Mrs Smith Skrevet 1. august 2014 #161 Del Skrevet 1. august 2014 Snakk om å ha lite å bry seg om her i verden når du må spy eder og galle pga hvordan Rannveig parkerer bilen sin. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 1. august 2014 #162 Del Skrevet 1. august 2014 Seriøst??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #163 Del Skrevet 1. august 2014 Jeg er mer sjokkert over at hun henger ut et navngitt menneske med de opplysningene der i bloggen sin. Anonymous poster hash: c5fff...9be 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #164 Del Skrevet 1. august 2014 Jeg har ikke mye til overs for dama, men dette var i overkant hurpete. Nepeskrellet som tok bilde kunne jo selvfølgelig ikke ha opplyst henne med en gang om at hun parkerte feil, hun måtte ta bilde så hun kunne latterliggjøre henne på FB istedet. Anonymous poster hash: a29ed...a14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #165 Del Skrevet 1. august 2014 Jeg er mer sjokkert over at hun henger ut et navngitt menneske med de opplysningene der i bloggen sin. Anonymous poster hash: c5fff...9be Er du med på leken får du tåle steken. Anonymous poster hash: a29ed...a14 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cevita Skrevet 1. august 2014 #166 Del Skrevet 1. august 2014 Kjære TS. DU er jammen ikke bedre enn hun som hengte ut dette på facebook! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 1. august 2014 #167 Del Skrevet 1. august 2014 Snakk om å ha lite å bry seg om her i verden når du må spy eder og galle pga hvordan Rannveig parkerer bilen sin. Haha enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 1. august 2014 #168 Del Skrevet 1. august 2014 Parkeringen var like ille som dette innlegget 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 1. august 2014 #169 Del Skrevet 1. august 2014 Parkeringen var like ille som dette innlegget +1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #170 Del Skrevet 1. august 2014 Parkeringen var litt morsom da, men at Rannveig slår så jævlig under beltestedet og drar inn barna til hun jenta er bare sinnsykt slemt!!! Rannveig er nok fullt klar over bakgrunnen hennes og da burde hun holde seg for god til den dritten hun slenger ut. Nytt lavmål av Rannveig: Rævva parkering, rævva selvironi og rævva medmenneskelighet! Anonymous poster hash: fa529...b75 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #171 Del Skrevet 1. august 2014 Folk med store problemer, forsøker alltid å lage trøbbel for andre. Skjønner Rannveig veldig godt jeg, for at hun har valgt å ikke bo på hjemstedet sitt. Folket der er jo rape gal Anonymous poster hash: cfae7...622 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #172 Del Skrevet 1. august 2014 Parkeringen var litt morsom da, men at Rannveig slår så jævlig under beltestedet og drar inn barna til hun jenta er bare sinnsykt slemt!!! Rannveig er nok fullt klar over bakgrunnen hennes og da burde hun holde seg for god til den dritten hun slenger ut. Nytt lavmål av Rannveig: Rævva parkering, rævva selvironi og rævva medmenneskelighet!Anonymous poster hash: fa529...b75 Og hun skal bli sykepleier/jordmor... Håper virkelig hun holder seg unna sykehuset som jeg hører til. Anonymous poster hash: 35517...7f3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #173 Del Skrevet 1. august 2014 Folk med store problemer, forsøker alltid å lage trøbbel for andre. Skjønner Rannveig veldig godt jeg, for at hun har valgt å ikke bo på hjemstedet sitt. Folket der er jo rape gal Anonymous poster hash: cfae7...622 Men er hun egentlig så mye bedre? Anonymous poster hash: cb585...5f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #174 Del Skrevet 1. august 2014 Er du med på leken får du tåle steken. Anonymous poster hash: a29ed...a14 Hun la ut en status på FB om parkering, jeg vet ikke om det er helt sammenlignbart med å bli hengt ut i blogg angående at man har mistet omsorg for ett av barna sine. Anonymous poster hash: c5fff...9be 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #175 Del Skrevet 1. august 2014 Og hun skal bli sykepleier/jordmor... Håper virkelig hun holder seg unna sykehuset som jeg hører til. Anonymous poster hash: 35517...7f3 Hvorfor det? Går hun på stoff? Har hun rusproblemer? Gi meg en god grunn..Anonymous poster hash: cfae7...622 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 1. august 2014 #176 Del Skrevet 1. august 2014 Meanwhile in Syria................. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #177 Del Skrevet 1. august 2014 Men er hun egentlig så mye bedre? Anonymous poster hash: cb585...5f3 Rannveig plager ingen. Det er stort sett hun som blir det. Det er ytterst få personer som klarer å la henne være i fred.Anonymous poster hash: cfae7...622 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 1. august 2014 #178 Del Skrevet 1. august 2014 Hvorfor det? Går hun på stoff? Har hun rusproblemer? Gi meg en god grunn..Anonymous poster hash: cfae7...622 Jeg vil heller la en som ikke har brettet ut livet sitt på en av norges største blogger ta i mot barnet mitt, om jeg fikk velge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #179 Del Skrevet 1. august 2014 Hvorfor det? Går hun på stoff? Har hun rusproblemer? Gi meg en god grunn..Anonymous poster hash: cfae7...622 Menneskesynet hennes og måten hun oppfører seg på overfor folk Anonymous poster hash: 35517...7f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #180 Del Skrevet 1. august 2014 Og hun skal bli sykepleier/jordmor... Håper virkelig hun holder seg unna sykehuset som jeg hører til. Anonymous poster hash: 35517...7f3 Skremmende som hun holder på! At hun i tillegg legger ut navnet til jenta på bloggen er bare så ufint. Stor forskjell på å legge ut bilde av parkering som lager kø på sin private profil og det å legge ut navn + barnevernssak på en blogg som hele Norge kan lese. Rannveig er ikke mye god i topplokket. Er ikke mange som hadde overreagert så voldsomt for et parkeringsbilde. Hun visste jo selv at hun sto i veien for andre biler, men gadd ikke gjøre noe med det. Å trekke inn andre sine barn pga. det bildet..... Jeg har ikke ord! Anonymous poster hash: fa529...b75 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg