Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3

Lilleninja

Anbefalte innlegg

Om ikke annet så modnes kroppen din nå. Jeg gikk jo maks på overtid og skulle settes i gang med piller, men så var jeg heldigvis såpass moden at de bare tok vannet i stedet. Slim og tak er gode tegn, søta!

Masse lykke til i morra! Jeg er så sjalu på det du skal gjennom, det er smertefullt som fy, men herregud så fantastisk!

Klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til! :hug::duskedame: Igangsetting og eventuelt keisersnitt er ikke noe nederlag, selv om planen og ønsket er noe annet i utgangspunktet :) Resultatet blir det samme! Og en tilleggsbonus ved keisersnitt er kateter!! Var sååå digg å ikke måtte fly på do! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :nigo: Det blir det definitivt! For en sjelden gangs skyld har gubben lagt seg før meg, så det blir ekstra godt å legge seg når han allerede ligger i senga :)

Så deilig at han for en gangs skyld har lagt seg før deg :laugh: Han føler vel at det kan bli en lang dag og at han kan i alle fall ikke klage! :fnise:

Spennende dag i vente :) Kjenner at det passer dårlig at vi skal på middag i dag og selskap i morgen :lol: Får jo ikke sittet på kg og fulgt med da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta med deg joggebukse, de har nesten ikke pysjbukser på sykehuset.

Jeg tror jeg har konkludert med at joggebuksa skal få ligge i bilen/barselbagen, for jeg vil ikke risikere å få fødegugge på den :P ...

Om ikke annet så modnes kroppen din nå. Jeg gikk jo maks på overtid og skulle settes i gang med piller, men så var jeg heldigvis såpass moden at de bare tok vannet i stedet. Slim og tak er gode tegn, søta!

Masse lykke til i morra! Jeg er så sjalu på det du skal gjennom, det er smertefullt som fy, men herregud så fantastisk!

Klem til deg!

Håper jeg også er så heldig at jeg er mer moden enn jeg tror :Nikke: Det hadde vært skikkelig opptur! Men jeg må jo heller gå utifra at jeg må ha "all the works" så jeg slippe å bli skuffa, tenker jeg ^^ Det er jo forsåvidt gode tegn, ja, har hatt ett par til sånne ubehag i løpet av natta, og når jeg var på do i stad kom det litt mer slim, så er veldig spent på å se om det har hatt noe for seg :jepp:

Tusen takk! Jeg gleder meg veldig til å endelig møte henne nå! :rodmer:

Takk for klemmen, det gjør godt :klemmer:

Masse lykke til i morgen

Tusen takk :)

Lykke til! Igangsetting og eventuelt keisersnitt er ikke noe nederlag, selv om planen og ønsket er noe annet i utgangspunktet Resultatet blir det samme! Og en tilleggsbonus ved keisersnitt er kateter!! Var sååå digg å ikke måtte fly på do!

Tusen takk :klem: Nå som alle sjanser for at det skal sette i gang av seg selv er ute, så føles det litt bedre hvertfall ^^ Hahah, DET kan jeg tenke meg er deilig å slippe, ja! :nigo:

Så deilig at han for en gangs skyld har lagt seg før deg Han føler vel at det kan bli en lang dag og at han kan i alle fall ikke klage!

Spennende dag i vente Kjenner at det passer dårlig at vi skal på middag i dag og selskap i morgen Får jo ikke sittet på kg og fulgt med da!

Ja, det var veldig godt å komme inn til snorkende mann ^^ Er nok en kombinasjon av det, og at han vet han må tidlig opp i dag, han er jo vant til å kunne sløve til langt utpå formiddagen i helgene, så blir nok hardt for han å stå opp nå ;)

Det syns jeg var dårlig timet av deg, altså :lol: Vet ikke hvor mye jeg kommer til å være på kg, må nesten se an formen tenker jeg ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ligget våken siden i 6-tida i morges, men har ligget og slappet av i senga frem til nå klokka 8:30 ^^ Har ligget og tenkt på hvordan det kommer til å foregå på sykehuset, og tenkt litt på det at dette etter all sannsynlighet var vår siste natt alene :) Det er en rar, men veldig god, ting å tenke på! Selv om jeg har vært våken lenge, så startet ikke dagen min før for en times tid siden, føler jeg. Da våknet gubben ett øyeblikk i senga, så jeg fikk komme goooodt inn i armkroken og til tross for at jeg vanligvis er veldig rastløs etter 5 minutter eller noe, så lå jeg i armkroken i cirka 45 minutter og bare nøt det :rodmer: Han snek seg til å kose litt på puppene også, da, men det er ikke noe uvanlig, og han er vel redd for ikke å få ta på de på en liten stund nå :fnise: Men kjenner det var en deilig start på dagen å bare ligge der og være litt kjærester ^^ Armkrok-kos er nesten som en form for terapi for meg, det gjør meg avslappet :)

