Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3

Lilleninja

Anbefalte innlegg

Har klart å fikse meg litt nett så jeg fikk inn å sjekke! :nigo: Så spennende dette blir! 😄

Du må ha masse, masse lykke til :kose::hjerte:

Endret av Poppsilopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Må inn og sjekke før vi må dra på middag! Skjønner godt at du ikke orker å oppdatere på på telefonen. Hater KG på telefonen selv... De burde lagd en app ja :)

Hadde vel ikke vært så kult å født live på Internett? Men hadde sikkert fulgt med. Fødsler er spennende og vakkert :)

Satser på at ingen nyheter er gode nyheter og at du er veldig opptatt med å føde :D

Jeg skjønner forresten at vi snart må få oss tvkanaler når jeg syns en fødsel på kg er så spennende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg fikk ei anna pille, kunne ikke ha ballong.

Igjen masse lykke til!

Hm, kan være ^^

Takk igjen :)

KG har jo mobilversjon da, slik at bildet blir tilpasset mobilen. Helt nederst på siden kan du velge det. Så det blir jo nesten som en app da.

Det visste jeg ikke, kanskje jeg skal sjekke det ut ;) Men plager meg at ikke varslene mister "fargen" når man har gått inn på sidene... :P

Jeg skriver heller aldri på KG fra mobil, syns det blir så smått og knotete, og autocorrect gjør meg gal I alle tilfeller tror jeg nok du er tilgitt for å ikke oppdatere her under fødsel altså Konsentrer deg om føding! Nå er det snart i gang. Masse lykke til!!

Takk :klem:

Lykke lykke til

Lykke til i dag!

Lykke til!

Lykke til Lilleninja! :D<3

Lykke til!

Tusen takk, dere :laugh:

Har klart å fikse meg litt nett så jeg fikk inn å sjekke! Så spennende dette blir!

Du må ha masse, masse lykke til

Hehe, bra du fant en løsning ;P Takk igjen ^^

Håper du var så moden at de bare kunne ta vannet!!

Den gang ei :(

Lykke til, søta!! Heier på deg

Åååå dette er såå spennende!

Ønsker deg masse masse masse lykke til!

Takk for heiing, klemmer og lykkeønskninger! ^^

Må inn og sjekke før vi må dra på middag! Skjønner godt at du ikke orker å oppdatere på på telefonen. Hater KG på telefonen selv... De burde lagd en app ja

Hadde vel ikke vært så kult å født live på Internett? Men hadde sikkert fulgt med. Fødsler er spennende og vakkert

Satser på at ingen nyheter er gode nyheter og at du er veldig opptatt med å føde :D

Jeg skjønner forresten at vi snart må få oss tvkanaler når jeg syns en fødsel på kg er så spennende..

Hihi, morsomt at du følger med ^^

Dessverre ikke :dry:

Glad jeg skal jobbe i natt, da får jeg forhåpentligvis med meg alt

Ja, men vi får nå se hvor spennende det faktisk blir :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble litt sen oppdatering her :) Vi dro en tur til svigers (bare svigermor som var hjemme) etter å ha vært innom sykehuset :)

Fikk vite litt mer om kontrollen på tirsdag i dag også! Han hadde visst funnet at jeg hadde 2-3 cm skjede (som de kalte det, regner med det betyr hvor lang livmorhalsen er) da og gitt meg en Apgar Score (modenhetsscore) på 1-2. I dag fant de at jeg hadde 2 cm "skjede" og en Apgar på 2. Så bittelitt mer modent, hvertfall... Foreløpig er videre plan at vi skal komme tilbake cirka klokka 20 i kveld, for en ny CTG-registrering, og innsetting av ballong :) De ville ha oss inn i kveld for det, fordi hvis jeg går "makstid" uten at det skjer noe, så skal jeg inn igjen mandag morgen nå for modningspiller. Da legges jeg eventuelt inn, så for å slippe å bli lagt inn på kvelden var det visst de gjorde det sånn ;)

Har hatt litt ubehag/milde smerter nederst i magen, og delvis i ryggen også, men har ikke håp om at det gjør noe for seg, altså ;) Så kjennes livmora mi helt mørbanket ut! :fnise: Men egentlig mest bare der det er "tomt", altså der babyen ikke ligger :P Men når hun rører seg der, eller jeg legger hånda/trykker der, så gjør det vooondt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer hos deg? Er du hjemme igjen eller på sykehuset? :popcorn:

Hjemme :( La nettopp ut et eget innlegg ^^ Nå tror jeg at jeg skal legge meg nedpå litt før det blir inn igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble litt sen oppdatering her :) Vi dro en tur til svigers (bare svigermor som var hjemme) etter å ha vært innom sykehuset :)

Fikk vite litt mer om kontrollen på tirsdag i dag også! Han hadde visst funnet at jeg hadde 2-3 cm skjede (som de kalte det, regner med det betyr hvor lang livmorhalsen er) da og gitt meg en Apgar Score (modenhetsscore) på 1-2. I dag fant de at jeg hadde 2 cm "skjede" og en Apgar på 2. Så bittelitt mer modent, hvertfall... Foreløpig er videre plan at vi skal komme tilbake cirka klokka 20 i kveld, for en ny CTG-registrering, og innsetting av ballong :) De ville ha oss inn i kveld for det, fordi hvis jeg går "makstid" uten at det skjer noe, så skal jeg inn igjen mandag morgen nå for modningspiller. Da legges jeg eventuelt inn, så for å slippe å bli lagt inn på kvelden var det visst de gjorde det sånn ;)

Har hatt litt ubehag/milde smerter nederst i magen, og delvis i ryggen også, men har ikke håp om at det gjør noe for seg, altså ;) Så kjennes livmora mi helt mørbanket ut! :fnise: Men egentlig mest bare der det er "tomt", altså der babyen ikke ligger :P Men når hun rører seg der, eller jeg legger hånda/trykker der, så gjør det vooondt :P

Godt å høre at alt er bra med deg tross smerter og at dette går langsomt ;)

Håper det skjer noe i natt jeg da for din del :) Det er lett å bli utålmodig når man vet hva som er premien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig at det ikke var full fart da. Håper ballongen setter det hele skikkelig i gang for deg :)

Sniker meg inn på kg mens de andre er ute og røyker. Skikkelig kjedelig når alle andre røyker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia, heia, heia!!! Blir hun født på Kongens fødselsdag tro, eller blir det dagen etter? Nå er jeg spent :danse:

Ikke at jeg er så opptatt av kongen altså, men jeg vet at han har bursdag i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at alt er bra med deg tross smerter og at dette går langsomt ;)

Håper det skjer noe i natt jeg da for din del :) Det er lett å bli utålmodig når man vet hva som er premien :)

Ja, det er definitivt lett å bli utålmodig da, ja :nigo:

Håper du får en ballong med skikkelig futt i!!! :klem:

Taaaakk :laugh:

Så kjedelig at det ikke var full fart da. Håper ballongen setter det hele skikkelig i gang for deg :)

Sniker meg inn på kg mens de andre er ute og røyker. Skikkelig kjedelig når alle andre røyker..

Hehe, vi har alle våre avhengigheter? :fnise:

Heier på deg :D :D og følger spent med :danse::danse::danse::blomst:

Wohoo! Skal legge ut oppdatering nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia, heia, heia!!! Blir hun født på Kongens fødselsdag tro, eller blir det dagen etter? Nå er jeg spent :danse:

Ikke at jeg er så opptatt av kongen altså, men jeg vet at han har bursdag i dag

Jeg visste ikke at kongen hadde bursdag i dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært inne på kontroll igjen! :) Mormunnen har gått fra 2 cm før i dag, til nesten helt utflatet, den var kaaanskje 1 cm! Hodet var langt nok ned til at overlegen sa "Oi! Her var hodet langt og godt nede i bekkenet!", og det var visst omsider festet også :laugh: I tillegg så sa hun at hun nesten fikk to fingre inn, så det vil si nesten 2 cm åpning :nigo: De sa at de KUNNE tatt vannet nå, men siden det var veldig travelt på fødestua OG det var kveld nå, så valgte de heller å sette ballong og gi kroppen en sjanse til å starte selv ;) Så da satte de intet mindre enn TO fulle ballonger, for de trodde noe mindre bare ville falle ut igjen med en gang :hoho: Skal fortsatt gå med ballongene til mandag morgen, hvis ikke det blir fødsel før da ;)
Fikk ett kraftig sånt ubehag/vondt nederst i magen med en gang de hadde satt ballongene, og gubben måtte hjelpe meg på med både trusa, buksa og skoene :P De la "rørene" til ballongene i en hanske, tilfelle vannet i dem skulle renne ut, og så teipet de hansken til låret mitt ;P Når vi kom hjem fikk gubben det ærefulle oppdrag å hjelpe meg av med buksa og sokkene også :')

Når vi gikk til heisen fikk jeg ett til tak, og da hadde jeg egentlig mest lyst til å stoppe opp og stå i ro til det gikk over.. :P Og i stad fikk jeg ett eller to til, og da ble jeg irritert på gubben fordi han pratet til meg :fnise: Har hatt flere enn de nevnte også, men de som huskes best ;P

Så møtte jeg en flott jordmor når de skulle ta CTG-registreringa! Hun virket potte sur da vi så henne på avstand, men var kjempesnill når vi faktisk "møtte" henne ^^ Hun leste gjennom fødebrevet og kom med litt spørsmål og fakta rundt det jeg har skrevet der :) Det var veldig nyttig! ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...