Gå til innhold

Hva i helvete gjør jeg nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så ustabil!! Først går det greit, så gråter jeg, så er jeg sinna, så får jeg skumle tanker, så hører jeg stemmer, så går det greit igjen, og sånn går det hele tiden. Har tenkt å dra bort på psykiatrisk, men så går det greit. Så blir det jævlig. Og så tenker jeg, hva om jeg kommer dit, får det greit for en time eller to, og drar hjem/blir kasta ut? Jeg får virkelig ikke bestemt meg. Det er et sant helvete. Jeg har pakka sekken og gjort meg klar til å¨dra, men så blir jeg så jævla usikker på hva jeg skal gjøre, og om jeg kan klare meg uten den hjelpa. Har tidligere skada meg voldsomt og hatt selvmordsforsøk. Meen det er så lenge siden. Jeg er liksom ikke DER om dere skjønner. Men jeg er så redd. Det har gått ganske greit i det siste også, men så kan det være INTENST jævlig også. Men ingen rundt meg kan se det. Jeg har ikke sagt det heller. oppfører meg normalt. trenger jeg hjelp? spør jeg meg selv om igjen og om igjen. Jævla drittliv. Jeg har ikke lyst til å leve. Jeg har ikke barn eller kjæreste, men jeg har en mor og søsken å leve for. og jeg føler meg ikke suicidal akkurat nå. hva gjør jeg??!!



Anonymous poster hash: 38fae...1d5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan be om akutt innleggelse :)
Men helt ærlig, dette er ikke forumet for å legge ut slike innlegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn de hiver deg ikke ut, selvom du har det bra 1 time eller to, skriv ut det du skrev her, og vis det til fastlege eller en annen lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan be om akutt innleggelse :)

Men helt ærlig, dette er ikke forumet for å legge ut slike innlegg :)

Beklager... men jeg må bare få hjelp, men jeg vet nok at dette ikke er stedet... men jeg er bare så desperat akkurat nå... det var akutt innleggelse jeg tenkte på. er bare redd de vil kaste meg ut i morgen liksom. og får ikke bestemt meg for om jeg skal dra dit eller ikke. men skjønner at ikke noen her kan kan ta den avgjørelsen for meg... men det er bare så jævla håpløst hva jeg skal gjøre...

Anonymous poster hash: a0ff4...c0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager... men jeg må bare få hjelp, men jeg vet nok at dette ikke er stedet... men jeg er bare så desperat akkurat nå... det var akutt innleggelse jeg tenkte på. er bare redd de vil kaste meg ut i morgen liksom. og får ikke bestemt meg for om jeg skal dra dit eller ikke. men skjønner at ikke noen her kan kan ta den avgjørelsen for meg... men det er bare så jævla håpløst hva jeg skal gjøre...

Anonymous poster hash: a0ff4...c0a

PM meg (mye mulig tråden blir stengt snart xD)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager... men jeg må bare få hjelp, men jeg vet nok at dette ikke er stedet... men jeg er bare så desperat akkurat nå... det var akutt innleggelse jeg tenkte på. er bare redd de vil kaste meg ut i morgen liksom. og får ikke bestemt meg for om jeg skal dra dit eller ikke. men skjønner at ikke noen her kan kan ta den avgjørelsen for meg... men det er bare så jævla håpløst hva jeg skal gjøre...

Anonymous poster hash: a0ff4...c0a

Vis dem det du har skrevet i innleggene i denne tråden. Jeg ville dratt for å få hjelp, om det var meg.

Kan du ringe dit nå i natt? Eller er det slik at du må snakke med legevakta først?

Anonymous poster hash: 609b4...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De vil nok ta deg seriøst. Hadde en venninne som var langt nede nylig, hun hørte ting og så ting men var bestemt på å ikke få hjelp. Til slutt fikk hun et sammenbrudd og ble innlagt, har nå vært der i en mnd (som ofte er maxgrense), men så blir du gjerne overført til et annet psykiatrisk opplegg. De kaster deg ikke ut om du er så langt nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hvilken landsdel bor du? Er det noe tilbud der du bor?



Anonymous poster hash: 8576c...643
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går ned på legevakten å sier at du er en fare for deg selv, da må de legge deg inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Kjære ts,

du har fått noen gode råd fra andre brukere her inne.

Jeg må dessverre stenge tråden din fordi du beskriver selvmordstanker. Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige (les mer her om hvorfor vi har denne regelen).

Jeg oppfordrer deg heller til å ringe Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Du kan også bruke internettsida http://www.sidetmedord.no/ Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av.

Daenerys, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...