Gå til innhold

Hvilken KG bruker kunne du tenke deg å gå på date med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:fnise: Du er herlig

Anonymous poster hash: 8df71...7a8

Det er sikkert du også, hvis jeg hadde visst hvem du var... :ninja:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du i en tråd om dating mellom brukere om du ikke takler flørt?

Hadde de holdt seg til denne tråden hadde det vært holdbart. Vi har skjønt at Dude91 (?) og Fame har funne tonen. Alle har fått det med seg nå! Nok nå!

Anonymous poster hash: 7542f...271

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde de holdt seg til denne tråden hadde det vært holdbart. Vi har skjønt at Dude91 (?) og Fame har funne tonen. Alle har fått det med seg nå! Nok nå!

Anonymous poster hash: 7542f...271

Gråt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gråt

Nok et eksempel på at kg har brukere av alle samfunnslag......

Anonymous poster hash: 7542f...271

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Nok et eksempel på at kg har brukere av alle samfunnslag......

Anonymous poster hash: 7542f...271

Hva er problemet ditt egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man åpner en tråd om hvilken KG-bruker noen kunne tenkt seg å date, så forventer man å lese om nettopp dette, og ikke enda en dialog mellom et kjærestepar. Det er utrolig hyggelig at dere har funnet hverandre, det mener jeg virkelig, men det blir fort litt internt og uinteressant for andre når kjærester driver med sånn superflørting frem og tilbake i tråder på forumet. Det handler ikke om haters og grining, det.



Anonymous poster hash: 2d872...586
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man åpner en tråd om hvilken KG-bruker noen kunne tenkt seg å date, så forventer man å lese om nettopp dette, og ikke enda en dialog mellom et kjærestepar. Det er utrolig hyggelig at dere har funnet hverandre, det mener jeg virkelig, men det blir fort litt internt og uinteressant for andre når kjærester driver med sånn superflørting frem og tilbake i tråder på forumet. Det handler ikke om haters og grining, det.

Anonymous poster hash: 2d872...586

Vi er ikke kjærester så det er naturlig for meg å skrive det. Ikke mitt problem at du ikke liker det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man åpner en tråd om hvilken KG-bruker noen kunne tenkt seg å date, så forventer man å lese om nettopp dette, og ikke enda en dialog mellom et kjærestepar. Det er utrolig hyggelig at dere har funnet hverandre, det mener jeg virkelig, men det blir fort litt internt og uinteressant for andre når kjærester driver med sånn superflørting frem og tilbake i tråder på forumet. Det handler ikke om haters og grining, det.

Anonymous poster hash: 2d872...586

Dette er jeg helt enig i!

Anonymous poster hash: 7542f...271

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ikke kjærester så det er naturlig for meg å skrive det. Ikke mitt problem at du ikke liker det

Kan dere ikke flørte på facebook? Tinder? Instagram? Snapchat? Mail? Sms? Mms?

Anonymous poster hash: 7542f...271

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ikke kjærester så det er naturlig for meg å skrive det. Ikke mitt problem at du ikke liker det

Fiks deg ei dagbok da vel, så kan du flørte å styre så mye du/dere vil uten å ødelegge en tråd.

Anonymous poster hash: f29ba...53e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Artig tråd. Min favoritt har hoppet av KG, så sparer den. Møtt en.

Hvem var det da?

Dude91 <3 :wow: høhøhø

:fnise:

<3 :D

Dere er så søte :biggrin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er ikke kjærester så det er naturlig for meg å skrive det. Ikke mitt problem at du ikke liker det

Dette er et diskusjonsforum, et offentlig et, og denne tråden ligger ikke engang på snikk-snakk. Man har PM-funksjonen, hele snikk-snakk+dagbøker til internprat. Det gjør tråden uinteressant for mange andre når noen, gang på gang, kupper tråder med internprat og flørting, ettersom det gjør at andre ikke gidder å lese eller delta, derfor blir det ditt problem.

Anonymous poster hash: 2d872...586

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et diskusjonsforum, et offentlig et, og denne tråden ligger ikke engang på snikk-snakk. Man har PM-funksjonen, hele snikk-snakk+dagbøker til internprat. Det gjør tråden uinteressant for mange andre når noen, gang på gang, kupper tråder med internprat og flørting, ettersom det gjør at andre ikke gidder å lese eller delta, derfor blir det ditt problem.

Anonymous poster hash: 2d872...586

Yeah yeah

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Dette er et diskusjonsforum, et offentlig et, og denne tråden ligger ikke engang på snikk-snakk. Man har PM-funksjonen, hele snikk-snakk+dagbøker til internprat. Det gjør tråden uinteressant for mange andre når noen, gang på gang, kupper tråder med internprat og flørting, ettersom det gjør at andre ikke gidder å lese eller delta, derfor blir det ditt problem.

Anonymous poster hash: 2d872...586

Slutt å forsure miljøet her! Vær nå glad på deres vegne da..!! Må da være rom for litt flørting i ny og ned!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Slutt å forsure miljøet her! Vær nå glad på deres vegne da..!! Må da være rom for litt flørting i ny og ned!

Vet ikke hvem som forsurer her jeg...............iallefall ikke AB du siterte.

Anonymous poster hash: f29ba...53e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, rene detektiven. ;)

Mulig jeg har uttrykt meg klossete, i så fall ikke første gang, men det var faktisk bare kaffedrikking som var baktanken. :P

Mhm. Sier han som hadde gitt kongeriket sitt for en... prinsesse? :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...