Gå til innhold

Tegnene på en forelsket/ interessert mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sender masse meldinger, stiller opp og hjelper deg uten at du ber om det, kommer hjem til champis og roser. Det er overhode ingen tvil hvis en fyr er oppriktig interessert.

Nemlig, så jenter bør slutte med å unnskylde fyrene, er han interessert så viser han det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merker at vedkommende ser på deg - gjerne på tvers over rommet
Ser det i øynene hans når dere snakker sammen
Dersom dere er en gruppe sammen, spisser han ørene med en gang du skal si noe og får med seg alt du sier
Smiler mye når dere prater sammen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Merker at vedkommende ser på deg - gjerne på tvers over rommet

Ser det i øynene hans når dere snakker sammen

Dersom dere er en gruppe sammen, spisser han ørene med en gang du skal si noe og får med seg alt du sier

Smiler mye når dere prater sammen

Jeg blir motsatt...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir motsatt...

Mener du at du hindrer øynene dine i å avsløre din interesse når du ser på henne du liker? I såfall, hvorfor? Sjenanse, stolthet, noe annet?

Anonymous poster hash: 85e35...e93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Mener du at du hindrer øynene dine i å avsløre din interesse når du ser på henne du liker? I såfall, hvorfor? Sjenanse, stolthet, noe annet?

Anonymous poster hash: 85e35...e93

Ekstrem selvkontroll over kroppsspråk (reelt sett at en har overhode ikke ett fiber i kroppen som klarer å se for seg at noen som helst på noe som helst nivå har en interesse for en. Ergo, ingen forventninger, ingen gleder eller lignende). Jeg blir mer avslørt på handlinger og måten jeg responderer på opplysninger om andre beilere o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ekstrem selvkontroll over kroppsspråk (reelt sett at en har overhode ikke ett fiber i kroppen som klarer å se for seg at noen som helst på noe som helst nivå har en interesse for en. Ergo, ingen forventninger, ingen gleder eller lignende). Jeg blir mer avslørt på handlinger og måten jeg responderer på opplysninger om andre beilere o.l.

Gjelder det også om det er en du faller pladask for eller har du i det tilfellet så lyst til nærhet at du glemmer selvkontroll?

Jeg er kvinne, og noen ganger reagerer jeg akkurat som deg, men jeg innser det kun senere... ellers pleier jeg å bruke kroppsspråk og flørte. Synes det er deilig å flørte <3

Anonymous poster hash: 85e35...e93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Gjelder det også om det er en du faller pladask for eller har du i det tilfellet så lyst til nærhet at du glemmer selvkontroll?

Jeg er kvinne, og noen ganger reagerer jeg akkurat som deg, men jeg innser det kun senere... ellers pleier jeg å bruke kroppsspråk og flørte. Synes det er deilig å flørte <3

Anonymous poster hash: 85e35...e93

Det gjelder uansett. Og det tar lang tid, flere uker, før jeg lar meg selv være sikker på at jeg er forelsket og ikke bare litt betatt. Jeg jobber nesten alltid veldig langsomt på dette feltet. Har vel bare to unntak fra regelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en fyr liker meg så tar han mye kontakt, sender den del meldinger, vil være mye sammen med meg, ha meg med på fester, møte vennene hans etc

Sender masse meldinger, stiller opp og hjelper deg uten at du ber om det, kommer hjem til champis og roser. Det er overhode ingen tvil hvis en fyr er oppriktig interessert.

Sender meldinger, blir småfurt hvis noen andre menn flørter med deg, smiler mye, spørr om å finne på noe, blir glad når han ser deg osv. :)

jeg har jo alltid tenkt at dette er jo tegnet på at han er interessert. Han jeg har datet en periode nå har oppført seg stikk motsatt av dette de siste ukene. Så jeg har jo avskrevet han som at han ikke er interessert. Og når jeg da skal avslutte hele greia siden jeg merker at dette ikke er noe fra hans side så blir han jo dritsur, for da vet jeg liksom bedre enn han hva han tenker… :klo:

Det er offisielt - jeg skjønner ikke en dritt av mannfolk. Og kommer til å være singel resten av livet…

Anonymous poster hash: 6c7e0...b28

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjelder uansett. Og det tar lang tid, flere uker, før jeg lar meg selv være sikker på at jeg er forelsket og ikke bare litt betatt. Jeg jobber nesten alltid veldig langsomt på dette feltet. Har vel bare to unntak fra regelen.

Dette var veldig interessant, og det er egentlig smart å gjøre som du... Det har hendt meg ofte at jeg var veldig betatt av noen, og etter noen uker forsvant det plutselig uten at jeg forstod hva som hadde skjedd... Kanskje bør jeg vurdere å nyte mindre flørtinga før jeg merker at min interesse varer :)

Anonymous poster hash: 85e35...e93

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Dette var veldig interessant, og det er egentlig smart å gjøre som du... Det har hendt meg ofte at jeg var veldig betatt av noen, og etter noen uker forsvant det plutselig uten at jeg forstod hva som hadde skjedd... Kanskje bør jeg vurdere å nyte mindre flørtinga før jeg merker at min interesse varer :)

Anonymous poster hash: 85e35...e93

Nei, ikke gjør som meg. Tro meg, det virker ikke. Det er bedre å leve fullt og helt og utadvent.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Nemlig, så jenter bør slutte med å unnskylde fyrene, er han interessert så viser han det.

Joda det er det. Jeg vet om flere tilfeller der personer blir unvikende når de liker noe. Meg selv inkludert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Det gjelder uansett. Og det tar lang tid, flere uker, før jeg lar meg selv være sikker på at jeg er forelsket og ikke bare litt betatt. Jeg jobber nesten alltid veldig langsomt på dette feltet. Har vel bare to unntak fra regelen.

Vil ikke si at uker er spesielt lang tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer også på dette. Jeg synes det er vanskelig å tolke om menn viser interesse eller bare er vennlige. Om det bare fantes en fasit! Men så er jo folk så forskjellige...

Anonymous poster hash: 492eb...319

I Norge er dette vanskelig fordi mennene er så spake og usikre:-(

Anonymous poster hash: 0b9e2...e40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HarryDotter

I Norge er dette vanskelig fordi mennene er så spake og usikre:-(

Anonymous poster hash: 0b9e2...e40

Svaret her kan være såre enkelt. Likestillingen er mye større her enn alle andre steder. Menn blir fortalt til gangs hva slags ekle seksuelle kryp de er 24timer i døgnet. At de fremstår som egoistiske sex rovdyr dersom de legger an på en kvinne de liker. Er da da skrekkelig rart at menn skygger banen og ikke tar initsiativ lenger? Er ikke kvinnen selvstendig og sterk idag, slik at hun kan jakte på den hun vil ha selv? Er dette mannens rolle i dagens samfunn?

:) Og før dere hogger hodet av meg og kaller meg bitterpikk....dette er ikke min personlige mening, og jeg legger ingen skyld hos, eller ønsker å disse norske damer ;) Bare en svak observasjon av et samfunn jeg syntes vi virker å trekke oss imot?

Og for å svare på tråden. Jeg vil se øynene hennes så mye som mulig. Ikke intens creepy stirring, men passe lange dype blikk inn i hennes vakre øyne :rodmer: ...Også blir jeg så rød i ansiktet at jeg helst vil finne en spade og slå retning mot Kina.

Endret av HarryDotter
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I begynnelsen av forholdet vårt da min var veldig forelsket merket jeg det ved at han

ville bruke mest mulig tid med meg. En dag sa jeg han kunne komme rundt kl 07:00.. Han stod utenfor hos meg kl. 07:00 (selv om han hadde tre kvarters reisevei).

nervøs slik at han mistet en ting i gulvet en gang

sendte meg dikt

ga meg smågaver

spilte romantisk musikk da vi var sammen

I begynnelsen av forholdet var han også usikker på det med kroppskontakt, tror det hadde en del med forelskelsen og nervøsitet å gjøre. Det var hurtige bevegelser når han skulle ta på meg, usikre bevegelser liksom (fordi det var uvant). Nå når vi har vært sammen i mange år er det jo mer rolige og trygge bevegelser.



Anonymous poster hash: c81c8...2d3
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har jo alltid tenkt at dette er jo tegnet på at han er interessert. Han jeg har datet en periode nå har oppført seg stikk motsatt av dette de siste ukene. Så jeg har jo avskrevet han som at han ikke er interessert. Og når jeg da skal avslutte hele greia siden jeg merker at dette ikke er noe fra hans side så blir han jo dritsur, for da vet jeg liksom bedre enn han hva han tenker :klo:

Det er offisielt - jeg skjønner ikke en dritt av mannfolk. Og kommer til å være singel resten av livet

Anonymous poster hash: 6c7e0...b28

Samme her! Det er så vanskelig, siden det finnes så ulike menn. Noen viser tydelige tegn på interesse, mens andre er interesserte og viser det ikke tydelig. Ikke lett å forstå seg på!

Anonymous poster hash: 492eb...319

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...