Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3

Lilleninja

Anbefalte innlegg

Sendt hjem med ballong...:fnise: Syns jeg ser deg sitte i bilen med en stor heliumballong ved siden av :kghjerte:

Tror nok jeg hadde tatt med fødebaggen i morra, bare for sikkerhets skyld :Nikke: Guramei, i morra er du i gang! :bond: Kjenner jeg blir skikkelig spent på dine vegne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurt å ha fødebaggen klar i bilen.

Så spennende, nå er du snart mamma :hjerte: så misunnelig åå deg som snart skal få møte babyen din for første gang, det er så spesielt :hjerte:

Lykke til! Og du, det er ikke noe nederlag med hverken å bli satt igang eller ende i ks. (Gjort begge deler, og resultatet er minst like fint :strix: )

Endret av HopsiDeisi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendt hjem med ballong... :fnise: Syns jeg ser deg sitte i bilen med en stor heliumballong ved siden av :kghjerte:

Tror nok jeg hadde tatt med fødebaggen i morra, bare for sikkerhets skyld :Nikke: Guramei, i morra er du i gang! :bond: Kjenner jeg blir skikkelig spent på dine vegne!!

Ja, jøss :P

Det er vel kanskje greit å ta den med, sånn just in case ^^

Takk! Begynner å gå litt opp for meg også, nå :sjokkert:

Lurt å ha fødebaggen klar i bilen.

Så spennende, nå er du snart mamma :hjerte: så misunnelig åå deg som snart skal få møte babyen din for første gang, det er så spesielt :hjerte:

Lykke til! Og du, det er ikke noe nederlag med hverken å bli satt igang eller ende i ks. (Gjort begge deler, og resultatet er minst like fint :strix: )

Aah, ja, vi kan jo ha den i bilen :nigo: Nå er det nok ikke lenge igjen, nei ^^ Har ikke heeelt gått opp for meg at det starter i morra, tror jeg :sjokkert:

Så godt å høre at resultatet er (minst) like bra :nigo::jepp: Jeg vet det jo innerst inne, det er bare så langt ifra sånn her jeg har sett for meg å få mitt barn.. :P

Takk for lykkeønskning!

Nå står pizzaen i ovnen, mannen sitter og finner frem film vi skal se på mens vi spiser :) Jeg har lagt litt småstæsj til lillemor i stelleveska, vi har jo i utgangspunktet tenkt til å bruke sykehuset sine klær, men har gjort klart det vi vil ha på henne på hjemturen ;) Så har vi lagt ett fleeceteppe og en liten bamse oppi også, de tenkte vi å ta frem på sykehuset :) I kveld tenker jeg at jeg skal se over fødebagen igjen og legge snacksen og kameraene i en ryggsekk, så tenker jeg å stå opp i ganske god tid i morgen, så kan jeg ta meg en dusj og føle meg fin og fresh til vi skal dra på fødeavdelinga :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Lilleninja! Masse masse lykke til i morgen, hvis det ikke skjer noe i kveld eller natt! Du skal få oppleve det mest fantastiske i verden! :rodmer: Kos deg og slapp av mens du kan. Skal heie på deg underveis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man være moden for å få bli satt i gang med piller? Jeg var ikke moden i det hele tatt, ble satt i gang 8 dager før termin.

Jeg ville hatt bagen i bilen, om du må settes i gang så kommer neppe babyen ut 10 min etterpå, og om den gjør det så må du ikke ha fødebagen 2 min etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde bagen i bilen da vi dro til føden, men henta den ikke inn før vi flytta til fødestua på 7 cm :jepp:

Det her klarer du så fint, Lilleninja! Og vi har jo avtale om at du er moden i morgen når du kommer til føden :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Men du tenk, dette er faktisk siste kveld du garantert ikke er mamma! (Med mindre hun vil ut i rekordfart nå da!:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...