Gå til innhold

Å vise seg for en ny kjæreste/flørt/ONS uten "juks"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså sminke, løsvipper, push-up, hold inn og alle sånne ting.

Jeg har lyse vipper og bryn og hater å vise meg uten mascara, men jeg har aldri skremt noen vekk for det :P

Tenker dere mye over det og er redde for hva mannen syns?

Anonymous poster hash: eb4ba...4ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om jeg skulle treffe en potensiel kjæreste ville mye sminke trekket veldig mye ned. Det sier bare at jenta har veldig liten tro på sitt naturlige utseendet(selvtillit).

Men jeg sier ikke at dere skal gå uten sminke, men begrens det til et minimum. Det er ikke mye morsomt å møte ett fjes man er tilltrukket av med sminke, men når sminken er vekk er fjeset anderledes og gnisten blir kan bli borte.



Anonymous poster hash: 30ef2...59b
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ONS er en random fyr som har deg for en kveld for å tømme seg - han gir f og hvis hans mening betyr noe så burde man ikke ha ONS.

Når det gjelder en kjæreste er det noe annerledes, men han er jo forhåpentligvis glad i deg og det vil uansett komme situasjoner der han ser deg uten sminke. Det er noe intimt ved å se en jente uten sminke som menn setter pris på - spesielt når hun sjelden viser seg helt uten.

Når det er sagt er det ikke slik at man slutter å ville se henne på sitt beste bare fordi man er glad i henne. Han elsker deg like mye uansett, men joggebukse, null sminke og håret i en ball er ikke noe man skal begynne med fordi "han er glad i meg uansett".

Hvis du er litt nervøs for å la en fyr se deg uten sminke første gang, bare vær velstelt ellers. Hår har veldig mye å si og en kvinne ser milevis bedre ut med håret bølget/stylet og hengende ned enn oppe i en ball eller knute. Hvis du har på sexy undertøy og har håret velstelt vil han ikke bli skuffet av å se deg uten sminke - han vil antakelig heller tenke "wow så nydelig hun er helt naturlig".



Anonymous poster hash: 4f10a...e84
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode råd, men det er litt vanskelig å våkne med stylet hår da :P

Anonymous poster hash: 8ef43...1a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

En ONS er en random fyr som har deg for en kveld for å tømme seg - han gir f og hvis hans mening betyr noe så burde man ikke ha ONS.

Når det gjelder en kjæreste er det noe annerledes, men han er jo forhåpentligvis glad i deg og det vil uansett komme situasjoner der han ser deg uten sminke. Det er noe intimt ved å se en jente uten sminke som menn setter pris på - spesielt når hun sjelden viser seg helt uten.

Når det er sagt er det ikke slik at man slutter å ville se henne på sitt beste bare fordi man er glad i henne. Han elsker deg like mye uansett, men joggebukse, null sminke og håret i en ball er ikke noe man skal begynne med fordi "han er glad i meg uansett".

Hvis du er litt nervøs for å la en fyr se deg uten sminke første gang, bare vær velstelt ellers. Hår har veldig mye å si og en kvinne ser milevis bedre ut med håret bølget/stylet og hengende ned enn oppe i en ball eller knute. Hvis du har på sexy undertøy og har håret velstelt vil han ikke bli skuffet av å se deg uten sminke - han vil antakelig heller tenke "wow så nydelig hun er helt naturlig".

Anonymous poster hash: 4f10a...e84

Den tror jeg på :Nikke:

Og hvem har lyst til å våkne med en kvinne som har sminke gnidd ut rundt øynenen som en liten vaskebjørn...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ONS er en random fyr som har deg for en kveld for å tømme seg - han gir f og hvis hans mening betyr noe så burde man ikke ha ONS.

Når det gjelder en kjæreste er det noe annerledes, men han er jo forhåpentligvis glad i deg og det vil uansett komme situasjoner der han ser deg uten sminke. Det er noe intimt ved å se en jente uten sminke som menn setter pris på - spesielt når hun sjelden viser seg helt uten.

Når det er sagt er det ikke slik at man slutter å ville se henne på sitt beste bare fordi man er glad i henne. Han elsker deg like mye uansett, men joggebukse, null sminke og håret i en ball er ikke noe man skal begynne med fordi "han er glad i meg uansett".

Hvis du er litt nervøs for å la en fyr se deg uten sminke første gang, bare vær velstelt ellers. Hår har veldig mye å si og en kvinne ser milevis bedre ut med håret bølget/stylet og hengende ned enn oppe i en ball eller knute. Hvis du har på sexy undertøy og har håret velstelt vil han ikke bli skuffet av å se deg uten sminke - han vil antakelig heller tenke "wow så nydelig hun er helt naturlig".

Anonymous poster hash: 4f10a...e84

kjempe bra innlegg! Måtte bare si det,holdt ikke med en pluss.

Anonymous poster hash: f8ed6...831

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en fordel å nesten aldri pøse på med sminke, og det er at menn ser hva de får. Jeg gidder ikke bruke mer enn mascara, og håret mitt er helt umulig så det får bare en vask, litt greing og det er det. Og push up bh? Glem det, mine er flate omtrent ikke eksisterende. Dessuten har jeg arr her og der. Jeg føler meg dessuten for gammel til å være blyg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Fått høre at jeg er penere uten sminke, dvs naturlig vakker. Men de fleste legger ikke merke til når jeg går uten sminke. veldig mørke lange vipper og mørke trekk i ansiktet. Bruker kun maskara til vanlig :) så nei, jeg bryr meg ikke om en kjæreste eller flørt så meg uten sminke.

Edit: skrivefeil

+ jeg hørtes veldig selvgod ut, var ikke poenget :P men dersom jeg var lys og ikke hadde øyenvipper o.l ville jeg uansett vist meg uten sminke. Hadde ikke mannen godtatt mitt naturlige utseende, hadde jeg ikke villet være med ham.

Endret av alegria
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode råd, men det er litt vanskelig å våkne med stylet hår da :P

Anonymous poster hash: 8ef43...1a6

Ta det med ro. Når jeg våkner ser håret mitt ut som Mufasas manke - etter at han har tupert håret med et pinnsvin, kjørt 130 km/t i en bil uten tak, stupt kråke gjennom et kratt og gnidd hodet mot 20 ballonger.

Mannen synes det er bedårende. Ok, bedårende er kanskje en overdrivelse, men han liker å le av det. :ler2:

Og nei, jeg har aldri vært redd for å vise meg uten sminke.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker at det var noe jeg tenkte på i starten av forholdet, men det går fort over. Jeg har ihvertfall ikke skremt han bort etter 5 år. Han påstår jeg ser bedre ut uten sminke, DET er løyn, men koselig å høre uansett når man er litt usikker :)



Anonymous poster hash: c28a7...877
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig ikke noe som bryr meg noe særlig. Jeg og ei venninne pleier å si at det går bra så lenge ingen dør av å se på oss. Jeg har jo ugjevnheter og mørke ringer under øynene, men det er ikke sånn at det bryr meg for mye å ikke ha på sminke når jeg er hos typen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Det er greit at en har lyst å ta seg godt ut, men det blir feil hvis det hindrer deg i å slappe av og ta ting så det kommer (bokstavelig talt).

Husk, i løpet av natten kan du ende opp med å fise, snorke, rape, sukke, stønne, snakke med mer. Tror hår og sminke er en bagatell i det store bildet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker generelt å holde meg velstelt, men jeg er ikke som venninna mi, som må stå opp før han våkner for å dekke over de verste ringene, ordne håret og pusse tennene, for så å snike seg tilbake under dyna og late som at hun akkurat har våknet. Høres veldig stressende ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode råd, men det er litt vanskelig å våkne med stylet hår da :P

Anonymous poster hash: 8ef43...1a6

Selvsagt men det er jo en sammenheng mellom hvordan håret ser ut morgenen og når man legger seg.

Dersom man generelt har velstelt hår i en fin klipp og farve og styler det vil det se langt bedre ut neste morgen enn om man sover med det i en ball, legger seg med vått hår eller bare lar det gå flokete.

Ingen forventer perfekt hår om morgenen, men det er likevel grader av hvordan det ser ut.

Jeg tenkte mer på et scenario der du har null sminke, velstelt hår og et lekktert undertoysett som han ser deg i når dere legger dere. Han vil vel som regel se deg uten sminke når dere skal sove sammen, du burde jo ikke sove med sminke.

Anonymous poster hash: 4f10a...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det med ro. Når jeg våkner ser håret mitt ut som Mufasas manke - etter at han har tupert håret med et pinnsvin, kjørt 130 km/t i en bil uten tak, stupt kråke gjennom et kratt og gnidd hodet mot 20 ballonger.

Mannen synes det er bedårende. Ok, bedårende er kanskje en overdrivelse, men han liker å le av det. :ler2:

Og nei, jeg har aldri vært redd for å vise meg uten sminke.

Haha! Jeg tror jeg vet hvorfor han er fornøyd hvis hårfrisyren din gjennomgår sååå mye hver natt!! :hoho:

Anonymous poster hash: 8ef43...1a6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selvsagt men det er jo en sammenheng mellom hvordan håret ser ut morgenen og når man legger seg. Dersom man generelt har velstelt hår i en fin klipp og farve og styler det vil det se langt bedre ut neste morgen enn om man sover med det i en ball, legger seg med vått hår eller bare lar det gå flokete. Ingen forventer perfekt hår om morgenen, men det er likevel grader av hvordan det ser ut. Jeg tenkte mer på et scenario der du har null sminke, velstelt hår og et lekktert undertoysett som han ser deg i når dere legger dere. Han vil vel som regel se deg uten sminke når dere skal sove sammen, du burde jo ikke sove med sminke. Anonymous poster hash: 4f10a...e84

Jeg har krøller :P Krøller ser ikke perfekte ut om morgenen selv om man har en god klipp altså ;)

Takk for svar alle sammen!

Anonymous poster hash: 8ef43...1a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Altså sminke, løsvipper, push-up, hold inn og alle sånne ting.

Jeg har lyse vipper og bryn og hater å vise meg uten mascara, men jeg har aldri skremt noen vekk for det :P

Tenker dere mye over det og er redde for hva mannen syns?

Anonymous poster hash: eb4ba...4ba

Syns det er veldig rart å hate/ikke vise seg uten for eksempel sminke osv.... Det forteller meg at du ikke liker deg selv ? Hvordan kan du forvente at andre skal like deg selv når du ikke gjør det ?

Men som alt annet som har med kropp, utseende, dating og sex å gjøre..... Det er personligheten som tiltrekker mest. Du kan fint komme unna med mye fake dersom har et vinnende vesen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit at en har lyst å ta seg godt ut, men det blir feil hvis det hindrer deg i å slappe av og ta ting så det kommer (bokstavelig talt).

Husk, i løpet av natten kan du ende opp med å fise, snorke, rape, sukke, stønne, snakke med mer. Tror hår og sminke er en bagatell i det store bildet.

Det er veldig sant! Sambo har funnet ut at jeg sikler i søvne, DET har jeg aldri vist selv. Man får ikke gjort så mye med det, så det greieste er nok å ikke ta seg selv så selvhøytidelig.

Anonymous poster hash: c28a7...877

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er veldig rart å hate/ikke vise seg uten for eksempel sminke osv.... Det forteller meg at du ikke liker deg selv ? Hvordan kan du forvente at andre skal like deg selv når du ikke gjør det ?

Men som alt annet som har med kropp, utseende, dating og sex å gjøre..... Det er personligheten som tiltrekker mest. Du kan fint komme unna med mye fake dersom har et vinnende vesen.

Jeg liker meg selv jeg, men så leser jeg om KG-mennene som blir skuffet når de ser kvinner uten sminke og push-up. At det er urettferdig og juks :sukk:

Anonymous poster hash: 8ef43...1a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...