Gå til innhold

Tegnene på en forelsket/ interessert mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva har dere merket av oppførsel og kroppsspråk hos menn som dere merket var interessert i dere jenter? Menn må gjerne svare hvordan de blir/ oppfører seg også :fnise:

Selv merker jeg mye øyenkontakt fra hans side.

Anonymous poster hash: 71bdd...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er veldig forskjell fra menneske til menneske, hvor selvsikre de er osv. Noen viser tydelig interesse med å smile ekstra, henvende seg ekstra til deg, tuller mye med deg, holder seg ubevisst nærme deg hvor det er flere til stede, ser en del på deg, holder blikket lenger, men kan også vike blikket fort hvis du ser tilbake. Mens andre kanskje blir enda mer overlegen mot den de liker. De er mer frigjorte mot andre, men den de liker gjør dem "stivere" fordi de er mer redd for hvordan den de liker vil oppfatte dem :rodmer:

Noen du tror liker deg? :lur: He he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kanskje det ;)

Anonymous poster hash: 71bdd...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også på dette. Jeg synes det er vanskelig å tolke om menn viser interesse eller bare er vennlige. Om det bare fantes en fasit! Men så er jo folk så forskjellige...

Anonymous poster hash: 492eb...319

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sjenert og kan virke overlegen når jeg liker noen. Ser jeg dem ute hender det at jeg later som jeg ikke ser dem. Vet det er dumt :sjenert:. Og hvis de ser på meg så viker jeg blikket lett vekk. Føler at jeg har tunga på knærne når jeg er i nærheten av en jeg er betatt av :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Om en fyr liker meg så tar han mye kontakt, sender den del meldinger, vil være mye sammen med meg, ha meg med på fester, møte vennene hans etc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som har vært oppriktig interesserte i meg har på en måte smeltet. Begynt som veldig kule, men har så gitt slipp på alle forsvarsverker og bare vært kjærlighetsfulle valper til slutt. Egentlig en grei deal; da slipper jeg også skjoldet. :)



Anonymous poster hash: 126ea...af4
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Søte meldinger, blyge blikk, rødming, litt sjenerte. Vil gjerne se deg ofte og ber deg ut mye :)

Selv om de virker som de har høy selvtillit blant andre jenter, blir de litt sjenerte og bløte sammen med deg :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på deg med jevne mellomrom og smiler til deg. Det er den jeg har lagt merke til..

Er det en "åpen" person vil du se at personen kan fortelle deg at du er perfekt, skryter til folk rundt osv.

Er jeg som vanligvis setter inn siste støtet, så der vet jeg ikke hva gutter gjør.



Anonymous poster hash: 9df15...146
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Litt gammel tråd, men noen som har flere tegn på forelskelse hos menn å komme med? :)

Anonymous poster hash: 492eb...319

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender masse meldinger, stiller opp og hjelper deg uten at du ber om det, kommer hjem til champis og roser. Det er overhode ingen tvil hvis en fyr er oppriktig interessert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sender meldinger, blir småfurt hvis noen andre menn flørter med deg, smiler mye, spørr om å finne på noe, blir glad når han ser deg osv. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når han ser veldig mye på meg når han snakker til en gruppe, og holder seg i nærheten. Komplimenter, blikk, ekstra oppmerksomhet.

Vet ikke hvordan det best kan beskrives, jeg, men jeg merker det når jeg føler det er en seksuell spenning der, og at jeg er nødt til å skape litt avstand eller at jeg er nødt til å legge inn et "vi" et eller annet sted i samtalen sånn at han skjønner at jeg ikke er ledig på en diskret måte. Vil jo ikke lure noen, men det er hyggelig med litt uskyldig flørting så lenge det ikke er noen tvil om at det er noen sjanse for at det skjer noe upassende. Oppmerksomhet er hyggelig :)

Endret av Stjernesol
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interesse og forelskelse er to vidt forskjellige ting. Interesse kan du ofte lese av kroppsspråk og gester, men det betyr veldig lite, det er kun fysisk og det kan forsvinne om dere blir bedre kjent.

Genuin interesse og forelskelse leser du utifra hans handlinger og hvordan han prioriterer deg.



Anonymous poster hash: fbe29...3f1
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flere? :-)

Kan man ta skikkelig feil av tegn også, at man tror han er interessert og så er han ikke det? Eller merker man det på blikk osv hvis han føler noe mer?

Anonymous poster hash: 492eb...319

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Dette var interessant tema. :popcorn:

Flere?

Anonymous poster hash: 85e35...e93



Anonymous poster hash: 85e35...e93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Vil si at det er en viss forskjell på å være interessert og forelsket..

Runforit sin beskrivelse passer egentlig bra for når jeg er bra interessert i en dame. Forelsket blir jeg ikke før vi har vært med hverandre en stund. En jente vil merke at jeg er forelsket med at jeg tar mye hensyn, bryr meg om henne, forteller henne hvor flott jeg synes hun er, gjør søte ting for henne osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har dere merket av oppførsel og kroppsspråk hos menn som dere merket var interessert i dere jenter? Menn må gjerne svare hvordan de blir/ oppfører seg også :fnise:

Selv merker jeg mye øyenkontakt fra hans side.

Anonymous poster hash: 71bdd...b3a

Han er interessert i å ha deg i livet sitt/gir deg plass i livet sitt, uansett hvor opptatt han er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...