Yesterday Skrevet 17. februar 2015 #1801 Del Skrevet 17. februar 2015 Ja det sykehuset der, har ikke vært der på en stund men det er/var ganske kaotisk å finne frem, lykke til med letingen og Nyresmerter skal være i ryggen har jeg skjønt. Kanskje det er muskler eller ligamentsmerter, eller noe annet. Man får vel en del vondter på slutten, hadde det selv. Ta det opp på kontrollen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 17. februar 2015 Forfatter #1802 Del Skrevet 17. februar 2015 Godt at dere fikk snakket sammen. Vi har kun hatt sex 1 gang i 2015. Usikker på om det er mest fordi jeg eller han ikke vil men bare blitt sånn. Synd det ikke ble noen fødsel inatt. Lykke til på kontrollen idag!!! Samme her, faktisk Tenkte ikke over det før nå, at kun siste gangen var i 2015 ;P Ja, det var litt kjedelig, men har hvertfall fått litt god søvn Kanskje jeg skulle prøvd å få tatt meg en blund til før kontrollen i dag? Tusen takk! Blir spennende å se hva vi finner ut på kontrollen, jeg er glad for at gubben skal være med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 17. februar 2015 Forfatter #1803 Del Skrevet 17. februar 2015 Ja det sykehuset der, har ikke vært der på en stund men det er/var ganske kaotisk å finne frem, lykke til med letingen og Nyresmerter skal være i ryggen har jeg skjønt. Kanskje det er muskler eller ligamentsmerter, eller noe annet. Man får vel en del vondter på slutten, hadde det selv. Ta det opp på kontrollen i dag! Hehe, jeg syntes faktisk det var nesten verre å finne riktig vei UT enn inn da jeg og mamma var der ;P Heldigvis møtte vi på lillebroren til en venninne av meg når vi skulle ut, så han viste vei Ja, det ligger liksom i ryggen litt over bekkenet Det er jo ikke uvanlig for meg å ha muskelsmerter i ryggen, men nå er ikke smerten konstant heller, kommer bare av og til, rare greier Ja, må skrive det opp på lista mi til kontrollen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. februar 2015 #1804 Del Skrevet 17. februar 2015 K-fkøyen er ganske oversiktlig da, så går nok fint å finne fram skal du se. De tar ultralyd ja, for å sjekke baby, morkake, fostervann og navlestrengen. Masse lykke til! Skjønner godt du er spent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 17. februar 2015 #1805 Del Skrevet 17. februar 2015 Lykke til! Heier på deg og baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 17. februar 2015 #1806 Del Skrevet 17. februar 2015 Sex ja! Hintet frempå, men H vil vente litt så oppussing har kommet lenger. Haha. "kanskje tilbake helga" har vel hatt sex sånn gjennomsnittlig hver 14. Dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. februar 2015 #1807 Del Skrevet 17. februar 2015 Jeg må tippe på nytt hos deg! Sier 19. februar jeg Skal tenke på deg senere i dag, håper alt er bra med jenta di og at det ligger tilrette for fødsel snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. februar 2015 #1808 Del Skrevet 17. februar 2015 Tipper 20 februar! Alle gode ting er tre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 17. februar 2015 #1809 Del Skrevet 17. februar 2015 Litt seint å komme med det, men har flere veninner som tok akupunktur for å få gang på modningen, og 12 timer etter var baby ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 17. februar 2015 #1810 Del Skrevet 17. februar 2015 Jeg tipper i morgen, 18 februar Hver dag er du en dag nærmere å treffe lillejenta di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 17. februar 2015 #1811 Del Skrevet 17. februar 2015 Lykke til i dag! smerter i forbindelse med nyren sitter i flanken, altså i siden der ca i midten over hofte og mellom armhule og man er ofte bankeøm. Er det værre når du dunker der? Du får nevne det på kontrollen Sex ja det har vel skjedd 3 gsnger siden han ble unnfanget her har kvalmen skylden og når den nå har blitt litt bedre er jeg så sinnsykt øm og sår.. Sååå tror ikke det blir så mye fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 17. februar 2015 #1812 Del Skrevet 17. februar 2015 Vi har faktisk hatt sex ganske ofte, max 10 dager i mellom tror jeg Farsken altså, må tippe på nytt.... 20.februar!!! Da er M akkurat to uker eldre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 17. februar 2015 #1813 Del Skrevet 17. februar 2015 Jeg tipper også på ny btw, 20! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 17. februar 2015 #1814 Del Skrevet 17. februar 2015 Tipper på ny - 19 februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. februar 2015 #1815 Del Skrevet 17. februar 2015 Da er vi mange som tipper den 20. Kanskje det har forsterkende effekt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. februar 2015 #1816 Del Skrevet 17. februar 2015 Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 17. februar 2015 #1817 Del Skrevet 17. februar 2015 Håper alt gikk greit i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 17. februar 2015 #1818 Del Skrevet 17. februar 2015 Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 17. februar 2015 #1819 Del Skrevet 17. februar 2015 Håper alt er bra i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 17. februar 2015 #1820 Del Skrevet 17. februar 2015 Tipper også 20. venter i spenning på oppdatering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå