Gå til innhold

Ingen mens og negativ test?


markon

Anbefalte innlegg

Vi har vært prøvere i 1 1/2 år nå. Har relativt stabil syklus. Har egentlig 26 dagers syklus, og skulle hatt mensen i går (mandag). Ingen mens. Ingen mens i dag heller. Tok en graviditetstest i dag tidlig (man får jo selvfølgelig forhåpninger...), men denne var negativ. :(

Driver plutselig syklusen min og forandrer seg??? Eller kan noen bruke lenger tid på å få positiv test?? Skjønner vel egentlig innerst inne at jeg mest sannsynlig ikke er gravid, men ting er bare plutselig så rart. Jeg har hatt merkelig følelser siste uka. Mye kald. (tross kjempevarmt vær) Mye trøtt. Og bare en generell rar følelse.

Men altså.. negativ test.. :(

Er det vits i å bruke mere penger på tester nå, eller er man garantert ikke gravid når man tester negativt en dag ETTER forventet mens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde reist og kjøpt flere tester. Men det er fordi jeg ikke klarer å vente :D

Lykke til! Håper en liten spire har festet seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært meg hadde jeg sikkert kjøpt flere tester, men ikke testen før imorgen :)

Håper virkelig det er ei lita spire der nå! Lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for lykkeønskninger. Jeg klarer ikke helt å håpe kjenner jeg, samtidig som jeg ikke klarer å LA VÆR å håpe... Lettere forvirret med andre ord.

I dag har jeg masse stikkinger i siden i magen (eggstokkene??). Også er jeg stuuuuptrøtt. Men tenker at alt bare er ett tegn på at mensen er på vei..... (selvom jeg ikke pleier å ha sånne tegn på det da men....) :)

Jeg ender vel opp med å kjøpe flere tester hvis ikke TR viser seg i morgen ja! Typisk at jeg har brukt opp billigtestene på å "tulleteste" tidligere.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med kort syklus kan det være du også har kort lutealfase, og reglen om at test vil være positiv på mensdag er da ikke helt riktig lenger. Så test igjen om noen dager, når det er minst 14 dager siden eggløsning.

Men absolutt alle er sene innimellom, så det kan jo også bare være litt sykluskluss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det er noen som ikke får positiv test før en uke etter ikm. Krysser fingrene for deg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bittelitt spotting i dag tidlig da jeg var på do. Trodde det var mensen som kom, men etter det har det ikke vært noe som helst. Og blendahvit test i dag også!

Begynner å mistenke at det er syklusen min som plutselig er veldig på avveie altså! Det passer jo skikkelig dårlig når man skal prøve!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...