blomst12 Skrevet 17. februar 2015 #1821 Del Skrevet 17. februar 2015 Håper alt er fiiint spent på oppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. februar 2015 #1822 Del Skrevet 17. februar 2015 Kanskje hun blir satt i gang med en gang siden det ikke kommer noen oppdatering? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 17. februar 2015 #1823 Del Skrevet 17. februar 2015 Ja, her ble det mistenkelig stille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 17. februar 2015 #1824 Del Skrevet 17. februar 2015 Liker ikke sånn stillhet jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 17. februar 2015 #1825 Del Skrevet 17. februar 2015 Setter meg godt til rette og knasker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 17. februar 2015 #1826 Del Skrevet 17. februar 2015 Hmm... Baby på gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 17. februar 2015 #1827 Del Skrevet 17. februar 2015 Hihi, her inne blir det full spekulering hvis det er stille et par timer Håper også at noe er på gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. februar 2015 #1828 Del Skrevet 17. februar 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 17. februar 2015 #1829 Del Skrevet 17. februar 2015 Har ho ingen sladrings?? Wtf?? Synes dere Bødojenter kan ta turen til føden for å sjekke for oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 17. februar 2015 #1830 Del Skrevet 17. februar 2015 Enig med Kakaoen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. februar 2015 #1831 Del Skrevet 17. februar 2015 (endret) Ja, får troppe opp der! Hvis hun føder nå, så må jeg virkelig knipe sammen selv til i morgen en gang slik at ikke miljørommet er opptatt når det er min tur. Edit: Men noe må jo være i gang nå. Timen var jo kl 14. Endret 17. februar 2015 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 17. februar 2015 #1832 Del Skrevet 17. februar 2015 Spørs om jeg ikke blitt tvangsinnlagt hvis jeg marsjerer inn på føden og spør om de tilfeldigvis har en fødende ninja der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 17. februar 2015 #1833 Del Skrevet 17. februar 2015 LilleNinja! Kan ikke bli borte sånn Håper det er fordi babyen er på vei eller har kommet Er så spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lista Skrevet 17. februar 2015 #1834 Del Skrevet 17. februar 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 17. februar 2015 #1835 Del Skrevet 17. februar 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 17. februar 2015 #1836 Del Skrevet 17. februar 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 17. februar 2015 #1837 Del Skrevet 17. februar 2015 Spennende! Håper du er fint opptatt med å føde nå Sender uansett masse gode tanker og klemmer Det var forresten meg du fulgte tilbake på insta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 17. februar 2015 #1838 Del Skrevet 17. februar 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 17. februar 2015 #1839 Del Skrevet 17. februar 2015 Lilleninja ja...glimrer med sitt fravær, kan man si... Nå er vi mange som venter i spenning! Kanskje det har kommet en baby nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 17. februar 2015 Forfatter #1840 Del Skrevet 17. februar 2015 K-fkøyen er ganske oversiktlig da, så går nok fint å finne fram skal du se. De tar ultralyd ja, for å sjekke baby, morkake, fostervann og navlestrengen. Masse lykke til! Skjønner godt du er spent. Lykke til! Heier på deg og baby Sex ja! Hintet frempå, men H vil vente litt så oppussing har kommet lenger. Haha. "kanskje tilbake helga" har vel hatt sex sånn gjennomsnittlig hver 14. Dag Hehe, imponert over at dere "får til" så ofte Jeg må tippe på nytt hos deg! Sier 19. februar jeg Skal tenke på deg senere i dag, håper alt er bra med jenta di og at det ligger tilrette for fødsel snart! Tipper 20 februar! Alle gode ting er tre? Litt seint å komme med det, men har flere veninner som tok akupunktur for å få gang på modningen, og 12 timer etter var baby ute Jeg tipper i morgen, 18 februar Hver dag er du en dag nærmere å treffe lillejenta di Lykke til i dag! smerter i forbindelse med nyren sitter i flanken, altså i siden der ca i midten over hofte og mellom armhule og man er ofte bankeøm. Er det værre når du dunker der? Du får nevne det på kontrollen Sex ja det har vel skjedd 3 gsnger siden han ble unnfanget her har kvalmen skylden og når den nå har blitt litt bedre er jeg så sinnsykt øm og sår.. Sååå tror ikke det blir så mye fremover Har faktisk ikke hatt vondt der i det hele tatt i dag, men er cirka der du beskriver det har gjort vondt, men tror ikke det er noe mer ømt å dunke/ta der Nevnte det ikke i dag, men følger med på det ;P Hehe, det var kvalmen som var grunnen i starten her også, men ikke i nærheten av din skala såklart! ;P Vi har faktisk hatt sex ganske ofte, max 10 dager i mellom tror jegDamn! ;P Farsken altså, må tippe på nytt.... 20.februar!!! Da er M akkurat to uker eldre Jeg tipper også på ny btw, 20! Tipper på ny - 19 februar Da er vi mange som tipper den 20. Kanskje det har forsterkende effekt da. Hvordan gikk det? Håper alt gikk greit i dag! Hvordan gikk det? Håper alt er bra i dag Tipper også 20. venter i spenning på oppdatering! Håper alt er fiiint spent på oppdatering Kanskje hun blir satt i gang med en gang siden det ikke kommer noen oppdatering? Ja, her ble det mistenkelig stille! Liker ikke sånn stillhet jeg... Setter meg godt til rette og knasker Hmm... Baby på gang? Hihi, her inne blir det full spekulering hvis det er stille et par timer Håper også at noe er på gang! Har ho ingen sladrings?? Wtf?? Synes dere Bødojenter kan ta turen til føden for å sjekke for oss Enig med Kakaoen Ja, får troppe opp der! Hvis hun føder nå, så må jeg virkelig knipe sammen selv til i morgen en gang slik at ikke miljørommet er opptatt når det er min tur. Edit: Men noe må jo være i gang nå. Timen var jo kl 14. Spørs om jeg ikke blitt tvangsinnlagt hvis jeg marsjerer inn på føden og spør om de tilfeldigvis har en fødende ninja der Hahaha LilleNinja! Kan ikke bli borte sånn Håper det er fordi babyen er på vei eller har kommet Er så spent! Tusen, tusen takk for alle lykkeønskninger, popcorn, duskedamer og lignende Det varmer å se at dere tenkte på meg i dag Må dessverre skuffe dere med en gang; ingen baby enda Var hjemme i ettermiddag, var ganske sliten da, så det ble middag og så har jeg ligget og slappet av til for cirka 45 minutter-en time siden.. Kontrollen i dag gikk bra ^^ Først ble jeg satt på CTG-registrering, og der satt vi vel i 50 minutter før de var helt fornøyde. Grunnen til at vi måtte være der så lenge var at lillemor rett og slett var kjempeaktiv, så de mistet registreringen av hjertelyd ganske ofte når hun rørte på seg ;P Men de fikk nok registrering til slutt, og alt så supert ut! Pulsen hennes (og sprikene i registrering) passet overens med når jeg registrerte bevegelse ^^ Blodtrykket mitt hadde faktisk blitt lavere enn det var både forrige kontroll hos legen (39+6) og sist jeg var hos jordmor (38+3 mener jeg), nå var det 111/74, så det er jo supert! Urinstix var fremdeles negativ også. Neste steg i undersøkelsen var å komme inn til legen. Han kom inn for å hilse på oss under CTG, men da ble ene hånda mi tatt blodtrykk på og den andre hadde jeg knappen i Selv om jeg ikke liker å være hos mannlige leger, så var han her faktisk veldig flink! Og der er jo en fordel av man syns legen er grei i sånne her situasjoner ;P Han forklarte først hva han tenkte å gjøre, noe jeg syntes var betryggende! Vi startet med å ta ultralyd. Her så alt fint ut; morkaken lå greit til, vi fikk se hjertet slå, han viste oss hvor blant annet magesekken/blæra og hovedpulsåren/ryggraden var, og så fikk vi se litt på hodet/ansiktet hennes (han viste oss hvor øynene, nesa og munnen var, men så ikke så godt). Det var også nok fostervann til lillemor, og hun beveget seg såpass at han kommenterte at det var mye bevegelse, noe som gjorde at det tok ham litt lenger tid å få alle mål Men det var veldig godt å høre at det så bra ut! Når vi hadde kommet så langt i timen følte jeg meg faktisk litt tryggere med å skulle gå til lørdag, eventuelt. Etter ultralyden løp jeg på do (tredje gang siden vi kom dit), og så hadde de engangskluter der, så jeg vasket meg litt nedentil også For nu var det dags, dere! Gynekologisk undersøkelse! Den andre jeg noensinne har fått. Han fortalte helt i starten av timen at han tenkte å ta en gynekologisk undersøkelse og hinneløsning. Jeg var veldig glad for at jeg slapp å be om det, for jeg syns som sagt før at det er litt kleint å skulle si sånt til mannlige leger... Så her var det bare å kle av seg sko/bukse/truser, og legge en håndduk jeg hadde fått over mine "nedre deler". Gubben fikk beskjed om å sitte på mobilen eller gjøre noe annet "konstruktivt" mens undersøkelsen pågikk, for det var jammen pinlig nok for meg i utgangspunktet, om ikke gubben skulle ligge og stirre midt oppi der legen dreiv og pellet i musa (Gubben løste dette med å bruke spiralheftet/blokka jeg hadde med meg, og skrive "Skal ikke se opp, skal ikke se opp, skal ikke se opp........") Så ba legen meg om å knytte nevene og legge dem under bekkenet (for å få "opp" bekkenet litt), sette opp beina, og legge hælene mot hverandre. Hanskene kom på (med glidemiddel, heldigvis) og vi gikk i gang Han dyttet først hånda litt inn, så reiste han seg litt mer opp og dyttet den enda lenger inn. Så rørte han nå litt rundt der oppe Det var litt ubehagelig/lett vondt, men det var absolutt ikke så ille som jeg hadde trodd! Han spurte også om det var vondt, så jeg svarte ærlig at "litt, men det går bra". Fikk litt kynnere med en gang jeg reiste meg fra benken og skulle kle på meg ;P Han fant forresten at mormunnen var lang, men han kom seg inn til hodet Fikk Bishop Score 2, så det kunne definitivt vært mer modent... Så sa han at hvis det ikke har skjedd noe til lørdag blir det igangsettelse. Han har gitt beskjed til føden, vi skulle komme inn klokka 11 på formiddagen hvis det ikke hadde skjedd noe av seg selv. Forøvrig sa han at vi gjerne måtte ha sex og gå tur for å prøve å få i gang ting selv, så vi skal hvertfall gå tur i morra, så sitter jeg og jobber opp energi til å ha litt hurtig-sex i kveld (Jeg tenker bj til bristepunktet, og så dytter vi den inn, dere!) Tror hinneløsningen hadde litt for seg hvertfall, siden det hadde kommet litt slim i trusa når jeg kom hjem ^^ Kan selvfølgelig ha vært glidemiddel, men det virket mer som slim, og jeg tørket vekk glidemiddelet med håndduken på sykehuset. Gikk forresten enda litt mer slimpropp-deler i dusjen i går ^^ Nå håper jeg fremdeles at fødselen setter i gang av seg selv, men hvis ikke så blir det inn og sannsynligvis få ballong på lørdag formiddag ^^ Gubben er klar til dyst de neste dagene, hvertfall, så nå må bare jeg også bli "klar" Takk igjen for at dere har tenkt på meg, og beklager sen oppdatering, men var som sagt helt utslitt når vi kom hjem/etter middag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå