Gå til innhold

Louis Vuitton :))))


Carmen_

Anbefalte innlegg

Er det noen som har blitt bitt av Louis Vuitton basillen her?

Etter å ha surfer meg gjennom nettsidene deres og sett på priser ol. så er jeg nesten litt forelska her :hoho:

Men man får jo ikke kjøpt LV i Norge, eller?

Så er det noen som har litt peiling?

Må jeg helt til Sverige for å få meg en veske? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Myumi

Ekte LV selges ikke i Norge så du må nok over grensen hvis du ikke kjøper den over nett, men det er mye fake der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fraggel
Spørs om du har lyst til å bruke 5000 på en veske...

... som alle andre også har.

Neida, det var usaklig - du spurte ikke hva jeg mente, sorry. :trekker meg ut:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg er bitt :P kjempe mye fint,du kan bestille over internett vet om flere som har det og er stor fornøyde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er bitt :P  kjempe mye fint,du kan bestille over internett vet om flere som har det og er stor fornøyde..

Men er det billigere over nett?

Har sjekka på ebay men der er 90% fake.

I tillegg så er det overpriser på de ekte LV veskene der :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Mettan ikke innlogga

På Ebay finnes det mye fake, ja, men det er også muligheter for å få tak i en del bra ekte, men de er jo også ganske dyre. Sjekk gjerne prisene hos f.eks LV i Stockholm og sammenlign med den du ønsker å kjøpe. Sett deg også godt inn i hvordan en ekte av den modellen du ønsker ser ut, f.eks via eluxury.com eller mypoupette.com. Still selger spm om alt du måtte lure på, f.eks hvor og når den er kjøpt, om det er den avbildete vesken du byr på, om hun/han har kvittering, osv. Forhør deg også om hvor mye det vil koste å få vesken sendt til Norge.

Sjekk også selgers fedback nøye, har han/hun flere tilbakemeldinger om fake kan det jo være grunn til å styre unna.

Jeg har selv kjøpt 3 LV monogram via Ebay, alle tre er ekte og jeg er kjempefornøyd!

Lykke til med veskekjøp!

Hilsen Mettan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Ebay finnes det mye fake, ja, men det er også muligheter for å få tak i en del bra ekte, men de er jo også ganske dyre. Sjekk gjerne prisene hos f.eks LV i Stockholm og sammenlign med den du ønsker å kjøpe. Sett deg også godt inn i hvordan en ekte av den modellen du ønsker ser ut, f.eks via eluxury.com eller mypoupette.com. Still selger spm om alt du måtte lure på, f.eks hvor og når den er kjøpt, om det er den avbildete vesken du byr på, om hun/han har kvittering, osv. Forhør deg også om hvor mye det vil koste å få vesken sendt til Norge.

Sjekk også selgers fedback nøye, har han/hun flere tilbakemeldinger om fake kan det jo være grunn til å styre unna.

Jeg har selv kjøpt 3 LV monogram via Ebay, alle tre er ekte og jeg er kjempefornøyd!

Lykke til med veskekjøp!

Hilsen Mettan

Hvor mye kostet de veskene du kjøpte derifra?

Har selv kikket litt rundt der og ser jo utrolig mange fake...

Dessuten ser det ut som om de ekte er i overpris så det holder jo...$2000 osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvor mye kostet de veskene du kjøpte derifra?

Har selv kikket litt rundt der og ser jo utrolig mange fake...

Dessuten ser det ut som om de ekte er i overpris så det holder jo...$2000 osv...

Har selv siklet på en LV veske til over 20.000 NOK (Suhali - Le Fabuleux), så 2.000 USD trenger ikke nødvendigvis å være overpris nei. Kommer helt an på modell og størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv siklet på en LV veske til over 20.000 NOK (Suhali - Le Fabuleux), så 2.000 USD trenger ikke nødvendigvis å være overpris nei. Kommer helt an på modell og størrelse.

Det er jo overpris i forhold til hva de egentlig koster i LV-shoppene...

Og jeg gidder ikke å betale 14-15 tusen mer for en ekte LV enn hva jeg må.

Da tar jeg meg heller en dagstur til sverige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har selv siklet på en LV veske til over 20.000 NOK (Suhali - Le Fabuleux), så 2.000 USD trenger ikke nødvendigvis å være overpris nei. Kommer helt an på modell og størrelse.

Finnes det virkelig mennesker som er villig til å betale 20.000 NOK for en veske???? :roll:

Imponert over at de i så fall ikke heller vurderer å gi noen kroner til et veldedig formål dersom de har så mye penger de ikke vet hva de skal gjøre med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Finnes det virkelig mennesker som er villig til å betale 20.000 NOK for en veske???? :roll:

Imponert over at de i så fall ikke heller vurderer å gi noen kroner til et veldedig formål dersom de har så mye penger de ikke vet hva de skal gjøre med!!

Hvordan vet du at det er enten..eller for mennesker som kjøper dyre vesker? Kanskje de gir til veldedighet også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cuddly

Hvordan vet du at det er enten..eller for mennesker som kjøper dyre vesker? Kanskje de gir til veldedighet også?

Og de vet jo tydeligvis hva de skal gjøre med pengene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp - jeg er skikkelig hekta, og har handlet LV for x antall kroner i det siste :roll:

Bla en lommebok, en stooor bag og en liten veske. I`m lovin` it!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvordan vet du at det er enten..eller for mennesker som kjøper dyre vesker? Kanskje de gir til veldedighet også?

Syns likevel at det er helt ufattelig at enkelte kan bruke så mye på en veske.

Det blir for dumt, men nå er nå det min mening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gunhild Helene
Jupp - jeg er skikkelig hekta, og har handlet LV for x antall kroner i det siste :roll:

Bla en lommebok, en stooor bag og en liten veske. I`m lovin` it!!!

Hva kosta det her a?

og kjøpte du det gjennom e-bay eller hvor?

bare nysgjerrig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...