Lilleninja Skrevet 17. februar 2015 Forfatter #1841 Del Skrevet 17. februar 2015 Spennende! Håper du er fint opptatt med å føde nå Sender uansett masse gode tanker og klemmer Det var forresten meg du fulgte tilbake på insta Lilleninja ja...glimrer med sitt fravær, kan man si... Nå er vi mange som venter i spenning! Kanskje det har kommet en baby nå? Sorryyy Ingen baby enda Men langt innlegg med detaljert beskrivelse av gynekologisk undersøkelse dere kan kose dere med over Takk for tanker og klemmer, Poppsilopp! Greit å vite at det var deg jeg fulgte tilbake, selv om jeg nok ikke kommer til å huske at det er deg ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 17. februar 2015 #1842 Del Skrevet 17. februar 2015 Du får bite i deg smerten å prøve rikshospitaletssexstillng. Vet jeg er fæl, men da er det forsøkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lista Skrevet 17. februar 2015 #1843 Del Skrevet 17. februar 2015 Hørtes ut som en "hyggelig" undersøkelse Satser på at mannens godsaker får fart på sakene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 17. februar 2015 #1844 Del Skrevet 17. februar 2015 Andre GU ever?? Heldiggris.. Jeg har blitt pella på oppi dåsa av menn og damer med gummihansker så mange ganger at jeg fullstendig mista tellinga Husker det værste med GU før igangsettinga var det faktumet at det jeg måtte ligge på ryggen og bekkenet IKKE var fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. februar 2015 #1845 Del Skrevet 17. februar 2015 Bare å krysse fingerne for at det skjer noe innen lørdag da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 17. februar 2015 Forfatter #1846 Del Skrevet 17. februar 2015 (endret) Du får bite i deg smerten å prøve rikshospitaletssexstillng. Vet jeg er fæl, men da er det forsøkt. Nåja, så "gøy" skal vi nok ikke ha det Hørtes ut som en "hyggelig" undersøkelse Satser på at mannens godsaker får fart på sakene Ja, jøss Kunne definitivt vært verre, da Hehe, ja, hvis jeg bare kommer meg i dusjen så jeg faktisk kan få litt godsaker, så Andre GU ever?? Heldiggris.. Jeg har blitt pella på oppi dåsa av menn og damer med gummihansker så mange ganger at jeg fullstendig mista tellinga Husker det værste med GU før igangsettinga var det faktumet at det jeg måtte ligge på ryggen og bekkenet IKKE var fornøyd Haha, det var faktisk noe av det verste nå også Og ellers var det faktisk kleinere å ta han i hånda ETTER at han hadde gjennomført GU enn det var å ha hånda hans oppi musa Edit: Ja, jeg er heldig som ikke har blitt pellet mer i musa, gitt Av leger hvertfall Bare å krysse fingerne for at det skjer noe innen lørdag da!! Jepp Endret 17. februar 2015 av Lilleninja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 17. februar 2015 Forfatter #1847 Del Skrevet 17. februar 2015 Blir visst ikke noen modningsterapi i dag, for gubben har funnet ut at han for en gangs skyld skal være fornuftig og legge seg "tidlig" siden han skal på jobb i morra Jaja, egentlig like greit, for jeg er fortsatt litt sliten Men jeg får ta meg en dusj likevel, kanskje det hjelper littegrann å ta saken i egne hender også, selv om jeg ikke får prostalgin da? Puppene mine kjennes forresten "stramme" ut i dag også, men i dag er høyre strammest Kanskje den prøver å ta innpå? Måtte spørre gubben i stad om det er noe jeg innbiller meg, eller om de har blitt større, og joda; de har visst vokst litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 17. februar 2015 #1848 Del Skrevet 17. februar 2015 Luremus! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 17. februar 2015 Forfatter #1849 Del Skrevet 17. februar 2015 Luremus! Jeg, gubben eller bokstavlig talt musa mi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 17. februar 2015 #1850 Del Skrevet 17. februar 2015 Jeg, gubben eller bokstavlig talt musa mi? Alle tre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 17. februar 2015 Forfatter #1851 Del Skrevet 17. februar 2015 Alle tre Haha, forsåvidt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 17. februar 2015 Forfatter #1852 Del Skrevet 17. februar 2015 (endret) Tippeliste for lillemor sin ankomst : 1. februar: Havmus 3. februar: Spiremor 5. februar: MissStiles6. februar: EryMax 7. februar: Opprinnelig termin/menstermin Internasjonal termin (40+0) Tusle 8. februar: LilleMeg90 Skyblue *Bakepulver* 9. februar: FrøkenAnonym 10. februar: UL-terminFrk.mh Blomst12 11. februar: Teriyaki Havmus Spiremor12. februar: La Traviata Yesterday Saltsild Focklop 13. februar: (Fredag den 13.) Nautika Mafalda Millimani Skyblue 14. februar: (Valentine's Day, vært forlovet i 3 år) Slimpropp!Androide KaosPåToBein MissDior 15. februar: Løvsol Millimani AskMeAgain89 16. februar: HopsiDeisi Teriyaki 17. februar: (Trivselskontroll/Overtidskontroll, 41+3) KissKissBangBang 18. februar: KaosPåToBein Nautika 19. februar: Kakaoen La Traviata FrøkenAnonym Studenten Millimani 20. februar: Teriyaki LilleMeg90 Skyblue Havmus MissDior 21. februar: Time til eventuell igangsettelse Havmus (starter natt til 21.) ShoppeDilla 22. februar: Yesterday Jordmor tippet: Natt til 9. februar (hun har nattevakt da)Gubben sier han har "snakket" med lillemor, og hun hadde visst "kick to confirm" at fødselen skulle starte søndag kveld klokka 19? Nå må da jammen noen få rett snart? Endret 18. februar 2015 av Lilleninja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 18. februar 2015 #1853 Del Skrevet 18. februar 2015 Kanskje jeg skal være kjip og si at du må settes i gang på lørdag og at hun kommer på søndag, som blir den 22. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. februar 2015 #1854 Del Skrevet 18. februar 2015 Jepp. Vi som har tippet 20 februar. Jeg liker datoen da. Så hvis ikke du tar den så tar jeg den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #1855 Del Skrevet 18. februar 2015 Kanskje jeg skal være kjip og si at du må settes i gang på lørdag og at hun kommer på søndag, som blir den 22. Du skal få lov til å være kjip, men jeg heier ikke på at du skal få rett da Hvis jeg skulle få en SKIKKELIG langdryg fødsel etter igangsettelsen, som varer til mandag 23., så blir hun født på lillesøster sin bursdag Jepp. Vi som har tippet 20 februar. Jeg liker datoen da. Så hvis ikke du tar den så tar jeg den. Hehe, det er en fin dato, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 18. februar 2015 #1856 Del Skrevet 18. februar 2015 Jeg sier som jeg har skrevet litt tidligere. Fødselen starter av seg selv natt til lørdag og innen lørdag 20. har du nurket i armene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shoppedilla Skrevet 18. februar 2015 #1857 Del Skrevet 18. februar 2015 Nå må jeg tippe jeg også.. Jeg tror du kommer til igangsetting også er du mye mer klar enn du er klar over selv. Så blir det naturlig fødsel i badekar på miljørommet for deg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 18. februar 2015 #1858 Del Skrevet 18. februar 2015 De beste opplevelsene jeg har hatt med gynekolig har vært når det har vært en mann som har utført den. De har vært mer forsiktige (men jeg må si jeg stusser litt på menn som velger å bli gynekolig. Hvis de har uedle motiver blir de vel fort realitetsorientert, da mesteparten av tida sikkert går med til å titte oppi sure fitter ) Håper det skjer noe innen lørdag aldeles helt av seg selv! (nesten redd for å skrive og jinxe det) men jeg håper du får en u-indusert fødsel Men iallefall, seinest tre dager igjen! Hvordan er den følelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #1859 Del Skrevet 18. februar 2015 (endret) Jeg sier som jeg har skrevet litt tidligere. Fødselen starter av seg selv natt til lørdag og innen lørdag 20. har du nurket i armene dine Siden du skrev lørdag så regner jeg med du mente lørdag 21., så jeg skal skrive deg inn Håper den starter av seg selv, ja Nå må jeg tippe jeg også.. Jeg tror du kommer til igangsetting også er du mye mer klar enn du er klar over selv. Så blir det naturlig fødsel i badekar på miljørommet for deg :D Den tanken liker jeg Kommer inn for igangsettelse og får beskjed om at jeg har 4 cm åpning? Når tipper du at hun er ute da? I løpet av lørdag? Endret 18. februar 2015 av Lilleninja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #1860 Del Skrevet 18. februar 2015 De beste opplevelsene jeg har hatt med gynekolig har vært når det har vært en mann som har utført den. De har vært mer forsiktige (men jeg må si jeg stusser litt på menn som velger å bli gynekolig. Hvis de har uedle motiver blir de vel fort realitetsorientert, da mesteparten av tida sikkert går med til å titte oppi sure fitter ) Håper det skjer noe innen lørdag aldeles helt av seg selv! (nesten redd for å skrive og jinxe det) men jeg håper du får en u-indusert fødsel Men iallefall, seinest tre dager igjen! Hvordan er den følelsen? Hehe, ja, jeg ble positivt overrasket over hvor lite kleint det egentlig var å få GU av en mann, men tror det har mye å si hvilken lege man får også Han gjorde liksom ikke noe "utav" det, så jeg greide faktisk å slappe av Mulig det hjalp litt på opplevelsen av hinneløsningen også, jeg har jo hørt at det skulle være ganske vondt, men jeg syns det var helt greit, altså ^^ Haha, ja, det er jo ikke så mange som går til gynekolog fordi alt er tipp topp der nede, tenker jeg På skiltet hans stod det forresten "lege i spesialisering", lurer på hva den endelige legetittelen hans blir? Fødselslege? Husker ikke om jeg skrev det lenger opp, men det var altså kleinere å ta han i hånda når vi skulle gå enn det var å ha hånda hans oppi musa Takk! Håper det jeg også Det er jo best Det er helt fantastisk å tenke på at det er maksimalt 3 dager igjen til fødselen starter, hvertfall Eller, til jeg får ballong eller piller i musa hvertfall Han sa jo (som jeg tror jeg har skrevet) at det sannsynligvis ble satt inn ballong først, og at man etter innsettelse av den skulle dra hjem i 24-36 timer og vente på rier Så blir eventuelt neste steg modningstabletter eller å ta vannet, mener jeg på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå