Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3

Lilleninja

Anbefalte innlegg

Jeg syntes faktisk mer synd på han enn meg akkurat da, for det var ikke egentlig ett syn JEG trengte engang ;P

Ser for meg hun som dro ut snegleslimet som unger når de skal vise fram en edderkopp de fant eller noe. Bare så stolt seeee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ringte om ballongen. "Har du prøvd å nappe i den?" :P Det hadde jeg ikke :P Den sitter nok enda :) Nå; mer søvn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt noen har fått sove i natt! :P Glad jeg ikke skal føde akkurat i dag, etter å ha vært våken halve natta. ;)

Masse lykke til i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt noen har fått sove i natt! :P Glad jeg ikke skal føde akkurat i dag, etter å ha vært våken halve natta. ;)

Masse lykke til i dag. :)

Hehe, ja, utrolig nok fikk jeg sove godt selv om jeg hadde på lys på badet når jeg var på do, noe som pleier å gjøre meg lys våken :P Sov til klokka var nesten 9 nå, og vurderer å legge meg igjen snart :fnise:

Takk, håper det skjer noe mer snart :P ...

Lykke til videre, Lilleninja! Snart er hun her! :hjerte:

Tusen takk :nigo: Føles enda litt langt unna, men prosessen er i gang :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja, utrolig nok fikk jeg sove godt selv om jeg hadde på lys på badet når jeg var på do, noe som pleier å gjøre meg lys våken :P Sov til klokka var nesten 9 nå, og vurderer å legge meg igjen snart :fnise:

Godt du fikk sovet litt mer da. Synes det høres ut som en god idè å sove mer. Man kan aldri få nok søvn når man skal forberede seg til en fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vi har alle våre avhengigheter? :fnise:

Ja :P Jeg har jo slutta med min avhengighet(snusen :grine: ) fordi vi prøver, og gubben røyker kun når vi er der. Så det er litt irriterende når han skal både snuse og røyke også skal jeg sitte inne og kjede meg. Men jeg ønsker ikke å stå ute med dem når de røyker heller for jeg hater lukta og når spiren forhåpentligvis sitter så vil jeg jo ikke være passivrøyker heller. Kysser ikke gubben når han har røyka da :jolie: Det smaker nemlig ikke godt.

Så deilig at du har fått sove så mye :biggrin: Viktig med mye hvile nå :) *krysser fingrene for at det starter snart*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...