Gå til innhold

Hvordan er det å jobbe på kiosk?


misstealover

Anbefalte innlegg

Jeg søker sommerjobb på en kiosk (Mix). Hvordan er det generelt å jobbe på kiosk? Noen som har erfaringer med det og har noen tips til meg?

Jeg er en stressa ung jente som i tillegg er usedvanlig glemsk. Er redd for å tulle og stresse når jeg jobber i kassa... Jeg kjenner et enormt stress bare å tenke på det. Hva kan roe meg ned? Må jeg rett og slett bare hoppe i det for å bli kvitt angsten for å jobbe der..?

:-) Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobba i butikk, og i mine "glemske" perioder skrev jeg meg huskelapper. Min sjef synes det var helt greit, og myyyye bedre enn at jeg glemte småting som skulle gjøres...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobba i butikk, og i mine "glemske" perioder skrev jeg meg huskelapper. Min sjef synes det var helt greit, og myyyye bedre enn at jeg glemte småting som skulle gjøres...

Ok! Det er jo bra. Jeg tenker også litt på dette angående matlaging (steking av pølser, hamburgere, osv.). Jeg kommer garantert til å glemme de i og brenne dem, haha.... :) Eller glemme hva folk skal ha. Er jo bare å spørre igjen, men.. Nei det går nok bra når man kommer inn i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kiosk.



Anonymous poster hash: 85ddf...4be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig lett når du kommer inn i det. Det som er krevende er ustabile kunder. Narkomane, oppmerksomhetssyke og helt utrolig dumme kunder som en må forholde seg til. Flere ganger har jeg blitt skjelt ut for ting som butikken ikke har noe med å gjøre. Noen kunder oppfører seg direkte truende, er fulle, tilbakestående osv. Kiosker tiltrekker seg en spesiell type mennesker fikk jeg erfare.



Anonymous poster hash: 92a53...72d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste jobben jeg har hatt.

Brudd på arbeidsmiljøloven over en lav sko, jeg stod alene i 8 timer, fikk ikke spise, drikke, tisse eller noe som helst på 8 timer.

Måtte jobbe mer enn jeg ifkk betalt. Ble satt opp på vaktlisten en dag før vakten... (jeg hadde allerede reist vekk! sjekket dagen før jeg reiste om jeg hadde blitt satt opp, adde ikke det...)

Kundene var forferdelige, mange av de, ikke alle. Narkomene, tiggere og psykisk ustabile folk. Og jeg stod alene! Var konstant engstelig for livet mitt.

....... needless to say: sa opp og fant meg en annen jobb. Trives mye bedre nå, og gleder meg til å gå på jobb. Det jgorde jeg ikke før.

IKKE jobb i kiosk!(hvert fall ikke i byen. jeg jobbet i Deli de Luca, hold deg LANGT!!! unna den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kiosk er koselig hvis det ikke r fullstendigt fullmåne.



Anonymous poster hash: 1da57...1ad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...