Lista Skrevet 20. februar 2015 #1981 Del Skrevet 20. februar 2015 Lykke til i morgen Dette blir spennede å følge med på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 20. februar 2015 #1982 Del Skrevet 20. februar 2015 (endret) Masse lykke til i helga. Tenk nå skal du endelig få møte jenta di! Endret 20. februar 2015 av blomst12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 20. februar 2015 #1983 Del Skrevet 20. februar 2015 Lykke til, Lilleninja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 20. februar 2015 #1984 Del Skrevet 20. februar 2015 Håper du får sove godt i natt, og masse lykke til i morgen! Vi heier på deg og MiniNinja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 20. februar 2015 #1985 Del Skrevet 20. februar 2015 Ønsker deg hell og lykke i morgen!! Nå skal det endelig skje! Heia heia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 20. februar 2015 #1986 Del Skrevet 20. februar 2015 Masse masse lykke til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 20. februar 2015 Forfatter #1987 Del Skrevet 20. februar 2015 Kjære Lilleninja! Masse masse lykke til i morgen, hvis det ikke skjer noe i kveld eller natt! Du skal få oppleve det mest fantastiske i verden! Kos deg og slapp av mens du kan. Skal heie på deg underveis! Tusen takk! Har egentlig lagt ifra meg tanken om at det kan skje i natt, så får jeg heller eventuelt bli positivt overrasket ;P Takk for heiing ^^ Må man være moden for å få bli satt i gang med piller? Jeg var ikke moden i det hele tatt, ble satt i gang 8 dager før termin. Jeg ville hatt bagen i bilen, om du må settes i gang så kommer neppe babyen ut 10 min etterpå, og om den gjør det så må du ikke ha fødebagen 2 min etterpå Finner litt forskjellig på nett.. Noen steder står ballong som første steg, mens andre steder står det modningspiller, så er det bare nevnt at man kanskje får ballong/stripping før det? Ja, tror det er en god plan ^^ Hvis jeg da i tillegg har "sortert" så jeg bare har det som det er aktuelt å ha tilgang til på selve fødselen med meg, så kan gubben hente "barselbagen" i bilen når lillemor har kommet Vi hadde bagen i bilen da vi dro til føden, men henta den ikke inn før vi flytta til fødestua på 7 cm Det her klarer du så fint, Lilleninja! Og vi har jo avtale om at du er moden i morgen når du kommer til føden Oi, så sent? Takk Ja, det kom enda mer slim i stad, så NOE må jo ha skjedd Så var det en liten stund jeg nesten fikk ett håp om at det var noe på gang i stad, men så gikk det over... Fikk vondt nederst i magen og litt i ryggen, som varte i cirka ett minutt eller noe (timet det ikke med annet enn å se på klokka), og det kom 4 stk med ca 7 minutters mellomrom, men så stoppet det igjen Teite kroppen som gav meg falske forhåpninger! Masse masse lykke til i morgen Nyt siste kvelden med bare dere to Lykke til! Kos dere masse med film i kveld! Og bruk kvelden til å lade opp Siste kvelden Bag i bil er lurt Masse lykke til i morgen! Masse masse lykke til Masse lykke til! Masse lykke til - tenk at du snart er mamma! Lykke til søte Ninjasnegla Men du tenk, dette er faktisk siste kveld du garantert ikke er mamma! (Med mindre hun vil ut i rekordfart nå da! ) Kos dere ikveld! Lykke til imorgen! Lykke til i morgen og kos dere i kveld! Masse masse lykke til i morgen Lykke til i morgen! Lykke til i morgen Dette blir spennede å følge med på! Masse lykke til i helga. Tenk nå skal du endelig få møte jenta di! Håper du får sove godt i natt, og masse lykke til i morgen! Vi heier på deg og MiniNinja!! Lykke til, Lilleninja! Ønsker deg hell og lykke i morgen!! Nå skal det endelig skje! Heia heia Tusen takk for alle lykkeønskninger og heiing Det varmer! Ja, tenk på det, dette er nok vår siste kveld alene Veldig rart, og veldig godt, å tenke på ^^ Vi har sett en Resident Evil-film (Afterlife), spist deilig hjemmelaget pizza (ja, jeg skryter av maten jeg selv har laget ) og nå har vi på Men in Black Hva gjør man når man vet at det sannsynligvis er siste kvelden uten barn, egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 20. februar 2015 Forfatter #1988 Del Skrevet 20. februar 2015 Masse masse lykke til i morgen Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 20. februar 2015 #1989 Del Skrevet 20. februar 2015 Her er litt fødestøv til deg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 20. februar 2015 #1990 Del Skrevet 20. februar 2015 Ønsker deg lykke til det blir nok ei hard treningsøkt i morgen, men premien har aldri vært større! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 20. februar 2015 Forfatter #1991 Del Skrevet 20. februar 2015 Ønsker deg lykke til det blir nok ei hard treningsøkt i morgen, men premien har aldri vært større! Takk! Jeg har så halsbraaaaann Enda så langt ned lillemor ligger, så greier hun enda å presse på magesekken min, tydeligvis :/ Tror det blir en Galieve før jeg legger meg, men jeg hater jo den konsistensen de tyggetablettene får inni munnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 20. februar 2015 #1992 Del Skrevet 20. februar 2015 Tell me about it, jeg tok nettopp 2 titralac ekkelt som f. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 20. februar 2015 #1993 Del Skrevet 20. februar 2015 åh Titralac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 20. februar 2015 Forfatter #1994 Del Skrevet 20. februar 2015 Hm, skulle man bare svelge titralacen? Jeg prøver å spise en fruktmos nå, og se om det roer ned systemet når magen får noe lett å jobbe med... ser ikke lovende ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 20. februar 2015 #1995 Del Skrevet 20. februar 2015 åh Titralac Det lukter fluortabletter men smaker piller med konsistens som fin sand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 20. februar 2015 #1996 Del Skrevet 20. februar 2015 det smaker omnomnom :D og Lilleninja, de skal tygges eller suges Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shoppedilla Skrevet 20. februar 2015 #1997 Del Skrevet 20. februar 2015 Lykke til i morgen :D og sov godt i natt Blir spennende :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 20. februar 2015 Forfatter #1998 Del Skrevet 20. februar 2015 det smaker omnomnom :D og Lilleninja, de skal tygges eller suges Suging kunne jeg nok fikset Men nå ble det nå engang Galieve, siden jeg ikke har titralac Hjalp litt hvertfall ^^ Nå venter jeg bare på at vaskemaskinen skal bli ferdig, så blir det kveld her i huset Vi fikk sett litt film sammen, spist pizza og gubben fikk spilt litt dataspill i kveld mens jeg så på Men in Black Nå har vi lagt slagplanen for i morgen; Vi står opp i 8:30-tiden, og så skal begge dusje. Han skal barbere vekk skjeggstubbene, og jeg skal barbere leggene og under armene tenker jeg Så blir det å gå med søpla og støvsuge Jeg har fått lagt all "energimaten" min over i en ryggsekk nå, sammen med en liten notisblokk jeg håper på å få skrevet ned viktige "hendelser" fra fødselen i (når de startet igangsettelsen, når jeg får åpning, når pressfasen starter, osv osv), det blir gubben sitt ansvar, tenker jeg I ryggsekken ligger også kompaktkameraet, lader til det, musicangel, vaselin til leppene og en pakke kleenex Har også ett videokamera og ett speilreflekskamera vi skal ha med, men de tar så stor plass at de må taes med utenom I baggen ligger nå klær til meg til etterpå (var usikker på om joggebuksa burde være med i ryggsekken, men regner med de har sykehusbukser av noe slag), ammeinnlegg i ull, vanlige ammeinnlegg, dusjsko/crocs, melkeoppsamlere, fleeceteppet til lillemor, bamsen til lillemor (den jeg håper blir favoritten, en liten kanin) og så har jeg tatt med en søt liten pysj, tilfelle vi vil pynte henne i noe annet enn sykehusklærne, spesielt når det kommer besøk, kanskje? Burde jeg ha med meg dusjsko i tillegg til eller i stedet for tøfler i ryggsekken, kanskje? Føler meg ganske klar nå Venter som sagt bare på vaskemaskinen, har vasket "penbuksa"; gravidbuksa som ser ut som en dressbukse, tenkte å ha den på meg når vi drar til sykehuset i morgen ^^ Har lagt frem resten av de rene klærne til i morgen også, så det er bare å dusje og kle på seg ;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 20. februar 2015 Forfatter #1999 Del Skrevet 20. februar 2015 Lykke til i morgen :D og sov godt i natt Blir spennende :D Takk Det blir det definitivt! For en sjelden gangs skyld har gubben lagt seg før meg, så det blir ekstra godt å legge seg når han allerede ligger i senga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 20. februar 2015 #2000 Del Skrevet 20. februar 2015 Ta med deg joggebukse, de har nesten ikke pysjbukser på sykehuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå