Gå til innhold

Sluntrer unna jobb og slipper unna med det!


SuperFace

Anbefalte innlegg

Jeg ville passet mine egne saker. Jeg har hatt sjefer som jobber lite eller dårlig, og medarbeidere også. Slik er det bare iblant. Dem om det. Jeg stoler på at det blir tatt opp eller får konsekvenser for dem (evt. i mangel av forfremmelse eller en god anbefaling til neste stilling). Hvis ikke tenker jeg ikke mer over det.

Jeg sammenlikner heller ikke meg selv med andre på avdelingen, kun med meg selv eller den ansatte jeg vil fremstå som. Det er flere som sitter og ser på youtube mens de burde gjort annet, men jeg påpeker det ikke dersom jeg selv skulle få kjeft for noe - jeg bare tar den kjeften (dog generelt unngår å sette med i den situasjonen).



Anonymous poster hash: 57e2e...f73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS, husk at en lederstilling som regel ikke er helt det samme som en medarbeiderstilling. Selv om man går før er det ofte mye man gjør når andre ikke ser det hjemmefra, det er en helt annen type stilling enn mange medarbeidere har.



Anonymous poster hash: ec660...85a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, husk at en lederstilling som regel ikke er helt det samme som en medarbeiderstilling. Selv om man går før er det ofte mye man gjør når andre ikke ser det hjemmefra, det er en helt annen type stilling enn mange medarbeidere har.

Anonymous poster hash: ec660...85a

Er vedkommende leder? Ser ikke at TS nevnte det i innlegget.

Anonymous poster hash: 57e2e...f73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vedkommende er ikke leder, men på en måte min leder/kontaktperson. Det er bare én leder i bedriften og det er direktøren, deretter er det avdelingsledere (typ kantineansvarlig, barnehageansvarlig osv). Og ingen av mine "overordnede" er noen avdelingsleder heller..

Endret av SuperFace
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...