Gå til innhold

Er sex viktig for deg i et forhold?


CMHuser

Anbefalte innlegg

Jaså kun i spruting he he he. Da kan det være fort, at du kan bli gravid, hvis du ikke bruker kondom.

Jeg skulle ønsket å ha kjæreste som deg, som vil alt, det som er deilig he he :)

Haha, ja, det er han. Men det her faktisk bedret seg ganske mye i det siste, men det har ikke fått noen videre følger for sexlivet vårt.

Jeg har aldri opplevd at noen spruter på meg, kun i. Føler liksom at det er "hovedmålet", er fornøyd når han får orgasme og kommer i meg.

Vi snakker faktisk ganske mye om det, og vi skjerper oss der og da. Men så havner vi tilbake der vi var så fort han blir slapp i meg før orgasme, så fort han ikke kjenner noe særlig, så fort jeg blir tørr... Ja. Det kommer seg nok, håper jeg :) Vi har det jo bra, og vi er åpne om det, må bare få det ut i praksis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ozzyfrombergen

Er han overvektig?

Han har kanskje ebalanserte hormonverdier ( lav testosterone eller DHT feks)

Be han ta en tur til legen for å sjekke alle hormoner.

Han bør spise sunn ordentlig mat hvis han ikke gjør det allerede. Også trene styrke og intervall-trening. Da blir han kåt skal du se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han overvektig?

Han har kanskje ebalanserte hormonverdier ( lav testosterone eller DHT feks)

Be han ta en tur til legen for å sjekke alle hormoner.

Han bør spise sunn ordentlig mat hvis han ikke gjør det allerede. Også trene styrke og intervall-trening. Da blir han kåt skal du se.

Njæh, han har vel vært det, før jeg møtte han. Han er høy, to meter, og egentlig ikke spesielt trent. Han sykler gjerne en tur daglig på et par timer, også trener vi litt situps sammen, men ikke noe mer enn det :) Det skal sies at ja, han har mage, men det er bare overflødig hud fra da han var stor med strekkmerker og sånt. Han spiser vel relativt sunt, men jeg synes han spiser ofte, og mye også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg er det kjempeviktig! Har hatt to seriøse forhold, min eks og han jeg er sammen med nå. Med eksen hadde vi sex minst en gang hver dag i to år, ofte opptil tre-fire ganger om dagen og. Vi klarte ikke å holde oss unna hverandre, og det var variert og spennende. Han jeg er sammen med nå har overhodet ikke den samme libidoen som meg, og klarer seg fint på sex en gang i uken... Må innrømme at jeg kjenner på at jeg syns det er helt forferdelig kjipt. Og at jeg føler meg kjempeslem som faktisk tenker slik.



Anonymous poster hash: 3fc08...65c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...