Lilleninja Skrevet 17. august 2014 Forfatter #161 Del Skrevet 17. august 2014 Hihi, regnet med du hadde sett den i signaturen jeg Men du er tilgitt Bare for at du er du *Kliss* Det høres ut som en god plan Nå går jeg nærmest og teller ned til OUL Vil handle babyting, NÅ! Håååper vi får vite om det blir rosa eller blå Kjenner en del som strikker, som sier de klør i strikkefingra, så vi bare må finne ut hva det er Har vært på besøk hos et vennepar i dag Jeg hadde tenkt til å fortelle dem den gledelige nyheten (mammaen min var også med, vi kjenner dem begge to), men før jeg kom så langt fikk jeg jammen spørsmålet "Hva har du på magen?" Så svarte jeg genser xD Da spurte hun hva jeg hadde INNI magen, og da måtte jeg jo bare svare "en liten baby" Veldig koselig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 17. august 2014 #162 Del Skrevet 17. august 2014 Så koselig å kunne fortelle den hyggelige nyheten, også var det jo nesten som om de visste det fra før Har magen begynt å vises litt mer nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 17. august 2014 #163 Del Skrevet 17. august 2014 Mammaen din spurte hva du hadde inne i magen...? Gleder hun seg veldig mye til å bli bestemor eller? Eller det var veninnen din kanskje? Tydelig at du har fått en gravidmage som syns da, så stas!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 17. august 2014 Forfatter #164 Del Skrevet 17. august 2014 Tror de har ventet litt på det Jeg og gubben var innom dem i jula en tur, og da sa de at vi måtte baaaare si ifra hvis vi trengte noen babyting (de lånte en del av tinga fra jeg var liten) Det var nok venninna mi som spurte ja Mamma vet inderlig godt hva som er i magen Hun er under konstant oppdatering Vel, mamma syns jeg har fått litt babymage Og venninna mi syntes jo det vistes når jeg satt i stolen Selv syns jeg fortsatt at jeg bare ser oppblåst ut, men jeg kjenner litt av livmora ca. der trusekanten går Det stemmer ganske godt overens med det som står i boka fra legen, at toppen av livmora skal være ca. 8-10 cm under navlen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 17. august 2014 #165 Del Skrevet 17. august 2014 Hihi, regnet med du hadde sett den i signaturen jeg Men du er tilgitt Bare for at du er du *Kliss* Det høres ut som en god plan Nå går jeg nærmest og teller ned til OUL Vil handle babyting, NÅ! Håååper vi får vite om det blir rosa eller blå Kjenner en del som strikker, som sier de klør i strikkefingra, så vi bare må finne ut hva det er Har vært på besøk hos et vennepar i dag Jeg hadde tenkt til å fortelle dem den gledelige nyheten (mammaen min var også med, vi kjenner dem begge to), men før jeg kom så langt fikk jeg jammen spørsmålet "Hva har du på magen?" Så svarte jeg genser xD Da spurte hun hva jeg hadde INNI magen, og da måtte jeg jo bare svare "en liten baby" Veldig koselig Takk Har en følelse på deg, faktisk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 17. august 2014 Forfatter #166 Del Skrevet 17. august 2014 Håper du har rett Kanskje jeg må lage tippeliste snart? Men det er jo så lite aktivitet her xD Glemte jo å skrive noe i stad Jeg drev og løftet en del på 2,5-åringen til venninna mi tidligere i dag, og etter en stund så ble jeg sånn.. sliten i magen på en måte Men ikke sånn "brukt musklene så mye at det er vondt", mer bare at jeg var sliten i hodet/kroppen og merket det litt i magen Dårlig på å forklare, men blir sånn hvis jeg er mye i aktivitet, så da må jeg sette meg litt I dag hørte jeg ikke på kroppen helt fort nok da, og da blir jeg litt kvalm også, men en helt annen type kvalme, sånn "sliten-kvalm" i stedet for "spy-kvalm" Løste det med hvile og en tørr brødskive Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 17. august 2014 #167 Del Skrevet 17. august 2014 Kjenner meg igjen. Har gått tur (3 km ca) hver dag denne uka og etter turen pleier jeg å kjenne litt stølhet/stivhet i lårene og magen blir støl, begynner å stikke litt etc. Rart har begynt å få en rutine her.. på morran kjenner jeg ingenting men på ettermiddagen begynner disse stikkingene og sånt å komme.. Sånn som nå drar og stikker det litt i ryggen og magen her! Folk elsker å tippe kjønn så det blir nok mer aktivitet når du setter igang en tippeliste 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 17. august 2014 #168 Del Skrevet 17. august 2014 EDIT: retter meg opp litt vi jentene her elsker å tippe kjønn.. ikke folk generelt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 17. august 2014 #169 Del Skrevet 17. august 2014 tipper jeg! *starte tippekalaset sammen med Skyblue* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 17. august 2014 #170 Del Skrevet 17. august 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 17. august 2014 #171 Del Skrevet 17. august 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 17. august 2014 #172 Del Skrevet 17. august 2014 Seer du! Snart kommer det flere og tipper! På tide å lage tippeliste, Lilleninja :-D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 17. august 2014 Forfatter #173 Del Skrevet 17. august 2014 Ok, ok, dere vinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 17. august 2014 Forfatter #174 Del Skrevet 17. august 2014 (endret) Tippeliste : Skyblue: Nautika: MissDior: HopsiDeisi: LilleMeg90: Spiremor: La Traviata: Androide: Malicious: KaosPåToBein: To be continued Endret 2. september 2014 av Lilleninja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 17. august 2014 #175 Del Skrevet 17. august 2014 Jeg tipper jente! Men får ikke til de ikonene:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 18. august 2014 #176 Del Skrevet 18. august 2014 Jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. august 2014 #177 Del Skrevet 18. august 2014 Jeg tipper jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 18. august 2014 #178 Del Skrevet 18. august 2014 Jeg får kjøre litt radikal kjønnskvotering her slik at det blir litt mer likevekt og tippe gutt jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 18. august 2014 Forfatter #179 Del Skrevet 18. august 2014 Hihi, artig at så mange tipper jente Så er det jo bra med litt kjønnskvotering, Androide Forresten, så holder jeg og gubben en liten knapp på en av hver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 18. august 2014 Forfatter #180 Del Skrevet 18. august 2014 I dag har jeg opplevd noe nytt igjen Var veldig sliten etter jobb i dag, men satte likevel i gang med matlaging når jeg kom hjem. Gubben var ikke sulten, så jeg syntes ikke jeg kunne spørre han om å lage mat når bare jeg skulle spise.. Vannet til spaghettien hadde nesten begynt å koke, så jeg skulle skjære opp pølsebiter å ha til. Kommer ca. halvveis i oppdelingen av pølsene før jeg begynner å gråte (!) fordi jeg er så sliten .. Da jagde gubben meg i sofaen, gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå