Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3

Lilleninja

Anbefalte innlegg

Nå må det skje noe snart ;) Når blir du eventuelt satt i gang?

Helt enig ;) Blir satt i gang i morgen formiddag hvis ikke noe skjer av seg selv til da :) Men ifølge det jeg har lest på nett så kan det ta 2 døgn eller noe (i verste fall) før fødselen kommer ordentlig i gang :sjokkert: Sannsynligvis er jo første steget ballong, og da skal man dra hjem i 24-36 timer og vente på rier.. Så er det evt modningstabletter.. Så kan de ta vannet, og hvis man ikke får rier innen en time da så skal de visst starte drypp.. Bah, lillemor, kan du ikke bare komme av deg selv? :dry:

Hopp i høyet, du!

Søren altså, at jeg stadig tipper feil hos deg. Da må det bli lørdag!

Du er ikke eneste :fnise: Skal skrive deg inn på nytt! Nå føles det som at tippingene er mer tipping på "hvor lang tid kommer fødselen til å ta" :P

Men jeg føler meg skikkelig ekkel nå når jeg driver og "slimer" sånn... :sjenert: Tenkte tanken, at jeg bare må bite det i meg og hoppe i høyet, men... :P Jaja, kanskje det blir "romantisk" fredagssex i dag :ler:

Haha du. Jeg kjenner jeg er lei på dine vegner nå jeg og! Hadde vært så frustrert og fødeklar nå at jeg vet ikke hva jeg hadde gjort. Virker som du er så rolig. Men skjønner jo at man ikke kan gjøre særlig enn og vente! Men nå er det jo snart lørdag, så du er jo ganske nærme nå!

Takk! Jeg er også lei :fnise: Føler meg ganske rolig nå, eneste er at jeg fortsatt er redd for at noe skal skje med henne i magen eller under fødselen.. Har jo (dessverre) lest på nett at hvis de er født etter uke 42 så er sannsynligheten for å havne på nyfødtintensiv, behøve pustehjelp eller lignende er 7 %, kontra 5% for de som er født mellom uke 38 og 42... I tillegg er sannsynligheten for at man må gå over til keisersnitt under fødselen 20-25% etter uke 42 (!), mot 10-15% ved fødsel mellom uke 38 og 42 :sjokkert: Jeg er jo så redd for å måtte ta keisersnitt!

Ja, tenk, i morgen starter vi prosessen uansett hva :) Men siden dette er dagboka mi, så må jeg innrømme at jeg føler meg litt... mislykka? :sukk: Det er jo veldig bra at kroppen min har greid å bære frem ett barn, men den greier jo ikke å starte prosessen med å få denne babyen trygt ut :( Jeg er jo første i familien som har gått overtid, også, og nå må jeg sannsynligvis settes i gang?! Det føles som ett nederlag, egentlig :( Og så hjelper det ikke at jeg kanskje ikke får gjennomført fødselen sånn som jeg vil, heller.. Jeg har alltid sett for meg å føde i badekar, eller hvertfall bruke det som smertelindring, og nå er det ikke sikkert jeg får være på miljørommet engang.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:kose: Du da, du er ikke mislykket, og det er IKKE et nederlag å bli satt i gang eller ta keisersnitt :riste: Tenk heller at du har vært et så godt fosterhjem at Lillemor koser seg for godt der inne til å ville ut. Og i morgen starter iallefall prosessen definitivt med å få henne trygt ut, uansett hvilken måte det skjer på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, jeg spurte jo legen om vi bare skulle komme på morgenen, men han sa de hadde ei til morgenen allerede, så vi kunne komme klokka 11 ;) Husker faktisk ikke om jeg skrev det :P Men det er et sånt typisk tidspunkt å ha time på, ja :jepp:

God plan å se den igjen :nigo: Hehe, neei, det kan jeg forstå :) Paragon-tiiime? :P

Ja, bare gled deg :nigo:

Ja nå er det Paragon-tiiime :P litt kjedelig nå da... Men greit å ha litt tidsfordriv når man ikke orker å gjøre lekser eller rydde :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig Blir satt i gang i morgen formiddag hvis ikke noe skjer av seg selv til da Men ifølge det jeg har lest på nett så kan det ta 2 døgn eller noe (i verste fall) før fødselen kommer ordentlig i gang Sannsynligvis er jo første steget ballong, og da skal man dra hjem i 24-36 timer og vente på rier.. Så er det evt modningstabletter.. Så kan de ta vannet, og hvis man ikke får rier innen en time da så skal de visst starte drypp.. Bah, lillemor, kan du ikke bare komme av deg selv?

Du er ikke eneste Skal skrive deg inn på nytt! Nå føles det som at tippingene er mer tipping på "hvor lang tid kommer fødselen til å ta"

Men jeg føler meg skikkelig ekkel nå når jeg driver og "slimer" sånn... Tenkte tanken, at jeg bare må bite det i meg og hoppe i høyet, men... Jaja, kanskje det blir "romantisk" fredagssex i dag

Takk! Jeg er også lei Føler meg ganske rolig nå, eneste er at jeg fortsatt er redd for at noe skal skje med henne i magen eller under fødselen.. Har jo (dessverre) lest på nett at hvis de er født etter uke 42 så er sannsynligheten for å havne på nyfødtintensiv, behøve pustehjelp eller lignende er 7 %, kontra 5% for de som er født mellom uke 38 og 42... I tillegg er sannsynligheten for at man må gå over til keisersnitt under fødselen 20-25% etter uke 42 (!), mot 10-15% ved fødsel mellom uke 38 og 42 Jeg er jo så redd for å måtte ta keisersnitt!

Ja, tenk, i morgen starter vi prosessen uansett hva Men siden dette er dagboka mi, så må jeg innrømme at jeg føler meg litt... mislykka? Det er jo veldig bra at kroppen min har greid å bære frem ett barn, men den greier jo ikke å starte prosessen med å få denne babyen trygt ut Jeg er jo første i familien som har gått overtid, også, og nå må jeg sannsynligvis settes i gang?! Det føles som ett nederlag, egentlig Og så hjelper det ikke at jeg kanskje ikke får gjennomført fødselen sånn som jeg vil, heller.. Jeg har alltid sett for meg å føde i badekar, eller hvertfall bruke det som smertelindring, og nå er det ikke sikkert jeg får være på miljørommet engang..

Huff :( Du har det ikke noe ålreit akkurat nå nei :( Men fødselen skal jo starte av seg selv når du kommer for igangsetting vet du ;) Så de aldri rekker å gjøre det. Uansett, hvis de må sette deg i gang så er ikke det et nederlag! Er bare frøkna som koser seg noe voldsomt i magen din <3 Vi må jo være glad for at de setter i gang såpass tidlig her, selv om det sikkert føles som veldig sent for deg nå. Kanskje lillemor ikke føler at den store verden er helt trygg enda så det er bedre å være i trygge gode magen til mamma :) En stor og god klem til deg i dag i alle fall :klemmer:

PS. Nå fikk jeg også beskjed om for mange utrykksikoner :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: Du da, du er ikke mislykket, og det er IKKE et nederlag å bli satt i gang eller ta keisersnitt :riste: Tenk heller at du har vært et så godt fosterhjem at Lillemor koser seg for godt der inne til å ville ut. Og i morgen starter iallefall prosessen definitivt med å få henne trygt ut, uansett hvilken måte det skjer på!!

Takk for det :hug: ! Jeg prøver å omstille meg til at det bare betyr at hun liker magen alt for godt, og at "miljøet" inni der er for bra, men det er likevel litt... trist, å føle på det at kroppen ikke "fungerer" :) Så hjelper det ikke at flere sender meldinger eller spør om det skjer noe snart, om hun ikke har kommet og så videre.. :dry: Det skulle nesten vært innført en lov om at man ikke kan sende melding med innhold som "kommer ikke babyen snart?" eller lignende mer enn maksimalt en gang i uka til høygravide ;) Kan ikke akkurat svare at "Nei, kroppen min er jo tydeligvis så feilprodusert at den ikke greier å starte fødselen engang!", selv om det frister veldig iblant ;) (For det er jo den tanken som smeller inn i hodet med en gang de spør, så må jeg liksom ha noen minutter på meg til å omstille meg litt igjen..) I går var det en stamkunde på jobb (jeg var innom og hilset på) som faktisk nesten "trøstet" meg litt da, for han sa "Det er jo klart hun ikke vil komme ut! Der får hun jo maten servert og kan bare ligge og kose seg" :)

Ja nå er det Paragon-tiiime :P litt kjedelig nå da... Men greit å ha litt tidsfordriv når man ikke orker å gjøre lekser eller rydde :rolleyes:

Hehe, ja, tidsfordriv er kjekt :) Kanskje jeg må patche Heroes of Newerth og se om hendene takler en mid war? :nigo: (Kjennes ikke sånn ut , da, for det blir fort vondt bare av å skrive på kg :P ..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff :( Du har det ikke noe ålreit akkurat nå nei :( Men fødselen skal jo starte av seg selv når du kommer for igangsetting vet du ;) Så de aldri rekker å gjøre det. Uansett, hvis de må sette deg i gang så er ikke det et nederlag! Er bare frøkna som koser seg noe voldsomt i magen din <3 Vi må jo være glad for at de setter i gang såpass tidlig her, selv om det sikkert føles som veldig sent for deg nå. Kanskje lillemor ikke føler at den store verden er helt trygg enda så det er bedre å være i trygge gode magen til mamma :) En stor og god klem til deg i dag i alle fall :klemmer:

PS. Nå fikk jeg også beskjed om for mange utrykksikoner :P

Takk for gode ord og klem :klem: Jeg hadde aldri i verden sett for meg å gå over tida, men jeg ble aldri utålmodig heller, før jeg rundet termin. Så fikk jeg jo den "angsten" med en gang termin var passert, men den har heldigvis roet seg litt, hvertfall :) Ja, det hadde vært drømmen nå! Å komme til igangsetting, så sier de "Men du er jo x cm åpen allerede, jo! Vi tar vannet, så kommer hun nok for fullt" :) Har tenkt litt på den videoen eller teksten (husker ikke) som gikk rundt på facebook en stund, den med tvillingene i magen som snakket om "livet etter fødselen", kanskje lillemor bare tror at det ikke finnes noe liv etter fødselen, så hun er redd for å forlate mamma-hulen? :) Jeg er definitivt glad for at de ikke venter lenger med å sette i gang, men aller helst syns jeg faktisk man skulle få blitt igangsatt 41+3 hvis man ville det selv! :) Det er hvertfall godt å få satt ord på tankene, og at andre prøver å banke litt vett inn i skallen, så det ikke er plass til de teite tankene noe mer ;P

Hahah, det er en veldig vanlig beskjed for meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må ikke ta det som noe nederlag, det er ikke kroppen din som feiler. Visste du at ingen har klart å finne ut av akkurat hva det er som setter i gang fødselen? Dvs. ingen vet om det er noe hormonutslipp i kroppen, om det er noe baby gjør etc. Det trenger med andre ord overhode ikke ha noe med kroppen din å gjøre. ;) Også er det jo også sånn da at selv om termin er satt til 40+3, så har man litt individuell svangerskapslengde. :) Noen går rett og slett litt lenger enn andre, uten at det er noe galt i det. :)

om 25 timer er du uansett på vei til sykehuset for å starte prosessen. Tenk det da, 25 timer bare!! :) Det du skal gjøre i dag er i hvert fall å slappe HELT av og spise godt. Ikke tenk på hvordan du kan få ting i gang til i morgen, bare slapp av. Skjer det så skjer det, men hvis ikke så er du i alle fall på plussiden av energi når du skal til pers i morgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg fikk en modningspille så sa legen at den kanskje ikke fungerer så jeg måtte ha en til etter 6 timer, så en til etter 6 timer osv i 2-3 dager. Så da så jeg for meg akkurat det og ville bare gi opp med en gang, men første pilla funka! Satser på at ballongen funker innen noen få timer ;)

Kanskje du istedenfor fostervann har fosterslim sånn at fosterslimet har gått :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg fikk en modningspille så sa legen at den kanskje ikke fungerer så jeg måtte ha en til etter 6 timer, så en til etter 6 timer osv i 2-3 dager. Så da så jeg for meg akkurat det og ville bare gi opp med en gang, men første pilla funka! Satser på at ballongen funker innen noen få timer ;)

Kanskje du istedenfor fostervann har fosterslim sånn at fosterslimet har gått :fnise:

Og at det kommer ut en liten slimunge :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte Lilleninja, du er ikke noe nederlag! :kose: Se heller på det som Androide sier, at du har laget ett så godt hjem i magen at hun ikke vil ut enda. Tenk så trygt og godt det er for henne da :) Men jeg skjønner at det begynner å bli sliten nå.

Har ikke så mange kloke ord, men sender deg en god klem ihvertfall :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kommer nok, det går seg til. Om noen dager er du også mamma til verdens fineste lille jente. :klemmer: Bare hold motet oppe søte du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de andre sier, det er ingen nederlag og alle kan ha forskjellig svangerskapslengde selv om 40+3 liksom er normalen. Tenk at hun har det så fint i magen din at hun ikke har noe behov for å komme ut enda, og det er jo en stor prestasjon egentlig!:) selv om du og mannen helst skulle hatt henne ute i verden nå:):)

Og de som sender mld, lurer på om de ikke skjønner at du er utålmodig nok fra før av?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke noe nederlag å bli satt i gang :hug: Jeg kjente på akkurat de samme følelsene som deg, men når jeg kom dithen at igangsetting var et faktum så føltes det helt greit.

Ballong setter de om det ikke er modent. Jeg var for moden for ballongkateter og fikk tablett med en gang.

Lykke til uansett :klem: hun har enda et døgn på å finne veien ut selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke tenke på at du er mislykket! Selv om du er den første i familien osv, så betyr det ikke at du har feilet / gjort noe galt. Tenk på det som at lillemor trives veldig godt i magen din og at hun har det bra :) Snart er du uansett mamma! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men du da, mislykket er du jo ikke! :kose: Svangerskapslengde er jo individuelt det som alt annet. Hun trives jo inni der, og vil ikke ut, det er jo ikke noe du kan styre uansett hvor mye du måtte ønske det... Og i morgen er du i gang uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Babyen trives nok altfor godt i magehuset sitt til å ville ut av seg selv :) tenk, i morgen er du i gang! Ikke lenge før du har jenta di i armene dine :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en liten klem. Jeg var jo helt sikker på at jeg skulle gå glipp av all moroa da jeg var på fjellet, men kanskje babyen ønsket seg størst mulig publikum? ;)

Mislykket er du ikke! Bruk tida fram mot morgendagen til å slappe mest mulig av og samle energi. Og selv om det er superkjipt å gå sånn og vente, så er det noe nesten litt magisk over tanken: dette er de aller siste timene i life as you know it. Snart er dere tre, og verden kommer til å forandre seg for alltid.

Snålt. Og stort! :overrasket:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke ta det som noe nederlag, det er ikke kroppen din som feiler. Visste du at ingen har klart å finne ut av akkurat hva det er som setter i gang fødselen? Dvs. ingen vet om det er noe hormonutslipp i kroppen, om det er noe baby gjør etc. Det trenger med andre ord overhode ikke ha noe med kroppen din å gjøre. Også er det jo også sånn da at selv om termin er satt til 40+3, så har man litt individuell svangerskapslengde. Noen går rett og slett litt lenger enn andre, uten at det er noe galt i det.

om 25 timer er du uansett på vei til sykehuset for å starte prosessen. Tenk det da, 25 timer bare!! Det du skal gjøre i dag er i hvert fall å slappe HELT av og spise godt. Ikke tenk på hvordan du kan få ting i gang til i morgen, bare slapp av. Skjer det så skjer det, men hvis ikke så er du i alle fall på plussiden av energi når du skal til pers i morgen.

Har hørt at de ikke har funnet ut hva som setter i gang fødselen, men innser nå at jeg ikke faktisk har tenkt over det! Takk for gode, fornuftige ord!

Ja, en liten (VELDIG liten) del av meg synes også det er litt greit å til og med ha ett klokkeslett å forholde meg til! Selv om det selvfølgelig kan ta lang tid fra første "steg" av igangsettelsen til hun er ute, så er det hvertfall ikke noe å "vente på" noe mer snart, for vi kommer til å være i gang! Jeg lurer på om det muligens blir en runde i høyet i kveld, men det er like mye fordi det kan sette i gang saker og ting, som det er fordi vi nå sannsynligvis ikke kommer til å TENKE på det engang på en god stund :fnise: Ellers er planen å lage pizza (igjen), sånn at vi får god mat i dag OG har noe å spise i morra hvis vi blir sendt hjem med ballong (Haha, høres ut som vi skal feire på forskudd) :) For da regner jeg med middagslaging ikke er det første vi vil konsentrere oss om ;P

Når jeg fikk en modningspille så sa legen at den kanskje ikke fungerer så jeg måtte ha en til etter 6 timer, så en til etter 6 timer osv i 2-3 dager. Så da så jeg for meg akkurat det og ville bare gi opp med en gang, men første pilla funka! Satser på at ballongen funker innen noen få timer

Kanskje du istedenfor fostervann har fosterslim sånn at fosterslimet har gått

Åh, så fantastisk at første pilla funket, da! Jeg har også ett ørlite håp om at all denne sneglingen betyr at jeg kanskje kan være moden nok til å slippe ballong nå, og at jeg kan gå rett på modningspiller ;P

HAhaha, du, jeg har faktisk tenkt tanken :ler:

Og at det kommer ut en liten slimunge

HAHA, lille sneglemor <3

Søte Lilleninja, du er ikke noe nederlag! Se heller på det som Androide sier, at du har laget ett så godt hjem i magen at hun ikke vil ut enda. Tenk så trygt og godt det er for henne da Men jeg skjønner at det begynner å bli sliten nå.

Har ikke så mange kloke ord, men sender deg en god klem ihvertfall

Takk :klem: Ja, jeg må jo prøve å tenke at hun liker seg så godt i magen, og at det er ett godt tegn :) Samtidig så har dette nesten tatt vekk evnen min til å glede meg til fødselen, for jeg har bare vært satt på "vent", føler jeg! Og spesielt nå når jeg ikke vet om jeg får gjennomført fødselen sånn jeg har sett for meg, eller i det hele tatt i det rommet jeg ville på.. Men klart, rommet kunne jo vært opptatt uansett, da ^^ Men snart er det hvertfall i gang! Kriblet nesten litt i magen i stad når jeg tenkte på at dette etter all sannsynlighet er vår siste kveld som "bare" kjærester, samboere og forlovede, for i morgen kan vi være foreldre i tillegg :)

Følger med her inne, og håper hun kommer snart!

Aww, så koselig å høre at du følger med! Og takk :klem:

Hun kommer nok, det går seg til. Om noen dager er du også mamma til verdens fineste lille jente. Bare hold motet oppe søte du.

Takk ^^ Ja, hun kommer selvfølgelig til å være verdens fineste ;P

Som de andre sier, det er ingen nederlag og alle kan ha forskjellig svangerskapslengde selv om 40+3 liksom er normalen. Tenk at hun har det så fint i magen din at hun ikke har noe behov for å komme ut enda, og det er jo en stor prestasjon egentlig! selv om du og mannen helst skulle hatt henne ute i verden nå:)

Og de som sender mld, lurer på om de ikke skjønner at du er utålmodig nok fra før av?

Ja, må bare prøve å tenke sånn på det! ^^ Jeg hadde vel kanskje ikke villet komme ut av magen selv? Sentralvarme, catering og fast sengeplass :fnise:

Det er samme jeg har lurt på en god stund nå! Bestemor har heldigvis ikke ringt og mast så mye, men jeg vet jo at det er fordi hun maser på mamma i stedet.. Og dette til tross for at mamma har fått beskjed om (og videreformidlet) at hun ikke får lov til å si noe når det er i gang eller ferdig uansett, siden vi vil gi dem beskjeden selv..

Takk for klemmen :hug:

Det er ikke noe nederlag å bli satt i gang Jeg kjente på akkurat de samme følelsene som deg, men når jeg kom dithen at igangsetting var et faktum så føltes det helt greit.

Ballong setter de om det ikke er modent. Jeg var for moden for ballongkateter og fikk tablett med en gang.

Lykke til uansett hun har enda et døgn på å finne veien ut selv

Godt å høre jeg ikke er alene om å føle sånn her om det! Mager trøst, men trøst likevel ;P Det blir både litt tyngre og litt lettere å akseptere igangsetting etterhvert som morgendagen nå nærmer seg :) Jeg håper at jeg hvertfall er blitt moden nok til at jeg kan slippe ballongen, da ^^ Takk for lykkeønskninger :klem:

Du må ikke tenke på at du er mislykket! Selv om du er den første i familien osv, så betyr det ikke at du har feilet / gjort noe galt. Tenk på det som at lillemor trives veldig godt i magen din og at hun har det bra Snart er du uansett mamma! <3

Takk :) Det er bare så rart å tenke på, at alle andre "får det til" av seg selv, mens jeg må ha starthjelp.. Ja, hun liker seg tydeligvis best inne i magen, men jeg er jo fortsatt redd for at hun skal dø inne i magen fordi hun blir der for lenge! :( Jeg tør liksom nesten ikke å glede meg til fødselen nå, for jeg er så redd for at det skal gå galt.. :/

Nei men du da, mislykket er du jo ikke! Svangerskapslengde er jo individuelt det som alt annet. Hun trives jo inni der, og vil ikke ut, det er jo ikke noe du kan styre uansett hvor mye du måtte ønske det... Og i morgen er du i gang uansett

:klem: Er visst godt å være i den B&B-mammaen her, ja ^^ Må prøve å fokusere på det ^^

Ja, nei, dessverre ikke noe jeg får gjort annet enn å stole på legene og la dem sette det i gang for oss.. Cirka 18 timer nå til jeg hvertfall får svar på hvor MYE igangsettelse som skal til, hvertfall ^^

Babyen trives nok altfor godt i magehuset sitt til å ville ut av seg selv tenk, i morgen er du i gang! Ikke lenge før du har jenta di i armene dine

Ja, takk, må bare tenke på det :klemmer: Nå kommer snart lillemor, enten hun vil eller ikke ;D

Tusen takk for alle gode og fornuftige ord :klemmer: Jeg setter veldig pris på det, og det hjelper litt å høre andre si det, hvertfall ^^ Nå er det jo faktisk bare litt under 18 timer til vi er i gang, på et eller annet vis, hvertfall! Har nesten akseptert helt at det blir igangsettelse nå, men greier liksom ikke helt å glede meg til fødselen likevel... Er fortsatt redd for at noe skal gå galt, og så er jeg redd for å ikke få den morsfølelsen med en gang.. Men jeg regner med at det bedrer seg :)

Er det noen som vet om jeg burde ta med fødebaggen til sykehuset når jeg drar for å bli satt igang i morra? Kanskje bare ha den i bilen når vi går opp, og så ta med meg helsekortet bare? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en liten klem. Jeg var jo helt sikker på at jeg skulle gå glipp av all moroa da jeg var på fjellet, men kanskje babyen ønsket seg størst mulig publikum? ;)

Mislykket er du ikke! Bruk tida fram mot morgendagen til å slappe mest mulig av og samle energi. Og selv om det er superkjipt å gå sånn og vente, så er det noe nesten litt magisk over tanken: dette er de aller siste timene i life as you know it. Snart er dere tre, og verden kommer til å forandre seg for alltid.

Snålt. Og stort! :overrasket:

:kose:

Takk for klem og gode ord :klem: Jasså, det er DEG vi har ventet på, altså? ;P

Det er ganske stort å tenke på, ja :) Fikk ett akutt innfall av nesting i stad, da, begynte å skulle rydde hele leiligheta og så videre! Men det ville ikke mannen ha noe av, så da spurte han hva det var jeg syntes skulle være gjort, og så gjorde han det ;) Nå gjenstår støvsuging og å gå ut med søpla, men det får bli etter middag! Jeg fikk derimot sneket meg til å klargjøre babymonitoren vår! :) Nå står foreldreenheten på lading, og babyenheten står klar på plassen sin, så eneste som mangler er å "linke" de sammen ^^

I morgen (forhåpentligvis) er vi ikke bare OSS noe mer, vi er mamma og pappa <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...