Gå til innhold

Tegnene på en forelsket/ interessert mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er også en sånn som blir stiv og ukomfortabel hvis jeg liker noen. Har blitt bedre med årene og slapper mer av nå, men som regel skal det en rimelig tøff fyr til for å dra meg ut av komfortsonen. Derfor er jeg avhengig at han ikke skjuler og stenger inne like mye som meg, ellers kommer vi ingen vei (been there, done that, katastrofe). Ellers merker jeg det veldig på blikket til gutten. Jeg hater blikk-kontakt men alle de som har likt meg liker å se meg inn i øynene, også ler de mye av det jeg sier (jeg er en sånn som spøker for å lette på stemningen). Også spør de mye om meg og mitt. Genuin interesse. Også mottar jeg meldinger i hytt og pine, om så klokka fem på natta :fnise: selv når fylla ikke er noen unnskyldning. Og den fella alle som har likt meg havner i: spør etter meg gjennom mine venner og familie. Felles er at de er veldig flinke til å fortelle mamma hvor flott jeg er hvis de møter på henne. Søtt synes jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I begynnelsen av forholdet vårt da min var veldig forelsket merket jeg det ved at han

ville bruke mest mulig tid med meg. En dag sa jeg han kunne komme rundt kl 07:00.. Han stod utenfor hos meg kl. 07:00 (selv om han hadde tre kvarters reisevei).

nervøs slik at han mistet en ting i gulvet en gang

sendte meg dikt

ga meg smågaver

spilte romantisk musikk da vi var sammen

I begynnelsen av forholdet var han også usikker på det med kroppskontakt, tror det hadde en del med forelskelsen og nervøsitet å gjøre. Det var hurtige bevegelser når han skulle ta på meg, usikre bevegelser liksom (fordi det var uvant). Nå når vi har vært sammen i mange år er det jo mer rolige og trygge bevegelser.

Anonymous poster hash: c81c8...2d3

Enig. Nervøsitet og småfikling med kulepenner osv. Musikkcompilations spilt inn på CD spesielt til deg. At han skriver søte dikt til deg. Måten han ser fascinert på deg mesteparten av tiden. At han ringer venninner og ber dem tolke hva du mener med den og den sms'en (slikt vet man gjerne ikke før i ettertid ;).)

At han ser lenge etter deg når du går inn i et annet rom eller dere sier hadet. Og akkurat den typen bevegelser som du beskriver - varme, lengtende og klønete på samme tid;).

Anonymous poster hash: 4ab49...f55

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye meldinger, champagne og roser.....Sånn er ikke alle menn selv om de er interesserte. Tror jeg ville syntes det ble i meste laget.

Når en fyr liker meg legger jeg merke til at han smiler mye, holder blikket litt lenger, prøver å få meg til å le, vil treffes, men er ikke påtrengende.. Viser interesse for mitt liv, involverer meg i sitt liv, snakker en del om meg til venner og familie, tenker litt frem i tid ang oss...



Anonymous poster hash: 40c5f...ec9
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye meldinger, champagne og roser.....Sånn er ikke alle menn selv om de er interesserte. Tror jeg ville syntes det ble i meste laget.

Når en fyr liker meg legger jeg merke til at han smiler mye, holder blikket litt lenger, prøver å få meg til å le, vil treffes, men er ikke påtrengende.. Viser interesse for mitt liv, involverer meg i sitt liv, snakker en del om meg til venner og familie, tenker litt frem i tid ang oss...

Anonymous poster hash: 40c5f...ec9

Enig i at roser og champagne hadde blitt litt mye, i hvert fall i begynnelsen! Hadde ikke visst helt hvor jeg skulle gjort av meg, tror jeg.

Anonymous poster hash: 492eb...319

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at roser og champagne hadde blitt litt mye, i hvert fall i begynnelsen! Hadde ikke visst helt hvor jeg skulle gjort av meg, tror jeg.

