Lilleninja Skrevet 15. januar 2015 Forfatter #1281 Del Skrevet 15. januar 2015 Jeg synes sylehuset sine klær er helt jævlige, alt for store,stive og utvaska og stygge. Jeg syntes nesten det var heslig å ha ungene mine i de klærne Syntes også det var godt å kle dem i noe jeg hadde kjøpt sjøl, de ble liksom mer mine med en gang da. Dessuuuten foretrekker jeg ull på miniene på den tida av året, så da var saken grei for min del Bare nevner'e, sånn i tilfelle du skulle ville pakke ned lott miniklær og, i fall du kjennet på noe av det samme. Dette er nok veldig individuelt. Jeg synes det var greit å bare ha den der skjorten på babyen, og pakke han godt inn i pledd. Også var det veldig stas når vi da kledde på han for å dra hjem. Hva med å ta med to-tre skift, også kan samboeren din hente mer hvis du ender opp med å bruke egne klær? Hmmm Jeg lurer på om jeg kanskje må ta med ett par skift, just in case, ja Tenker også litt på det du sier, Teriyaki, at det nok blir skikkelig stas å ta på egne klær for å dra hjem hvis man har hatt dem i sykehusklær At det blir ett slags overgangsritual, nesten? Jeg tipper 8.feb spennende å lese om det m sykehus og klær og sånt da.. mye jeg ikke visste Skal skrive deg inn Hvordan går det med deg? Du, det går ganske bra, hvertfall Takk som spør, forresten ^^ Føler at jeg er bedre og verre i bekkenet samtidig, hvis det går an å si det? Og disse menssmertene kommer fortsatt av og til, rare greier Er en stund siden jeg har vært innom nå, men det har altså skjedd litt siden sist! Vi har fått hjem en kommode vi fikk av mamma, som var brukt til enten meg eller storesøster, så den har jeg vasket og fyllt en del i ^^ Så har sprinkelsenga kommet hjem, men er ikke montert helt enda.. De bestilte feil til oss, men de var veldig like, så det går fint. Vi fikk en overmadrass som kompensasjon, da I dag vasker jeg tisselaken og madrassbeskyttere til både vugge og sprinkelseng (selv om ikke vugga er ferdig malt enda ), og så skal jeg vaske overmadrassen til sprinkelsenga Sprinkelbeskytteren tenker jeg at jeg bare lufter, på samme måte som madrassen? Hvis jeg får tid så skal jeg vaske noen sengesett også, tenker jeg ^^ Er det noen som vet om jeg burde vaske dynene, eller bare lufte de? De er helt nye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 15. januar 2015 Forfatter #1282 Del Skrevet 15. januar 2015 (endret) På oppfordring starter jeg tippeliste : 1. februar: Havmus 3. februar: Spiremor 7. februar: Opprinnelig termin/menstermin Internasjonal termin (40+0) Tusle 8. februar: LilleMeg90 Skyblue 10. februar: UL-termin 11. februar: Teriyaki 13. februar: Nautika 14. februar: Androide KaosPåToBein MissDior 16. februar: HopsiDeisi Endret 15. januar 2015 av Lilleninja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 15. januar 2015 #1283 Del Skrevet 15. januar 2015 16 februar tipper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 15. januar 2015 #1284 Del Skrevet 15. januar 2015 Så bra alt står bra til. Ville bare luftet dynene, jeg Kanskje jeg er litt lat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 15. januar 2015 Forfatter #1285 Del Skrevet 15. januar 2015 16 februar tipper jeg. Det er notert Så bra alt står bra til. Ville bare luftet dynene, jeg Kanskje jeg er litt lat? Jeg tenker det samme, skjønner du ... De er jo ikke skitne, når de er helt nye, og det skal jo dynetrekk på ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 15. januar 2015 #1286 Del Skrevet 15. januar 2015 14.februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 15. januar 2015 #1287 Del Skrevet 15. januar 2015 Holder å bare lufte dynene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 15. januar 2015 #1288 Del Skrevet 15. januar 2015 7 februar tipper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 15. januar 2015 #1289 Del Skrevet 15. januar 2015 Jeg hadde luftet dynene siden de er helt nye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 15. januar 2015 Forfatter #1290 Del Skrevet 15. januar 2015 14.februar Du er nedskriblet Holder å bare lufte dynene 7 februar tipper jeg Notert Jeg hadde luftet dynene siden de er helt nye Mindre arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 15. januar 2015 #1291 Del Skrevet 15. januar 2015 Jeg tenker også at lufting av dynene holder:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 16. januar 2015 #1292 Del Skrevet 16. januar 2015 Helt nye dyner hadde jeg også bare ristet og luftet. Jeg skal vaske dyner i dag. De er etter storesøster og har ligget på loftet en god stund, så de trenger en vask. Har eget dyneprogram på maskinen og bruker tørkeballer etterpå. Trodde jeg hadde ødelagt dunposen når jeg vasket den. Men, glupingen hadde jo skrudd av sentrifugen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 16. januar 2015 Forfatter #1293 Del Skrevet 16. januar 2015 Jeg tenker også at lufting av dynene holder:) Wohoo ^^ Helt nye dyner hadde jeg også bare ristet og luftet. Jeg skal vaske dyner i dag. De er etter storesøster og har ligget på loftet en god stund, så de trenger en vask. Har eget dyneprogram på maskinen og bruker tørkeballer etterpå. Trodde jeg hadde ødelagt dunposen når jeg vasket den. Men, glupingen hadde jo skrudd av sentrifugen Det blir lufting, så kan jeg vel riste løs litt også Hehe, greit med eget dyneprogram ^^ Går ut fra "ballene" skal i bruk i tørketrommel? Hahaha, lurt å skru av sentrifugen, ja xD Jeg må faktisk frem med strykejernet i dag, tror jeg, og stryke sengetøyet til lillemor.. LilleNinja gjør ting hun ikke kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 16. januar 2015 Forfatter #1294 Del Skrevet 16. januar 2015 I går fikk jeg forresten lett panikk her.. Jeg stod i dusjen, og så kjentes det ut som jeg tisset litt, uten at jeg "trykket" da ... Kom bittelitt når jeg stelte meg annerledes for å ta en titt også xD Men jeg konkluderte med at det nok bare var ei frøken som skviste litt på blæra til mammaen sin ... Vi ble litt sånn begge to, da, så i dag skal gubben dra og male ferdig vugga Så kommer svigers hit i helga, for å hjelpe oss med å demontere gjestesenga m.m. Vi fikk også dratt på iris med tv-bordet vi har skullet dra med i over en uke nå ^^ Sprinkelsenga skal monteres i helga også, tenker jeg Så nå rydder jeg litt i sakene på gjesterommet, for der har jeg hatt mitt rotemekka... Har bedrollere under gjestesenga og sånt, som jeg må se over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 16. januar 2015 #1295 Del Skrevet 16. januar 2015 Ballene skal i tørketrommel ja Vær obs på at det ikke er vannavgang da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 16. januar 2015 Forfatter #1296 Del Skrevet 16. januar 2015 Ballene skal i tørketrommel ja Vær obs på at det ikke er vannavgang da:) Viktig med tørre baller? Det var det jeg var livredd for at det var først Leste på en del sider på nett, og utifra det kan det enten ha vært den "ytterste" vannhinna eller noe, og det telte ikke som "reell vannavgang", eller så var det tiss ... Den ene siden sa at en fin måte å teste om det kunne være vannet, var å legge seg på rygg, for da skulle babyens hode "flyte opp som en kork" og mer vann komme ut Jeg la meg ned på badegulvet som en annen dott, og ingen verdens ting skjedde.. Tok på bind også, og det var knusktørt etter noen timer ^^ Men ja, fikk oss en liten støkk Jeg sa jo til gubben at det kjentes ut som jeg tissa uten at jeg trodde jeg gjorde det, og han så litt bleik ut Så fortsatte han å se på youtube-filmen sin i ett minutt eller noe, før han sa "Ja, jeg ser på denne filmen for ikke å freake ut nå, for det gjør jeg, på en måte!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 16. januar 2015 #1297 Del Skrevet 16. januar 2015 Viktigheten av tørre baller er seriøst undervurdert Bra det ikke var vannavgang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 16. januar 2015 Forfatter #1298 Del Skrevet 16. januar 2015 Viktigheten av tørre baller er seriøst undervurdert Bra det ikke var vannavgang Definitivt! Ja, men jaggu skal jeg si det var en effektiv dytt i stumpen Nå har jeg vasket sengetøy, morgenkåpa jeg kjøpte meg her om dagen (til sykehusbagen), og skal fortsette vaskinga av klær og ryddinga i dag Så skal som sagt gubben male ferdig vugga i dag, og så tenker jeg vi skrur opp sprinkelsenga i kveld hvis han orker Den får bare stå i stua til vi har fått ned gjestesenga.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.mh Skrevet 16. januar 2015 #1299 Del Skrevet 16. januar 2015 Så flink du/dere er da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 16. januar 2015 Forfatter #1300 Del Skrevet 16. januar 2015 Så flink du/dere er da Takk Må jo nesten bli ferdige nå, i morgen er hun ikke prematur lenger hvis hun kommer Det er fortsatt utrolig rotete her, da.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå