Androide Skrevet 20. februar 2015 #1961 Del Skrevet 20. februar 2015 Sendt hjem med ballong... Syns jeg ser deg sitte i bilen med en stor heliumballong ved siden av Tror nok jeg hadde tatt med fødebaggen i morra, bare for sikkerhets skyld Guramei, i morra er du i gang! Kjenner jeg blir skikkelig spent på dine vegne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 20. februar 2015 #1962 Del Skrevet 20. februar 2015 (endret) Lurt å ha fødebaggen klar i bilen. Så spennende, nå er du snart mamma så misunnelig åå deg som snart skal få møte babyen din for første gang, det er så spesielt Lykke til! Og du, det er ikke noe nederlag med hverken å bli satt igang eller ende i ks. (Gjort begge deler, og resultatet er minst like fint ) Endret 20. februar 2015 av HopsiDeisi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 20. februar 2015 Forfatter #1963 Del Skrevet 20. februar 2015 Sendt hjem med ballong... Syns jeg ser deg sitte i bilen med en stor heliumballong ved siden av Tror nok jeg hadde tatt med fødebaggen i morra, bare for sikkerhets skyld Guramei, i morra er du i gang! Kjenner jeg blir skikkelig spent på dine vegne!! Ja, jøss Det er vel kanskje greit å ta den med, sånn just in case ^^ Takk! Begynner å gå litt opp for meg også, nå Lurt å ha fødebaggen klar i bilen. Så spennende, nå er du snart mamma så misunnelig åå deg som snart skal få møte babyen din for første gang, det er så spesielt Lykke til! Og du, det er ikke noe nederlag med hverken å bli satt igang eller ende i ks. (Gjort begge deler, og resultatet er minst like fint ) Aah, ja, vi kan jo ha den i bilen Nå er det nok ikke lenge igjen, nei ^^ Har ikke heeelt gått opp for meg at det starter i morra, tror jeg Så godt å høre at resultatet er (minst) like bra Jeg vet det jo innerst inne, det er bare så langt ifra sånn her jeg har sett for meg å få mitt barn.. Takk for lykkeønskning! Nå står pizzaen i ovnen, mannen sitter og finner frem film vi skal se på mens vi spiser Jeg har lagt litt småstæsj til lillemor i stelleveska, vi har jo i utgangspunktet tenkt til å bruke sykehuset sine klær, men har gjort klart det vi vil ha på henne på hjemturen Så har vi lagt ett fleeceteppe og en liten bamse oppi også, de tenkte vi å ta frem på sykehuset I kveld tenker jeg at jeg skal se over fødebagen igjen og legge snacksen og kameraene i en ryggsekk, så tenker jeg å stå opp i ganske god tid i morgen, så kan jeg ta meg en dusj og føle meg fin og fresh til vi skal dra på fødeavdelinga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. februar 2015 #1964 Del Skrevet 20. februar 2015 Kjære Lilleninja! Masse masse lykke til i morgen, hvis det ikke skjer noe i kveld eller natt! Du skal få oppleve det mest fantastiske i verden! Kos deg og slapp av mens du kan. Skal heie på deg underveis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 20. februar 2015 #1965 Del Skrevet 20. februar 2015 Må man være moden for å få bli satt i gang med piller? Jeg var ikke moden i det hele tatt, ble satt i gang 8 dager før termin. Jeg ville hatt bagen i bilen, om du må settes i gang så kommer neppe babyen ut 10 min etterpå, og om den gjør det så må du ikke ha fødebagen 2 min etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 20. februar 2015 #1966 Del Skrevet 20. februar 2015 Vi hadde bagen i bilen da vi dro til føden, men henta den ikke inn før vi flytta til fødestua på 7 cm Det her klarer du så fint, Lilleninja! Og vi har jo avtale om at du er moden i morgen når du kommer til føden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 20. februar 2015 #1967 Del Skrevet 20. februar 2015 Masse masse lykke til i morgen Nyt siste kvelden med bare dere to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. februar 2015 #1968 Del Skrevet 20. februar 2015 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 20. februar 2015 #1969 Del Skrevet 20. februar 2015 Kos dere masse med film i kveld! Og bruk kvelden til å lade opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 20. februar 2015 #1970 Del Skrevet 20. februar 2015 Siste kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 20. februar 2015 #1971 Del Skrevet 20. februar 2015 Bag i bil er lurt Masse lykke til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShiningStar Skrevet 20. februar 2015 #1972 Del Skrevet 20. februar 2015 Masse masse lykke til :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 20. februar 2015 #1973 Del Skrevet 20. februar 2015 Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 20. februar 2015 #1974 Del Skrevet 20. februar 2015 Masse lykke til - tenk at du snart er mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 20. februar 2015 #1975 Del Skrevet 20. februar 2015 (endret) Lykke til søte Ninjasnegla Endret 20. februar 2015 av Batnut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 20. februar 2015 #1976 Del Skrevet 20. februar 2015 Men du tenk, dette er faktisk siste kveld du garantert ikke er mamma! (Med mindre hun vil ut i rekordfart nå da!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. februar 2015 #1977 Del Skrevet 20. februar 2015 Kos dere ikveld! Lykke til imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 20. februar 2015 #1978 Del Skrevet 20. februar 2015 Lykke til i morgen og kos dere i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 20. februar 2015 #1979 Del Skrevet 20. februar 2015 Masse masse lykke til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 20. februar 2015 #1980 Del Skrevet 20. februar 2015 Lykke til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå