Gå til innhold

El-slim


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Noen som har opplevd å få EL-slim en syklus, men ikke noe som helst en annen?

Forrige syklus fikk jeg EL-slim og positiv test på syklusdag 19, med påfølgende EL dagen etterpå.

Nå er jeg på syklusdag 20, men har ikke hatt noe som helst EL-slim, og bare halv-positive EL-tester. EL-testene har vært halvveis positive i over en uke nå.

Slik så mandagens test ut, mens gårdagens og dagens test var litt svakere.

Håpet mitt er jo at jeg har hatt EL, men det er vel tvilsomt?

Edit: Holder altså testen opp ned, så det er kontrollstreken som er til venstre, og teststreken som er til høyre.

post-20518-0-95379600-1401305531_thumb.j

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min første tanke er vel at EL var når testen din var på sitt sterkeste? Spesielt siden den nå kanskje har blitt svakere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i så fall må den ha vært på mandag, og at EL da var i går? Så kjedelig i så fall, for planen min var å legge inn ekstra akskjer på EL-dagen. Hadde sex på lørdag og mandag, og planlegger i kveld også. Dersom EL faktisk var på tirsdag, så burde vi hatt sex i går og. Nå føler jeg at sjansene er ødelagte for å bli gravid, selv om jeg vet at spermen lett lever i ett døgn. :P Hehe.

Det hadde selvsagt vært veldig greit om det var tilfelle. Får dessverre ikke testet i morgen for å se om den blir enda svakere, for jeg har ikke flere EL-tester. Tenker uansett vi fortsetter å ha sex annen hver dag noen dager til, bare sånn i tilfelle.

Synes det er rart jeg fikk EL-slim forrige måned, men ikke nå.

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Første syklus etter ppille slutt hadde jeg masse eggløsningsslim (den mnd prøvde vi ikke - vill ha en "normal" syklus før prøvingen). Mnd etter, (altså 1 PP) fant jeg ingen eggløsningsslim, men jeg ble gravid :) ble veldig overrasket. Er nå i uke 11+4 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Første syklus etter ppille slutt hadde jeg masse eggløsningsslim (den mnd prøvde vi ikke - vill ha en "normal" syklus før prøvingen). Mnd etter, (altså 1 PP) fant jeg ingen eggløsningsslim, men jeg ble gravid :) ble veldig overrasket. Er nå i uke 11+4 :)

Det var jo oppløftende å høre! Fikk du positil EL-test eller?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fikk aldri positiv eggløsningstest. Men prøvde kun et par ganger, så gav eg opp. Så ja, det er håp :) :)

Det var jo oppløftende å høre! Fikk du positil EL-test eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...