Gå til innhold

Ny jobb, trenger tips til sorte sko uten hæl som er god på foten!


skruf

Anbefalte innlegg

Jeg skal begynne i ny jobb, der dresskoden er vanlig pent tøy. Kommer nok til å gå endel i skjørt og kjoler, eller dressbukser med en pen topp til.

Derfor trenger jeg tips til sko som er god på foten, helst sorte, og som er lave, altså ikke noe stilletter:)

I den gamle jobben så gikk jeg i hvite sykehusklær og joggesko, så blir litt overgang..

Gjerne sko som jeg kan kjøpe over nett :) Er en standard 36, så ganske trygt å netthandle sko for meg.

På forhånd; tusen takk :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er sko som er pene og komfortable; Gabor, Högel, Peter Kaiser og KS.

Alle disse ligger på ca 1000 kr. De er ortopedisk bygget opp, har demping og finnes ofte i flere helhøyder og vidder. De er i kalveskinn. Eller lammeskinn. Gummi under om det ikke er lær.

Gå til en butikk med godt sortiment. Unngå kjærring-fella.

Lille Grensen Sko, og Grænsen skotøymagasin ligger nesten side om side i Oslo, og har godt snuppete utvalg. Ikke de grelle modellene som ofte plukkes ut av en utgått innkjøper på et lite kjøpesenter...

Lykke til.

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er sko som er pene og komfortable; Gabor, Högel, Peter Kaiser og KS.

Alle disse ligger på ca 1000 kr. De er ortopedisk bygget opp, har demping og finnes ofte i flere helhøyder og vidder. De er i kalveskinn. Eller lammeskinn. Gummi under om det ikke er lær.

Gå til en butikk med godt sortiment. Unngå kjærring-fella.

Lille Grensen Sko, og Grænsen skotøymagasin ligger nesten side om side i Oslo, og har godt snuppete utvalg. Ikke de grelle modellene som ofte plukkes ut av en utgått innkjøper på et lite kjøpesenter...

Lykke til.

Ikke alle bor i Oslo ;)

Så de skobutikkene har jeg ikke anledning til å sjekke ut (med mindre de har nettbutikk).

Men takk for tips likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...