Gå til innhold

Ser jeg syner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er denne positiv?

Anonymous poster hash: 53e8b...175

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kan kanskje svare deg dersom du poster bilde :ler:



Anonymous poster hash: 32ee2...9a6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, bilde kom ikke med...

Anonymous poster hash: 82829...b61

post-37809-0-90137300-1401398994_thumb.j

post-37809-0-67578200-1401399014_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt stressa, tørr ikke håpe for mye, og siden mannen kun ser en blir jeg også i tvil...

Bildene ligger i trådens tredje innlegg :-)

Anonymous poster hash: 82829...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, bilde kom ikke med...

Anonymous poster hash: 82829...b61

Jeg ser sånne skyggestrek.

Anonymous poster hash: c4ffb...1b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser bare en strek



Anonymous poster hash: ad1c8...8e0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Streken ser ikke helt riktig ut. Test igjen om et par dager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan skimte noe, men det er vanskelig å si. Hvor mange dpo er du, og hvor lenge hadde testen ligget da du tok bildet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Takk for svar!
IKM er i morgen (lørdag). EL hadde jeg ca 16.-17.mai.

Har et barn fra før, og når jeg var gravid med han fikk jeg negativ test helt frem til 2 dager etter IKM, men dette er 7 år siden.

Tok en ny test i dag, men pga utålmodigeten min klarte jeg ikke vente til jeg faktisk måtte på do. Gikk på do når jeg sto opp, kjøpte test på vei til jobb, og tissa på den når jeg kom frem. Selv om det var minimalt med urin så ble også denne testen "positiv", dog var teststreken veeeeeeeldig svak. Svakere enn den første. Dette var da av et annet merke.

Tok en ny test 5 timer senere, den ble negativ. I løpet av disse timene hadde jeg drukket mye vann, så vet ikke om det kan ha noe med saken å gjøre.

Har en vanlig test + en digitaltest igjen nå, håper jeg klarer vente med dem til i morgen.

Høres det ut som om det kan være noe her? Eller ønsker jeg det bare så sterkt at jeg ser det jeg vil se?



Anonymous poster hash: 82829...b61
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dpo? ikm? Dere jenter vet så mye kult :(

IKM = Ikke kommende mensen (altså dagen man venter mensen)

DPO = Days past ouvolation, altås dager siden eggløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor stresser damer så veldig med tester? Er man gravid får man tidsnok vite det. Slapp av. Anonymous poster hash: 405f2...6ea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor stresser damer så veldig med tester? Er man gravid får man tidsnok vite det. Slapp av.

Anonymous poster hash: 405f2...6ea

Fordi det er GØY!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS her.

Takk for svar!

IKM er i morgen (lørdag). EL hadde jeg ca 16.-17.mai.

Har et barn fra før, og når jeg var gravid med han fikk jeg negativ test helt frem til 2 dager etter IKM, men dette er 7 år siden.

Tok en ny test i dag, men pga utålmodigeten min klarte jeg ikke vente til jeg faktisk måtte på do. Gikk på do når jeg sto opp, kjøpte test på vei til jobb, og tissa på den når jeg kom frem. Selv om det var minimalt med urin så ble også denne testen "positiv", dog var teststreken veeeeeeeldig svak. Svakere enn den første. Dette var da av et annet merke.

Tok en ny test 5 timer senere, den ble negativ. I løpet av disse timene hadde jeg drukket mye vann, så vet ikke om det kan ha noe med saken å gjøre.

Har en vanlig test + en digitaltest igjen nå, håper jeg klarer vente med dem til i morgen.

Høres det ut som om det kan være noe her? Eller ønsker jeg det bare så sterkt at jeg ser det jeg vil se?

Anonymous poster hash: 82829...b61

Tror det kan ha utslag i negativ test. Så tidlig i et svangerskap er hcg-verdiene ganske lave. Her har du nok "vannet" ut det som er av hcg som resulterte i negativ test. Ta en test igjen i morgen tidlig, så ser du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor stresser damer så veldig med tester? Er man gravid får man tidsnok vite det. Slapp av.

Anonymous poster hash: 405f2...6ea

Det er nok mulig å gå over 12 uker uten å merke det, vil jeg tro. 12 uker er vel abort fristen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gal! Etterfulgt av negativ test tidligere i dag, ble den jeg tok nå svakt positiv igjen. Det syns knapt, men jeg syns jeg ser streken.

Har en digitaltest igjen som jeg skal ta i morgen når jeg våkner.

Anonymous poster hash: 82829...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...