Gå til innhold

Har akkurat begynt i ny jobb, men er innkalt til et mer attraktivt jobbintervju...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har akkurat startet i en ny jobb(Shell/7-eleven), jobbet der i 3 dager nå. Men idag så fikk jeg en mail om innkallelse til intervju på Starbucks. Jeg har alltid villet jobbe som barista, og derfor er dette er stor sjanse for meg. Men likevel har jeg begynt å komme meg så smått inn i rutiner, blitt litt kjent med kollegaer osv på jobben nå.. Jeg føler jeg trives. Men jeg er så usikker. Jeg har jo heller lyst til å jobbe på Starbucks. Er også redd for å angre hvis jeg får jobben på Starbucks, og savner den "gamle" jobben..

Jeg skulle egentlig på intervju førstkommende tirsdag, men sendte mail om å komme på onsdag siden det er en dag jeg har fri fra jobb.


Hva skal jeg gjøre? :(



Anonymous poster hash: 9ac8b...6c1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er begge heltid? Hvis de f.eks er deltid kan man jo ha begge :)

jobber heltid på Shell/7-eleven. Men går det ann at jeg kan si ifra om jeg heller vil ha deltid der? Husker ikke om jeg skrev heltid eller deltid på Starbucks.. er så lenge siden.

TS

Anonymous poster hash: 9ac8b...6c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teora

Gå på intervjuet, prøv å få jobben, vær ærlig om oppsigelsestid i jobben du har nå. Spør hvor stor stilling det er snakk om.

Blir du så tilbudt jobb, kan du, ettersom hvorvidt det er heltid eller deltid, vurdere om du skal si opp jobben du har eller si at du gjerne fortsetter en stund på deltid dersom Starbucks bare er annenhver helg i starten f.eks.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har uansett ikke noe å tape på å gå på intervjuet hos Starbucks :-)



Anonymous poster hash: 60f27...290
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den ene er heltid og den andre er deltid, så sier det seg vel selv hva du velger? Du må jo jobbe fullt med midre du har grunner, som f.eks. studier, til at du skal jobbe deltid.

Og barista er nok ikke så gøy som det ser ut, i hvert fall ikke på Starbucks. Det er selger/servicejobber begge deler. Etter hvert blir det ensformig. Om begge er fulltid ville jeg valgt den med best lønn.

Anonymous poster hash: 6c912...ba7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du tar den jobben du får jobbet mest og har best timebetalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...