Gå til innhold

Erfaring med kontorstøttesystem som Visma Enterprise, Ephorte og Sats? Hva kan du fortelle meg om det?


Pullups

Anbefalte innlegg

Skal på jobbintervju som administrasjonskonsulent på en skole, og dette er kommunens kontorstøttesystemer. Hva trenger jeg å vite om disse?

Andre tips til intervjusituasjonen? 12 år siden sist jeg var på intervju :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Visma Enterprise - Regnskap, budsjett, økonomifunksjoner

Ephorte - Arkivverktøy. Legge inn det som er arkivverdig, mulighet til kommentarer etc.

Sats - no idea



Anonymous poster hash: d3d65...2cd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visma Enterprise - Regnskap, budsjett, økonomifunksjoner

Ephorte - Arkivverktøy. Legge inn det som er arkivverdig, mulighet til kommentarer etc.

Sats - no idea

Anonymous poster hash: d3d65...2cd

Takk =) Ikke noe avanserte greier med andre ord. Ingen erfaring med noe av det tidligere, men har generelt gode it-kunnskaper, så da satser jeg på at jeg fikser det. Hvis de spør ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk =) Ikke noe avanserte greier med andre ord. Ingen erfaring med noe av det tidligere, men har generelt gode it-kunnskaper, så da satser jeg på at jeg fikser det. Hvis de spør ;)

Bare hyggelig. Men ta deg 10 minutter og google det på forhånd, så har du en viss kjennskap til det på forhånd.

Anonymous poster hash: d3d65...2cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SATS - der har jeg ført timelister og all økonomisk informasjon om ansatte, samt omsetningstall. Det er nå 7-8 år siden jeg brukte systemet, kan hende de har satt inn en rekke funksjoner.

Anonymous poster hash: 9b874...aff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SATS - der har jeg ført timelister og all økonomisk informasjon om ansatte, samt omsetningstall. Det er nå 7-8 år siden jeg brukte systemet, kan hende de har satt inn en rekke funksjoner.

Anonymous poster hash: 9b874...aff

Eller mulig det het STAS. Så se bort i fra min mulige feilinformasjon.

Anonymous poster hash: 9b874...aff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...