Nå skal frokosten inntas, magen min har rumlet av sult i 2 timer eller noe :fnise: Snart er gubben på tur til å stå opp også, han fikk sove litt lenger siden han virket så trøtt ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det var veldig godt å komme inn til snorkende mann ^^ Er nok en kombinasjon av det, og at han vet han må tidlig opp i dag, han er jo vant til å kunne sløve til langt utpå formiddagen i helgene, så blir nok hardt for han å stå opp nå ;)

Det syns jeg var dårlig timet av deg, altså :lol: Vet ikke hvor mye jeg kommer til å være på kg, må nesten se an formen tenker jeg ^^

Det er litt deilig å komme inn til en snorkende mann innimellom :P Jeg er blitt så avhengig av den snorkinga så jeg får jo ikke sove uten omtrent. Også er det jo så koselig å ligge i armkroken på morgenen, selv om jeg også bruker å bli rastløs :) Av og til er det likevel veldig godt å bare ligge der og få en hånd på puppen innimellom <3

I hodet mitt så kommer det til å være liveshow her omtrent vet du :P Skjønner godt at du kommer til å være opptatt med andre ting enn kg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt deilig å komme inn til en snorkende mann innimellom :P Jeg er blitt så avhengig av den snorkinga så jeg får jo ikke sove uten omtrent. Også er det jo så koselig å ligge i armkroken på morgenen, selv om jeg også bruker å bli rastløs :) Av og til er det likevel veldig godt å bare ligge der og få en hånd på puppen innimellom <3

I hodet mitt så kommer det til å være liveshow her omtrent vet du :P Skjønner godt at du kommer til å være opptatt med andre ting enn kg ;)

Jeg foretrekker å komme inn til en allerede sovende, snorkende mann, over å plutselig bli vekt fra min deilige søvn av at noen tar ett åndedrag som høres ut som at Titanic kjører i isfjellet rett på siden av meg :fnise: Jeg var lenge litt avhengig av snorkinga hans, men så ble den så voldsom... :P Hender jeg må sjekke at han puster da, hvis han ikke har snorket på lenge ;P

Armkrok er det beste som finnes på morgenen, og det er jammen koselig med puppekos også, ja :nigo:

Hehe, skulle hatt webcam på? :hoho: Jeg kunne tenke meg å oppdatere KG ganske jevnlig, men jeg haaater kg på telefonen! Savner SÅ en egen kg-app! :P

Høres ut som en veldig fin start å dagen. Jeg er imponert over at du hatt klart å sove! :5:

Snart er lillemor her :hjerte:

Det var den beste starten dagen kunne fått :rodmer: Nå har jeg fått spist frokost (og litt sjokolade) også :laugh: Jeg var veldig spent når jeg la meg i går kveld, om jeg kom til å få sove, og jammen! Det er jo ikke akkurat noe nytt at jeg våkner tidlig, heller, så det kan være like mye av "normalen" som av spenning :P

Nå har hun snart ikke noe valg, lenger, nei :hjerte::nigo:

Today is the day!

Jaaaaa! Endeliiiig :danse: Har mentalt sett forsøkt å forberede meg på at det kan ta veldig lang tid, da, men prosessen starter hvertfall i dag, uansett! :jepp:

Leste på nett i går at de noen ganger utsetter igangsettelser hvis det er mye å gjøre på fødestua, men hvis de prøver seg på det så sier jeg "Ok, da sitter jeg bare her til dere får tid da! :snurt: " og setter meg rett utenfor jordmorrommet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har forresten bare fortalt foreldrene våre og storesøsteren min (og KG) når på dagen vi skal settes i gang :) Resten får bare vite enten at det skal skje i dag, eller at vi har en plan ;)

Nå er dusjing unnagjort, men jeg er svett igjen allerede, så blir vel en kattevask også før jeg kler på meg :fnise: Bagen er lukket, men jeg tror ikke egentlig det hjalp så mye for meg å legge "fødeting" i en egen sekk, for kameraene var for store til å få nedi der, så vi må enten ta med bagen likevel, eller bære kameraene utenom! :P Tungvindt uansett ;P Men bagen kan hvertfall stå lukket da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG har jo mobilversjon da, slik at bildet blir tilpasset mobilen. :) Helt nederst på siden kan du velge det. Så det blir jo nesten som en app da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skriver heller aldri på KG fra mobil, syns det blir så smått og knotete, og autocorrect gjør meg gal ;) I alle tilfeller tror jeg nok du er tilgitt for å ikke oppdatere her under fødsel altså :Nikke: Konsentrer deg om føding! Nå er det snart i gang. Masse lykke til!! :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...