Anonymous poster hash: 492eb...319

Enig også. Dessuten ville det bety i 90% av tilfellene at dette er noe han tidligere har gjort for andre, så lite betydning i det...Jeg hadde løp uansett om det var hans første eller 10 gang...

Anonymous poster hash: 85e35...e93

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig også. Dessuten ville det bety i 90% av tilfellene at dette er noe han tidligere har gjort for andre, så lite betydning i det...Jeg hadde løp uansett om det var hans første eller 10 gang...

Anonymous poster hash: 85e35...e93

Jepp! Og i mitt hode er det altfor klisjé - klarer ikke for mye sånnt kliss :P Er ikke uromantisk altså, men det finnes grenser :)

Anonymous poster hash: 492eb...319

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 8 måneder senere...

Kysser deg hele veien :hjerte:

Klemmer deg hele veien :hjerte:

Ringer deg hver dag :hjerte:

Snakker om oss :hjerte:

Snakker om vår fremtid :hjerte:

Gir deg små gaver :hjerte:

Sender deg koselige/morsomme/fine meldinger :hjerte:

Prøver å få deg til å le :hjerte:

Venter med sex ( noen vil faktisk ikke ha for tidlig sex, de er redd for å ødelegge noe )

Tar på deg :hjerte:

Sier mye fint til deg :hjerte:

Får nattamelding :hjerte:

Får god morgen melding :hjerte:

Når han går fra deg ser det ut som om han ønsker å hoppe etter deg :hjerte:



Anonymous poster hash: 32e65...d43
  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Sånn helt i startfasen:

- titter på meg mens jeg sitter og gjør noe annet, smiler når jeg ser opp.

- rødmer og smiler, varm i blikket

- store pupiller, foroverlent når han snakker til meg

- ler av ting jeg sier, nesten sånn litt irriterende, skjønner liksom ikke at det jeg sa var så morsomt

Når det er jeg som er forelska/betatt:

- står skrevet i panna...

- rødmer, ler, viser mye interesse for det den andre sier

kan også bli sjenert og usikker. Spesielt om jeg ikke vet om følelsene er gjengjeldt:

- unnvikende

- ser vekk når jeg møter på han

- snakker intenst med andre og viser liten oppmerksomhet til den jeg liker

- skifter oppførsel fra interessert til ikke-interessert

- blir litt "hektisk" og andpusten

-gestikulerer mye med armer og bein

Anonymkode: 766d3...776

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

  • 1 år senere...

Hva gjør dere mannfolk når dere er interessert i ei dame? 

Kan jeg tolke det som positivt at mann jeg vet hvem er går forbi meg og snur seg og blunker litt lurt?😚 

Anonymkode: ce27b...6c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør dere mannfolk når dere er interessert i ei dame? 

Kan jeg tolke det som positivt at mann jeg vet hvem er går forbi meg og snur seg og blunker litt lurt?😚 

Anonymkode: ce27b...6c8

Spørs på personligheten.  Det kan være bare en leken type som gjør det med alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Menn sier det rett ut hvis de er interessert i noen. De går ikke rundt grøten eller hinter, sånn som oss kvinner. 

Anonymkode: 0288e...fc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn sier det rett ut hvis de er interessert i noen. De går ikke rundt grøten eller hinter, sånn som oss kvinner. 

Anonymkode: 0288e...fc9

Dette er mann i slutten av 30-årene, med et yrke innen helsevesenet. Det er jo noe som heter et blikk si mer enn 1000 ord, følte det lå litt i det jeg da😄

Anonymkode: ce27b...6c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn sier det rett ut hvis de er interessert i noen. De går ikke rundt grøten eller hinter, sånn som oss kvinner. 

Anonymkode: 0288e...fc9

Sant det.. så enkelt :-) 

Selv ser jeg mange ganger på blikket på mannfolk når de ser noe de liker. Litt lett å lese de også. 

Anonymkode: ce27b...6c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er vel ikke i stand til å bli forlesket? Det nekter jeg å tro på, så ofte som de bytter partnere...

Anonymkode: 912b1...d68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...