Lilleninja Skrevet 17. juli 2014 Forfatter #81 Del Skrevet 17. juli 2014 11 uker i daaag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 17. juli 2014 #82 Del Skrevet 17. juli 2014 Jippi! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. juli 2014 #83 Del Skrevet 17. juli 2014 Hurra for 11 uker! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 17. juli 2014 #84 Del Skrevet 17. juli 2014 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 19. juli 2014 Forfatter #85 Del Skrevet 19. juli 2014 Og sååå syter jeg litt igjen I morges stod jeg opp tidlig (skulle på jobb), og tok meg en dusj. Kom ut av dusjen, følte meg uggen, så jeg satte med ved do (bedre føre var!).. Tok ikke lange stunda før jeg kastet opp magesyre (var jo ikke noe annet å spy opp) Så var jeg på jobb, og det gikk bare bra, fikk til og med spist lunsj i to omganger Kom hjem og spiste litt, før vi skulle på butikken. Fortsatt gikk det bra. Kommer hjem igjen, og skal bare på do, så kastet jeg opp igjen Denne gangen kvittet jeg meg med det jeg spiste før butikkturen For å snakke om noe annet daaaa, så har jeg hatt en bra natt For jeg la meg nemlig før klokka 20 i går, og sov til 5:45 i morges Deilig ^^ Nå har vi spist moussaka, og jeg vurderer å gå og legge meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 19. juli 2014 #86 Del Skrevet 19. juli 2014 Synes det er så bra at du har motet oppe! Lys i tunnelen også, bare vent - det gir seg snart 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 20. juli 2014 Forfatter #87 Del Skrevet 20. juli 2014 Takk for det Håper jo det gir seg i løpet av uke 12, men er ikke så overbevist Mamma var jo kvalm og kastet opp mesteparten av svangerskapet med både meg og storesøster Så hvis jeg ligner på henne, såeh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 20. juli 2014 Forfatter #88 Del Skrevet 20. juli 2014 Åh, forresten! Fremgang da; selv om jeg nesten kastet opp på kjøkkengulvet fordi jeg brakk meg, så fikk jeg til å gå ut med søpla i morges (Hadde vel ikke noe valg, det begynte å lukte) *stolt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 23. juli 2014 #89 Del Skrevet 23. juli 2014 Å gå ut med søpla i denne varmen man få hvemsomhelst til å bli litt uggen, gravid eller ei! SYns du er flink jeg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 23. juli 2014 Forfatter #90 Del Skrevet 23. juli 2014 Takk for det Passet på å få gubben til å skryte litt av meg for det Nå har jeg fått "dilla" på et nytt pålegg Av alle ting; makrell i tomat For 4-5 uker siden brakk jeg meg bare av tanken på å åpne en boks med det, men nå syns jeg det er kjempegodt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 23. juli 2014 #91 Del Skrevet 23. juli 2014 Hehe. Det er vel et bra pålegg å få dilla på det Masse omega3 til den lille. Tenk, i morgen er du 12 uker! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 23. juli 2014 Forfatter #92 Del Skrevet 23. juli 2014 Ja, det jeg tenker på også ^^ Lunsjen er ikke så sunn da, så er vel bare bra Ostebriks med ost, skinke og smør, every day Ja, dagen i dag kan ikke gå fort nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 24. juli 2014 Forfatter #93 Del Skrevet 24. juli 2014 12 uker i daaag Time til første kontroll i dag ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 24. juli 2014 #94 Del Skrevet 24. juli 2014 Wiiii!!! 12 uker :) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 24. juli 2014 #95 Del Skrevet 24. juli 2014 Jippi! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 24. juli 2014 #96 Del Skrevet 24. juli 2014 Hurra for 12 uker! Lykke til på kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 24. juli 2014 Forfatter #97 Del Skrevet 24. juli 2014 Taaakk Det gikk bra Blodprosent, blodtrykk og alt var bra Fikk også luftet litt bekymringer jeg har hatt rundt lette smerter nede i magen og vondt i ryggen, og føler meg bedre nå når jeg vet at hvertfall førstnevnte er normal Angående ryggen så sa legen at hun ikke håpet det var tidlig bekkenløsning jeg begynte å få, men må vel bare følge litt med Har "holdt" vekta Gikk ned 2 kg første to ukene etter positiv test, for så å gå de opp igjen, og nå; ned igjen Siden jeg hadde ganske høy BMI før jeg ble gravid, skal jeg inn til glukosebelastningstest i løpet av svangerskapet også (én gang) Ble også enig med legen om at vi skulle ta en ekstra kontroll siden jeg er astmatiker Nå venter jeg bare på svar på blodprøvene etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 24. juli 2014 Forfatter #98 Del Skrevet 24. juli 2014 Åh, glemte å si det; men nå er jeg visst i andre trimester Nye vitaminer innkjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 24. juli 2014 #99 Del Skrevet 24. juli 2014 Hvor høy BMI (mobilen ville skrive BMW) må man ha for å måtte ta glukosebelastning? Jeg har gått opp 4-5 kg siden i vår Bra med vel gjennomført kontroll! Når blir neste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 24. juli 2014 #100 Del Skrevet 24. juli 2014 Så bra at første kontroll gikk bra! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå