Androide Skrevet 3. september 2014 #281 Del Skrevet 3. september 2014 Lykke til i morgen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 3. september 2014 Forfatter #282 Del Skrevet 3. september 2014 Takk Trengte det! Jeg gleder meg selvfølgelig, men tror jeg bekymrer meg nok for hele familien min også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 3. september 2014 Forfatter #283 Del Skrevet 3. september 2014 Hmm, jeg lurer på om lille baby ligger med begge beina utover mot magen min og spreller Kjennes litt ut som leamus i magen, men mer... dultete Håper det er babyen som prøver å si "Du, slapp av litt a', jeg er her jooo!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 3. september 2014 #284 Del Skrevet 3. september 2014 Lykke til i morgen, når du har time? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 3. september 2014 Forfatter #285 Del Skrevet 3. september 2014 Tuuusen takk Har time klokken 9:00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 3. september 2014 #286 Del Skrevet 3. september 2014 Så tidlig! Deilig, da slipper du å gå og gruglede deg mens du venter! Kos deg på ultralyden! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 3. september 2014 #287 Del Skrevet 3. september 2014 Lykke til i morgen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 3. september 2014 #288 Del Skrevet 3. september 2014 Lykke til i morgen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 3. september 2014 #289 Del Skrevet 3. september 2014 Masse lykke til i morgen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 3. september 2014 #290 Del Skrevet 3. september 2014 MASSE lykke til i morgen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 3. september 2014 #291 Del Skrevet 3. september 2014 Lykke til!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 4. september 2014 Forfatter #292 Del Skrevet 4. september 2014 Så tidlig! Deilig, da slipper du å gå og gruglede deg mens du venter! Kos deg på ultralyden! Ja, er veldig glad for at det er så tidlig på dagen, både med tanke på jobb og grugleding! Har sovet dårlig i natt, ligger og gruer og gleder meg om hverandre -.- Dumme hjerne som ikke vil slappe av Lykke til i morgen! Tusen takk Lykke til i morgen! Tusi takk Masse lykke til i morgen I LIGE MÅDE, DU MASSE lykke til i morgen! Tuusen takk Lykke til!! Takketakktakk Det vil nok helst gå godt, men jeg er sånn "worst case scenario"... Wææææ, nå er det bare 25 minutter til jeg skal kjøre ned til sentrum og hente gubben, så kjører vi til sykehuset Må jo ha en halvtime til å parkere ved sykehuset her i byen -.- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 4. september 2014 #293 Del Skrevet 4. september 2014 Lykke til! Under en time igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 4. september 2014 Forfatter #294 Del Skrevet 4. september 2014 Taaaakkkk, hjertebank anyone? Nå skal jeg bare tisse (for tredje gang den siste timen), så henter jeg gubben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 4. september 2014 #295 Del Skrevet 4. september 2014 Lykke til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 4. september 2014 #296 Del Skrevet 4. september 2014 Nå har dere vel time Hvordan gikk det?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 4. september 2014 #297 Del Skrevet 4. september 2014 Håper du og mannen koser dere med å se på bebisen nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 4. september 2014 #298 Del Skrevet 4. september 2014 Hallo! Spent på oppdatering! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 4. september 2014 #299 Del Skrevet 4. september 2014 HAlLO! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 4. september 2014 Forfatter #300 Del Skrevet 4. september 2014 Dere er best FOR EN SUPER JORDMOR! Alt står bra til med bebisen Kom noen tårer når jeg fikk se den, og hjertet som slår Overleppen så fin ut, ryggraden så hel og fin ut, hovedpulsåra var fin, hun sa det var tjukke og fine klaffer i hjertet, og alt er bare fantastisk Men.. Vi har en rar baby Den ligger med ryggen opp mot magen min, så det var vanskelig nok å se noe som helst, og ganske umulig å se kjønn! Hun fikk dultet den nok til at den snudde seg to ganger, meeeeen... navlesnoren ligger mellom beina Så vi må nok bare belage oss på å kjøpe nøytrale klær og sånt, men vet du hva? DET DRITER JEG I Babyen min har det bra Skal også sies at jordmor gjorde altså ALT hun kunne for å se kjønn, jeg er imponert! Vi var inne i en halvtime, og hun brukte nok halve tiden på å forsøke å få bebis til å snu seg så hun kunne titte mellom beina Kan jo nevne dette da; hun sa at hvis hun MÅTTE tippet kjønn, så ville hun tippet jente Men som hun sa, det kan gjemme seg en tisselur under navlestrengen Ble forresten satt tilbake til 17+6 (én dag, ikke verst), og UL-termin er 10/02-2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå