Gå til innhold

vondt i hodet når jeg nyser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!
Hver gang jeg nyser får jeg veldig vondt i hodet, det svir litt i øynene, de blir på en måte veldig tunge og jeg blir kjempe slapp, vil bare legge meg ned og sove. Alt det kommer bare av at jeg nyser, syns det er kjempe rart, og har aldri vært slik før. Har heller ingen allergier (som jeg vet om).

Så lurer på om det er noen her som har hatt noe lignende eller vet hva det evt. kan være? Burde jeg oppsøke lege?

Jeg er egentlig ikke så glad i å dra til legen med alt som er, men det begynner å plage meg veldig, spesielt når jeg sitter med masse eksamener, eller når jeg er på jobb.



Anonymous poster hash: d3eb2...b96
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjer det hver eneste gang du nyser, eller bare nå de siste dagene hvor du sannsynligvis har pådratt deg en liten vårforkjølelse?

Høres litt ut som du får alt for høyt trykk i hodet det øyeblikket du nyser. Nyser du frie nys eller prøver du å holde dem inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer det hver eneste gang du nyser, eller bare nå de siste dagene hvor du sannsynligvis har pådratt deg en liten vårforkjølelse?

Høres litt ut som du får alt for høyt trykk i hodet det øyeblikket du nyser. Nyser du frie nys eller prøver du å holde dem inne?

Det har pågått i flere mnd.. det er litt av og på iblant. tenkte også først det bare var en forkjølelse, men det stopper jo ikke. Jeg har frie nys! Holder dem bare inne iblant hvis jeg er på jobb og snakker med kunder f.eks. men det skjer ikke ofte.

Anonymous poster hash: d3eb2...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør oppsøke lege. For høyt trykk i hodet er farlig, og selv om du ikke har nøyaktig det, så er det greit å skjekke opp. Om det ikke er noe så blir man heller ikke bekymra, får slappet av mer :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som bihulene dine kødder seg.



Anonymous poster hash: 1280b...74a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! :)



Anonymous poster hash: d3eb2...b96
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...