Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3

Lilleninja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk :hug: Trengte det! :hjerte:

Jeg gleder meg selvfølgelig, men tror jeg bekymrer meg nok for hele familien min også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg lurer på om lille baby ligger med begge beina utover mot magen min og spreller :P

Kjennes litt ut som leamus i magen, men mer... dultete :vetikke:
Håper det er babyen som prøver å si "Du, slapp av litt a', jeg er her jooo!" :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så tidlig! Deilig, da slipper du å gå og gruglede deg mens du venter! Kos deg på ultralyden!

Ja, er veldig glad for at det er så tidlig på dagen, både med tanke på jobb og grugleding! :)

Har sovet dårlig i natt, ligger og gruer og gleder meg om hverandre -.- Dumme hjerne som ikke vil slappe av :P

Lykke til i morgen! :hjerte:

Tusen takk :hjerte:

Lykke til i morgen! :klem:

Tusi takk :hug:

Masse lykke til i morgen :hjerte:

I LIGE MÅDE, DU :nigo:

MASSE lykke til i morgen! :hjerte:

Tuusen takk :):hjerte:

Lykke til!! :hoppe:

Takketakktakk :danse:

Det vil nok helst gå godt, men jeg er sånn "worst case scenario"... :)

Wææææ, nå er det bare 25 minutter til jeg skal kjøre ned til sentrum og hente gubben, så kjører vi til sykehuset :sjokkert: Må jo ha en halvtime til å parkere ved sykehuset her i byen -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Taaaakkkk, hjertebank anyone? :bond:

Nå skal jeg bare tisse (for tredje gang den siste timen), så henter jeg gubben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er best :hjerte:

FOR EN SUPER JORDMOR! :)

Alt står bra til med bebisen :strix: Kom noen tårer når jeg fikk se den, og hjertet som slår :rodmer:

Overleppen så fin ut, ryggraden så hel og fin ut, hovedpulsåra var fin, hun sa det var tjukke og fine klaffer i hjertet, og alt er bare fantastisk :strix::rodmer:

Men.. Vi har en rar baby :P Den ligger med ryggen opp mot magen min, så det var vanskelig nok å se noe som helst, og ganske umulig å se kjønn! :glare: Hun fikk dultet den nok til at den snudde seg to ganger, meeeeen... navlesnoren ligger mellom beina :rolleyes:

Så vi må nok bare belage oss på å kjøpe nøytrale klær og sånt, men vet du hva?
DET DRITER JEG I :nigo: Babyen min har det bra :hjerte:
Skal også sies at jordmor gjorde altså ALT hun kunne for å se kjønn, jeg er imponert! :) Vi var inne i en halvtime, og hun brukte nok halve tiden på å forsøke å få bebis til å snu seg så hun kunne titte mellom beina :fnise:

Kan jo nevne dette da; hun sa at hvis hun MÅTTE tippet kjønn, så ville hun tippet jente :) Men som hun sa, det kan gjemme seg en tisselur under navlestrengen :fnise:

Ble forresten satt tilbake til 17+6 (én dag, ikke verst), og UL-termin er 10/02-2015 :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...