Gå til innhold

jeg er så jævlig lei føttene mine!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

beklager litt langt og rotete

jeg har hele livet vært plattfot, å det har gått greit. men nå har jeg fått en 100 % stilling med lønnsøkning og det hele som jeg ikke vil kaste bort fordi det er en så utrolig stor mulighet for meg. jeg har en jobb hvor man står og går hele dagen (8 timers arbeidsdag) med en halvtimes pause midt inni der. jeg har en krakk som jeg kan sette meg på når det blir for ille og sjefen min er helt gira på å tilrettelegge (hun er fantastisk). men jeg føler meg så utrolig ubrukelig når jeg må be om å få en annen oppgave hvor det ikke krever at jeg står, når det faktisk er det eneste jeg VIL gjøre og det er det som er mitt hovedansvar

noen dager er bedre enn andre, men jeg kjenner i dag at jeg virkelig kunne kappet av meg føttene med en skjemt øks bare for å få en annen type smerte. sosialliv eier jeg ikke da jeg ligger rett ut på sofaen etter jobb. bare det å handle er et strev.

jeg skulle hatt en annen jobb, men det er ikke bare bare å få ny jobb med 100 % stilling heller! jeg er så utrolig heldig og mine kollegaer og sjefen er de beste jeg kunne hatt rundt meg!

men føttene min ødelegger alt! :sinnatagg:

jeg er ikke sikker på om alle veit hva plattfot innebærer, men i mitt tilfelle er jeg stiv plattfot. dette vil si at den buen folk flest har på innsiden av foten er helt borte. buen går ned i gulvet og jeg har veldig skjeve føtter. (type charlie chaplin) etter en arbeidsdag verker føttene som besatt og jeg merker at jeg blir fortere irritert over småting på grunn av smertene. jeg nekter å stappe i meg smertestillende til alle døgnets tider.

se for dere å ha noen store spiker langt opp i foten fra helen. uansett hva du gjør så gnisser det inni foten på grunn av spikere. sånn har jeg det hver eneste jævla dag! er så lei :trist:

jeg trengte bare å få ut litt frustrasjon! snakker jeg med mamma (som veit hvordan jeg har det) så begynner jeg bare å grine så orker det ikke mer.



Anonymous poster hash: 1236c...47e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du spesialtilpassede såler i sko? Hvis ikke få henvisning av fastlege til fotspesialist. Lykke til :)



Anonymous poster hash: 8a222...dbe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Ja, såler og gode sko er bud nummer en her.

Ellers er det vondt for de fleste å stå og gå en hel dag, men det er selvsagt en større utfordring med din plattfot.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...