Fibonacci Skrevet 3. juli 2014 #61 Del Skrevet 3. juli 2014 Hurra for 9 uker! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 3. juli 2014 #62 Del Skrevet 3. juli 2014 Hurra!! På tide å komme inn i fb-gruppa nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 3. juli 2014 #63 Del Skrevet 3. juli 2014 Wii! 3 uker mer enn meg på dagen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 3. juli 2014 Forfatter #64 Del Skrevet 3. juli 2014 Hihi ^^ Så det ja, Malicious Så artiiig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 7. juli 2014 Forfatter #65 Del Skrevet 7. juli 2014 Og jeg trodde spyinga var over? Så feil kan man ta.. Kastet opp middagen igjen, gitt :/ Har ikke spydd mye da, så kan vel ikke klage? -.- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 7. juli 2014 #66 Del Skrevet 7. juli 2014 Og jeg trodde spyinga var over? Så feil kan man ta.. Kastet opp middagen igjen, gitt :/ Har ikke spydd mye da, så kan vel ikke klage? -.- Åh! Når på dagen er du mest kvalm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 8. juli 2014 Forfatter #67 Del Skrevet 8. juli 2014 Med en gang jeg står opp, og på ettermiddagen Tror det har sammenheng med at det er da jeg ikke har fått spist noe på en stund på morgenen, og at jeg ikke får i meg mat ofte nok gjennom arbeidsdagen :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 10. juli 2014 Forfatter #68 Del Skrevet 10. juli 2014 10 uker i dag, gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 10. juli 2014 #69 Del Skrevet 10. juli 2014 Juhu!!! Hurra for 10 uker! Nå avtar kvalmen snart, jeg er sikker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. juli 2014 #70 Del Skrevet 11. juli 2014 10 uker! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 11. juli 2014 Forfatter #71 Del Skrevet 11. juli 2014 Jaaa Tenk, 1/4 unnagjort Håper at kvalmen gir seg helt etterhvert ja, nå er jeg egentlig bare uggen igjen, sånn som jeg var helt først Og for det meste når jeg er sulten Og brekker meg litt da, men det får så være, så lenge det stopper der! Og nå er det bare 2 uker igjen til den "magiske grensa", selv om jeg har hørt mange si at uke 10 er den "nye" uke 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 11. juli 2014 #72 Del Skrevet 11. juli 2014 Jippi! Både for 10+1 og "bare" uggenhet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 11. juli 2014 Forfatter #73 Del Skrevet 11. juli 2014 Takk, Nautika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 14. juli 2014 Forfatter #74 Del Skrevet 14. juli 2014 Blir lite oppdateringer her gitt I går var jeg uggen mesteparten av dagen, og kastet opp i halv ti tiden på kvelden, rett før jeg skulle legge meg Meen, jeg fikk også kost meg ute i finværet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 15. juli 2014 #75 Del Skrevet 15. juli 2014 Føler med deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 15. juli 2014 Forfatter #76 Del Skrevet 15. juli 2014 Takk for det Jeg og "gubben" har vært ute i sola og kost oss med softis og slush i dag, men det teller ikke med på kostholdet mitt i dag. Grunnen til det er at når vi skulle på rema for å handle pålegg, måtte vi bare skyndte oss ut igjen, så jeg kunne kaste opp.. Rett utenfor butikken (i søppelbøtta), så et lite opphold før jeg spydde PÅ parkeringsplassen også Føler jeg får mindre og mindre forvarsel og "kontroll" rundt denne spyinga :/ Og at det skjer oftere også.. Håper det gir seg om litt over en uke! Syns forøvrig alle søppelbøtter skulle hatt åpen topp Det er meget tungvindt for oss kvalme å spy inn disse sideåpningene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 15. juli 2014 #77 Del Skrevet 15. juli 2014 Uff, du er virkelig maks uheldig med kvalmen og spying, da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 15. juli 2014 Forfatter #78 Del Skrevet 15. juli 2014 Føles sånn, men samtidig så kunne det jo vært verre Jeg kunne spydd hver dag I dag prøvde jeg å se litt positivt på det også da, hehe, og si til gubben; "Jaja, da har jeg hvertfall ikke spist noe usunt i dag da, for den softisen telles ikke!" Godt med litt sympati fra flotte KG'ere da <3 Kvalmen din hadde roet seg, hadde den ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 16. juli 2014 #79 Del Skrevet 16. juli 2014 Min er nesten helt vekk. Fremdeles kun interessert i å spise ting jeg har lyst på, men brekninger og uggenhet har vært fraværende siste uka håper det holder seg slik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 16. juli 2014 Forfatter #80 Del Skrevet 16. juli 2014 Så bra da, håper det holder seg sånn da ja Det var godt med middag i dag :O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå