du får oppdatere oss når du vet noe mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 dag over IKM i pp3. Og svaaaak skyggestrek på test.

Hadde gitt opp håpet, sidan alle symptom på mensen er her, men no fekk eg nytt håp. Kryssar fingrane for at tanta ikkje kjem på besøk! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LYKKE TIL med testingen da! Du får oppdatere oss når du vet noe mer :)

Jeg testet negativ før helgen, egentlig som forventet :P bare veldig kjedelig at TR ikke kommer. Heller ingen tegn til det… Men så er det jo normalt med dette klusset etter pilleslutt, så jeg må vel bare være tålmodig tenker jeg. Dag 48 i dag, og fremdeles ingen mensen. Kjempe kjedelig… Aner jo ikke om jeg har hatt EL heller, så det blir vel bare å vente og veeeeeente fremover :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet negativ før helgen, egentlig som forventet :P bare veldig kjedelig at TR ikke kommer. Heller ingen tegn til det Men så er det jo normalt med dette klusset etter pilleslutt, så jeg må vel bare være tålmodig tenker jeg. Dag 48 i dag, og fremdeles ingen mensen. Kjempe kjedelig Aner jo ikke om jeg har hatt EL heller, så det blir vel bare å vente og veeeeeente fremover :P

Det er iallefall "betryggende" å vite at vi er flere i samme båt! Er absolutt ikke kjekt, og unner ingen av oss dette... Aner selv ikke når EL var eller om den i det hele tatt har vært :-s dag 49 :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet negativ før helgen, egentlig som forventet :P bare veldig kjedelig at TR ikke kommer. Heller ingen tegn til det… Men så er det jo normalt med dette klusset etter pilleslutt, så jeg må vel bare være tålmodig tenker jeg. Dag 48 i dag, og fremdeles ingen mensen. Kjempe kjedelig… Aner jo ikke om jeg har hatt EL heller, så det blir vel bare å vente og veeeeeente fremover :P

Så kjedelig da.. Det er den der tolmodigheten jeg stadig vekk hører at man må smøre seg med.. Hvor får jeg tak i det da? Tips tas imot med takk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er iallefall "betryggende" å vite at vi er flere i samme båt! Er absolutt ikke kjekt, og unner ingen av oss dette... Aner selv ikke når EL var eller om den i det hele tatt har vært :-s dag 49 :-/

Ja, det samme tenker jeg! Men likevel sååå kjedelig :( vi er jo veldig i samme båt mtp at vi sluttet nærmere likt tidspunkt på pillen, og er ganske likt i syklusen nå. Spennende å se hvem som får TR først, eller eventuelt blir gravid… Hehe :P Ingen tegn til noe her enda. Dritt lei ventinga, synes TR godt kan komme nå! Er jo ganske frustrerende å vente såå lenge :/

Så kjedelig da.. Det er den der tolmodigheten jeg stadig vekk hører at man må smøre seg med.. Hvor får jeg tak i det da? Tips tas imot med takk :P

Kjempe kjedelig :P Hehe… Ikke noe særlig god tålmodighet på meg heller. Men man må liksom bare vente, det er ikke så mange andre valg dessverre :/ man kan selvsagt teste i hytt og pine, men akkurat det gidder jeg ikke :P og det vil jo uansett ikke hjelpe noe særlig på syklusen heller. Så da blir valget å prøve hardt å være litt tålmodig i steden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmm... Har bare tatt 1 billig test og den var helt fin :/

fikk TR på mandag selv.. teit at den absolutt skulle komme..

Ja detta er no svineri... PP2 nå da... Men kjenner ieg ikke er så stressa nå! Vart litt negativt innstilt nå når d ikke gikk, men det er bra tenker jeg.. Så blir det ikke så fælt å vente :P skal nå drikke vin og kaffe som før denne gangen.. Tror jeg bare må leve som vanlig så blir ikke vente tida så lang :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk! Har ikkje kjent eit einaste symptom, så eg hadde gitt opp håpet. Men testen i dag tidleg viste utan tvil positiv.

Det kunne ikkje ha passa betre til arbeidsåret mitt heller. Håper berre spiren held seg fast :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Har ikkje kjent eit einaste symptom, så eg hadde gitt opp håpet. Men testen i dag tidleg viste utan tvil positiv.

Det kunne ikkje ha passa betre til arbeidsåret mitt heller. Håper berre spiren held seg fast :-)

Gratulerer så mye!! Og lykke til videre i svangerskapet :) nyt tiden!! Håper den snart sitter hos meg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...