Gjest avocadoen Skrevet 10. juni 2014 #41 Skrevet 10. juni 2014 Så bra at du overlevde. Går stort sett finfint de greiene der. Godt med alt som er gjort. Hehe! Oi, ser nå at jeg må ha vært litt borte da jeg skreiv de innleggene over Ble ganske rar og pratsom etter operasjonen
Silfen Skrevet 10. juni 2014 #42 Skrevet 10. juni 2014 En smule, hehe. Jeg leste de på mobilen før i dag og flirte på meg selv og tenkte at du var litt på tur.
Gjest avocadoen Skrevet 10. juni 2014 #43 Skrevet 10. juni 2014 En smule, hehe. Jeg leste de på mobilen før i dag og flirte på meg selv og tenkte at du var litt på tur. Hahahahaha! Uffameg
Gjest Teta Skrevet 12. juni 2014 #44 Skrevet 12. juni 2014 Hahahahaha! Uffameg Håper det går fint med deg etter operasjonen.
Gjest avocadoen Skrevet 13. juni 2014 #45 Skrevet 13. juni 2014 Håper det går fint med deg etter operasjonen. Jada, det går kjempefint!
Gjest Kvinneline Skrevet 13. juni 2014 #46 Skrevet 13. juni 2014 Narkose som er så digg! Hadde det vært mulig så hadde jeg ligget litt i narkose hver dag. Men ring og spør, det er da vel ikke noe problem. Bedre å spørre, enn å ikke spørre. Så enig Har ligget i narkose 6 ganger i livet, og det er alltid like godt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå