miaw Skrevet 27. juli 2014 #141 Del Skrevet 27. juli 2014 Jeg lurer på åssen folk det er som lager alle disse trådene hvor vi skal diskutere kroppene til folk. Tragisk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 28. juli 2014 #142 Del Skrevet 28. juli 2014 Jeg lurer på åssen folk det er som lager alle disse trådene hvor vi skal diskutere kroppene til folk. Tragisk. Det er et kjent sitat som er støttet opp av psykologi og forskning, som går sånn her: Great minds discuss ideas average minds discuss events small minds discuss people 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #143 Del Skrevet 28. juli 2014 Aldri hørt om dama før jeg, men måtte jo klikke inn nå da. Uff, hun var tynn. Det Vi Menn bildet var jo helt skrekkelig. Anonymous poster hash: f6839...f30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 28. juli 2014 #144 Del Skrevet 28. juli 2014 Jeg trykket meg inn på tråden i tro om at det var en kontaktannonse for en naturlig tynn, heit mann. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #145 Del Skrevet 28. juli 2014 Høhøhø, Charter-Rannveig da! http://www.seher.no/kjendis/folk-tror-jeg-har-anoreksia-73192 Anonymous poster hash: f5c0d...f3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SoccerPlayer Skrevet 28. juli 2014 #146 Del Skrevet 28. juli 2014 Hvem er heitmann? En heite mann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #147 Del Skrevet 28. juli 2014 Hun er ikke så jævlig tynn, hun ser langt ifra ut som hun har anoreksia. Anonymous poster hash: 97349...b9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #148 Del Skrevet 28. juli 2014 Hun er ikke så jævlig tynn, hun ser langt ifra ut som hun har anoreksia.Anonymous poster hash: 97349...b9b Fra en som har hatt anoreksia, kan jeg bare si at det der var en merkelig kommentar. Anonymous poster hash: 4d0f4...877 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 28. juli 2014 #149 Del Skrevet 28. juli 2014 Fra en som har hatt anoreksia, kan jeg bare si at det der var en merkelig kommentar. Anonymous poster hash: 4d0f4...877 Tenkte akkurat det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #150 Del Skrevet 28. juli 2014 At hun suger inn magen sin og har giga pupper? Hun ser jo tynnere ut da.Anonymous poster hash: 97349...b9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silverfox32 Skrevet 28. juli 2014 #151 Del Skrevet 28. juli 2014 Om man foretrekker en jentekropp med litt mer kjøtt på kroppen så er det helt greit, men ikke prøv å overbevis alle andre om at alt under dine preferanser er anoreksi og usunt. Jenta har kroppen til en helt normal, sunn ungdom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #152 Del Skrevet 28. juli 2014 Fra en som har hatt anoreksia, kan jeg bare si at det der var en merkelig kommentar. Anonymous poster hash: 4d0f4...877 Jeg tror det som menes er at hun ikke ser spesielt usunn tynn ut? Hun er jo helt vanlig slank? Ryktene startet jo fordi hun ser så "avmagret og tynn ut på bilder?" og da lurer jeg litt på hvor man har sett de bildene? Anonymous poster hash: 2d084...3d4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #153 Del Skrevet 28. juli 2014 Hvem sier hun ser anorektisk ut? Det gjør hun jo ikke. Men hun er ikke NATURLIG tynn, fordi hun slanket seg med noka dietten etter fødselen. Spiste hun tonnevis med mat og ikke brukte noka-shaker så JA, da kunne hun vært naturlig slank, men hun må få seg en reality check. Hun spiser lite, drikker slankeprodukter = da blir hun slankere. Anonymous poster hash: 107e4...5a0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #154 Del Skrevet 28. juli 2014 Hvem sier hun ser anorektisk ut? Det gjør hun jo ikke. Men hun er ikke NATURLIG tynn, fordi hun slanket seg med noka dietten etter fødselen. Spiste hun tonnevis med mat og ikke brukte noka-shaker så JA, da kunne hun vært naturlig slank, men hun må få seg en reality check. Hun spiser lite, drikker slankeprodukter = da blir hun slankere.Anonymous poster hash: 107e4...5a0 Hun selv som skrev at hun ikke er anorektiker fordi hun påstod at så mange hadde skrevet det i kommentarfeltet.Anonymous poster hash: 0a1b8...209 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 29. juli 2014 #155 Del Skrevet 29. juli 2014 Tråden ryddet for spekulasjoner og hets. Bond, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trollkarlen Skrevet 29. juli 2014 #156 Del Skrevet 29. juli 2014 Det er et kjent sitat som er støttet opp av psykologi og forskning, som går sånn her: Great minds discuss ideas average minds discuss events small minds discuss people Så er kvinner mer utsatt for å ha "small minds" siden kvinner prater om andre folk hele tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 29. juli 2014 #157 Del Skrevet 29. juli 2014 Så er kvinner mer utsatt for å ha "small minds" siden kvinner prater om andre folk hele tiden? Insinuerer du at det er flere kvinner enn menn, som snakker nedlatende om andre mennesker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trollkarlen Skrevet 29. juli 2014 #158 Del Skrevet 29. juli 2014 Insinuerer du at det er flere kvinner enn menn, som snakker nedlatende om andre mennesker? Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 29. juli 2014 #159 Del Skrevet 29. juli 2014 Ja. Okei, jeg veit ikke om damer er mer tilbøyelige enn menn til å snakke dritt om andre mennesker, men om de er det, vil jo det bety at det er flere av dem som er "small minded". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #160 Del Skrevet 1. august 2014 http://rannveigheitmann.blogg.no/1406919401_rvva_parkering.html Er det mulig å klare å parkere på tvers av en oppmerket parkeringsplass. Det er tydelig oppmerket og de andre bilene står riktig. Hun påstår at hun ikke så at hun sto dumt før hun kom ut fra bilen, men at hun ikke gadd å flytte bilen. Hvordan kom de som står bak henne ut. Hun sperret jo tydelig for mange. Og denne dama skal kjøre rundt i trafikken med to små barn? Hvordan fikk hun lappen? Var kjørelæreren både døv og blind? Nei, dette var ikke en liten bommert. Når parkeringsplassen er på langs og du parkerer på tvers skulle du aldri hatt lappen. Anonymous poster hash: 00e15...118 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg