Androide Skrevet 18. februar 2015 #1881 Del Skrevet 18. februar 2015 Skal ikke være så sexy hele tiden i det gravide. Her deles alt av detaljer med mannen, og han er lite imponert til tider (f.eks da jeg kom med utflod på dopapiret og ba han være med å analysere hvor rosa det var). Hallo, skal jeg være den eneste som nyter 'godt' av alt det ekle? Men så bra slimproppen har gått, da! På ordentlig denne gangen Varsko her, nå blirre baby!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #1882 Del Skrevet 18. februar 2015 Skal ikke være så sexy hele tiden i det gravide. Her deles alt av detaljer med mannen, og han er lite imponert til tider (f.eks da jeg kom med utflod på dopapiret og ba han være med å analysere hvor rosa det var). Hallo, skal jeg være den eneste som nyter 'godt' av alt det ekle? Men så bra slimproppen har gått, da! På ordentlig denne gangen Varsko her, nå blirre baby!! Hahaha Jeg føler litt med mannen din, da ... JAAA! Det blir det jo uansett på dette stadiet, men kanskje litt fortere nå Selv om jeg ikke tok vare på papiret så fortalte jeg nå mannen at slimproppen har gått på ORDENTLIG nå, og at jeg ikke følte helt for å ha sex i DAG etter det, så da konkluderte vi med at modningsterapien utsettes, så nøyer vi oss med en god gåtur i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #1883 Del Skrevet 18. februar 2015 Forresten; Jeg fikk jo svar fra Nidar om at de skulle sende meg to nye sjokolader i posten, siden jeg fikk en "defekt" Caramello. I dag fikk jeg to pakker i posten; De har sendt meg TO pakker med TO caramello i hver Så jeg har faktisk 4 caramello å kose meg med nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. februar 2015 #1884 Del Skrevet 18. februar 2015 Forresten; Jeg fikk jo svar fra Nidar om at de skulle sende meg to nye sjokolader i posten, siden jeg fikk en "defekt" Caramello. I dag fikk jeg to pakker i posten; De har sendt meg TO pakker med TO caramello i hver Så jeg har faktisk 4 caramello å kose meg med nå Er Caramello en ny sjokolade? Eller er det den der melkesjokoladen med bobler som har karamell i? Anyway...Herlig med fire sjokolader da! Ikke at det frister. Er mye annet jeg heller vil kose meg med enn sjokolade. Vet ikke hvorfor, men det har ikke vært noen høydare i noen av svangerskapene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shoppedilla Skrevet 18. februar 2015 #1885 Del Skrevet 18. februar 2015 Den tanken liker jeg Kommer inn for igangsettelse og får beskjed om at jeg har 4 cm åpning? Når tipper du at hun er ute da? I løpet av lørdag? Når skal du inn på lørdagen da? Hvis du skal være der sånn før 11 tiden så tipper jeg rundt kl 21 på lørdag faktisk :D kl. 21.02 21.02.15 :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shoppedilla Skrevet 18. februar 2015 #1886 Del Skrevet 18. februar 2015 Skal ikke være så sexy hele tiden i det gravide. Her deles alt av detaljer med mannen, og han er lite imponert til tider (f.eks da jeg kom med utflod på dopapiret og ba han være med å analysere hvor rosa det var). Hallo, skal jeg være den eneste som nyter 'godt' av alt det ekle? Men så bra slimproppen har gått, da! På ordentlig denne gangen Varsko her, nå blirre baby!! Hahahaha Ser for meg at du kommer løpende ut av do med dopapir i ene hånda og fargekart i andre. Så ber du gubben om å fortelle hvilken rosanyanse han syns det er.. Du litt sånn hysterisk og han litt oppgitt over alt han plutselig må finne seg i! Her løp fantasien løpsk av en setning ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 18. februar 2015 #1887 Del Skrevet 18. februar 2015 Kjøpte for noen år siden en rull med Smil og midt i rullen var den ene sjokoladen på tvers sånn at det var en sjokolade for lite, lurer på om jeg kunne fått en erstatning for det Vant en gang 4 kg sjokolade, herregud det var mye! Hadde sett for meg 5 sjokoladeplater eller noe sånt, for jeg pleier ikke å se på hvor mye en plate veier. Men det var mye mer enn det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 18. februar 2015 #1888 Del Skrevet 18. februar 2015 Hahaha Jeg føler litt med mannen din, da ... Overhodet ikke noe synd på ham. Det var han som putta ungen inni der, for å si det sånn Forresten; Jeg fikk jo svar fra Nidar om at de skulle sende meg to nye sjokolader i posten, siden jeg fikk en "defekt" Caramello. I dag fikk jeg to pakker i posten; De har sendt meg TO pakker med TO caramello i hver Så jeg har faktisk 4 caramello å kose meg med nå Fantastisk! Og så rask postgang!! Pakk dem ned i fødebaggen Hahahaha Ser for meg at du kommer løpende ut av do med dopapir i ene hånda og fargekart i andre. Så ber du gubben om å fortelle hvilken rosanyanse han syns det er.. Du litt sånn hysterisk og han litt oppgitt over alt han plutselig må finne seg i! Her løp fantasien løpsk av en setning ja.. Det var ikke så langt unna sannheten, bortsett fra fargekartet. Jeg sammenlignet derimot med den håndsåpa vi hadde på badet da Som førstegangsgravid med blødninger blir man fort litt hystersisk, har jeg skjønt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shoppedilla Skrevet 18. februar 2015 #1889 Del Skrevet 18. februar 2015 Det var ikke så langt unna sannheten, bortsett fra fargekartet. Jeg sammenlignet derimot med den håndsåpa vi hadde på badet da Som førstegangsgravid med blødninger blir man fort litt hystersisk, har jeg skjønt Skjønner godt at man blir hysterisk jeg Man har jo en forestilling om det perfekte svangerskap og de færreste er vel sånn... Så skjer noe som "ikke" skal skje i forhold til det perfekte så er det jo krise! Skulle vært lagd en film, alt det rare gravide gjør Tvinger mannen til å sammenligne fargen på dopapiret med et fargekart og homper rundt høygravid og skriker au mens man henter sokker osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 18. februar 2015 #1890 Del Skrevet 18. februar 2015 Forresten; Jeg fikk jo svar fra Nidar om at de skulle sende meg to nye sjokolader i posten, siden jeg fikk en "defekt" Caramello. I dag fikk jeg to pakker i posten; De har sendt meg TO pakker med TO caramello i hver Så jeg har faktisk 4 caramello å kose meg med nå Men du trengte jo bare to. Så da sender du de andre to til meg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #1891 Del Skrevet 18. februar 2015 (endret) Er Caramello en ny sjokolade? Eller er det den der melkesjokoladen med bobler som har karamell i? Anyway...Herlig med fire sjokolader da! Ikke at det frister. Er mye annet jeg heller vil kose meg med enn sjokolade. Vet ikke hvorfor, men det har ikke vært noen høydare i noen av svangerskapene mine. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/2f/Caramello.jpg<--- Det er denne herligheten Det var lekkert, ja! ^^ Haha, jeg har helt sjokoladedilla for tida, men det går mest i 70% sjokolade, da ^^ Når skal du inn på lørdagen da? Hvis du skal være der sånn før 11 tiden så tipper jeg rundt kl 21 på lørdag faktisk :D kl. 21.02 21.02.15 :D Vi skal faktisk inn klokka 11 hvis det ikke har skjedd enda Så da skal jeg skrive deg opp på lørdag Hahahaha Ser for meg at du kommer løpende ut av do med dopapir i ene hånda og fargekart i andre. Så ber du gubben om å fortelle hvilken rosanyanse han syns det er.. Du litt sånn hysterisk og han litt oppgitt over alt han plutselig må finne seg i! Her løp fantasien løpsk av en setning ja.. Hahaha, for ett mentalt bilde Kjøpte for noen år siden en rull med Smil og midt i rullen var den ene sjokoladen på tvers sånn at det var en sjokolade for lite, lurer på om jeg kunne fått en erstatning for det Vant en gang 4 kg sjokolade, herregud det var mye! Hadde sett for meg 5 sjokoladeplater eller noe sånt, for jeg pleier ikke å se på hvor mye en plate veier. Men det var mye mer enn det Tenk, her kunne du fått en ny rull ;P Haha, det blir vel 20 sjokoladeplater, blir det ikke det? Overhodet ikke noe synd på ham. Det var han som putta ungen inni der, for å si det sånn Fantastisk! Og så rask postgang!! Pakk dem ned i fødebaggen Det var ikke så langt unna sannheten, bortsett fra fargekartet. Jeg sammenlignet derimot med den håndsåpa vi hadde på badet da Som førstegangsgravid med blødninger blir man fort litt hystersisk, har jeg skjønt Godt poeng Jeg har spist en av de allerede ... Men mulig at én eller to av de får sneket seg i fødebaggen (hvis fødselen starter snart) Haha, "Kjære, er det ikke litt rosa i dette, litt sånn som håndsåpa vår?!" Off, nei, misunner deg virkelig ikke det å ha hatt blødninger i svangerskapet ... Skjønner godt at man blir hysterisk jeg Man har jo en forestilling om det perfekte svangerskap og de færreste er vel sånn... Så skjer noe som "ikke" skal skje i forhold til det perfekte så er det jo krise! Skulle vært lagd en film, alt det rare gravide gjør Tvinger mannen til å sammenligne fargen på dopapiret med et fargekart og homper rundt høygravid og skriker au mens man henter sokker osv Jepp! Hahha, enig! Det hadde vært underholdning Jeg syns "What to expect when expecting" var bra, jeg Og du! TRUSE Endret 18. februar 2015 av Lilleninja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #1892 Del Skrevet 18. februar 2015 Men du trengte jo bare to. Så da sender du de andre to til meg da Nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #1893 Del Skrevet 18. februar 2015 Det var veldig godt med en gåtur Selv om det gjorde vondt i bekkenet... Nå må bare lillemor skjønne HVORFOR vi gjorde dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. februar 2015 #1894 Del Skrevet 18. februar 2015 Det er det som er problemet. Enn så lenge skjønner de fint lite disse små krabatene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #1895 Del Skrevet 18. februar 2015 Det er det som er problemet. Enn så lenge skjønner de fint lite disse små krabatene Jepp Hun lå og stanget hodet nedi bekkenet etter at proppen gikk istad, så er jo lov å håpe hun er i ferd med å forstå at det er veien ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 18. februar 2015 #1896 Del Skrevet 18. februar 2015 Hurra for slimpropp og hodet til lillemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 18. februar 2015 #1897 Del Skrevet 18. februar 2015 Liker tekstmelding fra mannen, jeg personlig hadde nok skrevet dusj etter sex også 😁 meheh. Fødselen min starter natten etter proppen gikk!!!!! 😄😄😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shoppedilla Skrevet 18. februar 2015 #1898 Del Skrevet 18. februar 2015 Vi skal faktisk inn klokka 11 hvis det ikke har skjedd enda Så da skal jeg skrive deg opp på lørdag Hahaha, for ett mentalt bilde Haha, "Kjære, er det ikke litt rosa i dette, litt sånn som håndsåpa vår?!" Off, nei, misunner deg virkelig ikke det å ha hatt blødninger i svangerskapet ... Jepp! Hahha, enig! Det hadde vært underholdning Jeg syns "What to expect when expecting" var bra, jeg Og du! TRUSE Tenkte meg det var sånn 11.. Er sånn typisk sykehustid syns jeg... 11 er jo sånn tidspunkt som er midt i vakta så de stresser ikke med noe vaktbytte og rush i forbindelse med det Også skrev du det kanskje? Hehe. Truse var det ja! Mener jeg har sett den filmen, men må finne den frem og se en gang til mens gubben spiller :D Jeg har forresten fått Diablo på laptopen min nå Spilt som en idiot selv, men nå er jeg litt lei.. For nå spiller han plutselig COD og det er ikke så gøy å spille Diablo alene når man er lvl 70 allerede. Jeg flirer godt av dere gravide og alt dere gjør, og gleder meg til det er min tur og gjøre mye rart! Tror jeg skal få gubben til å filme noe av alt det rare sånn at vi får oss en god latter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #1899 Del Skrevet 18. februar 2015 Hurra for slimpropp og hodet til lillemor TUSEN TAKK FOR DENNE! Hahah Liker tekstmelding fra mannen, jeg personlig hadde nok skrevet dusj etter sex også meheh. Fødselen min starter natten etter proppen gikk!!!!! Hehe, ja, som regel trengs det også, med mindre man bare har sex i dusjen Tidseffektivt Wohoo, lov å håpe det skjer her også Tenkte meg det var sånn 11.. Er sånn typisk sykehustid syns jeg... 11 er jo sånn tidspunkt som er midt i vakta så de stresser ikke med noe vaktbytte og rush i forbindelse med det Også skrev du det kanskje? Hehe. Truse var det ja! Mener jeg har sett den filmen, men må finne den frem og se en gang til mens gubben spiller :D Jeg har forresten fått Diablo på laptopen min nå Spilt som en idiot selv, men nå er jeg litt lei.. For nå spiller han plutselig COD og det er ikke så gøy å spille Diablo alene når man er lvl 70 allerede. Jeg flirer godt av dere gravide og alt dere gjør, og gleder meg til det er min tur og gjøre mye rart! Tror jeg skal få gubben til å filme noe av alt det rare sånn at vi får oss en god latter! Hehe, ja, jeg spurte jo legen om vi bare skulle komme på morgenen, men han sa de hadde ei til morgenen allerede, så vi kunne komme klokka 11 Husker faktisk ikke om jeg skrev det Men det er et sånt typisk tidspunkt å ha time på, ja God plan å se den igjen Hehe, neei, det kan jeg forstå Paragon-tiiime? Ja, bare gled deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #1900 Del Skrevet 18. februar 2015 Aaah, for en herlig følelse man får av å ta en lang blund Har ligget i senga i dag for det meste, siden det var veldig ubehagelig å sitte i sofaen, men har vært våken hele dagen Men etter middag var jeg ganske trøtt, så litt før 19 pakket jeg vekk dataen og la meg for å slappe av Og jeg våknet ikke før klokka var 22 Såeh, nå gjør det jo ikke noe om jeg våkner med rier i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå