Agape Skrevet 28. mai 2014 #41 Skrevet 28. mai 2014 Hadde blitt litt perpleks i starten for deretter å takke nei. Er for godt til å være sant. Tror jeg hadde sett meg rundt for noe skjult kamera opplegg eller noen som drev med et prosjekt og skulle samle inn statistikk om menn som er lette på tråden. 1
Gjest tsejG Skrevet 28. mai 2014 #42 Skrevet 28. mai 2014 Ja kjempekompliment! Du leste riktig selv om du mener det moralske kompasset ditt er så mye bedre og velfungerende enn mitt Jeg hadde ikke på noen som helst måte, hverken fysisk eller psykisk, tatt skade av at en dame hadde spurt om noe slikt. Jeg derimot ville ALDRI sagt eller gjort dette mot en dame selv, men vi er forskjellige. At en dame har et sterkt ønske om å suge meg ER i utgangspunktet noe positivt. MEN jeg sier jo at jeg ikke ville takket ja ikke sant? Jeg ville ikke gjort det, men alikevel.....jeg klarer ikke se det som noe annet enn positivt. Hun er jo bare endel friere i tankesette enn meg. Big deal! Morsomt når enkelte her skal tre SIN moralkodeks over hodene på andre. det er folk som tenker annerledes enn deg vetu. Det betyr ikke at de er skadet eller helt på trynet. Såså, moral er vel et uttrykk så milevis borte fra dette temaet som det kan komme, at akkurat det ser jeg ikke noen grunn til å veie oss opp mot hverandre med i det hele tatt... Og hvorvidt man tar skade av det; - det er i allefall et stort spørsmålstegn ved graden av respekt for sine medmennesker og grensen for hvor direkte man skal kunne tillate seg å være overfor totalt fremmede. Yes, hun kan være "heldig" å treffe på en likesinnet (eller like frisinnet) person som nikker ivrig og er klar som et egg, vel og bra. Men det kan også vise seg at vedkommede faktisk er laaaangt over i motsatt tankesett og blir både sjokkert, ille berørt og mister all tro på seriøsiteten hos det motsatte kjønn. Hvem har i så fall driti på draget, og burde ha tenkt seg litt bedre om? Ingenting galt i å tenke annerledes og agere ut fra det, men helst ikke overfor folk man overhode ikke kjenner og har litt bakgrunnsinfo om. Folk med motsatte tanker og levesett skal slippe å bli pådytta andres frisinnethet, mener nå jeg.
Gjest tsejG Skrevet 28. mai 2014 #43 Skrevet 28. mai 2014 Det er klart man skal til psykolog for noe slikt. Det er jo selve ryggraden i et vellykket og velfungerende samfunn at vi sender alle som inngår i seksuelle relasjoner utover det trygge, kjente og romantiske til psykologer. Hadde nok takket pent nei, men det handler mer om livsituasjon, alder, og det faktum at en kjapp utløsning på dassen ikke nødvendigvis er det jeg streber etter.....men hyggelig å bli spurt De som går blindt på fremmede og ber om å få suge snoppen deres, ja, rett til psykologen med de! Mao, ikke alle som inngår i seksuelle relasjoner utover det trygge..... bla bla bla.. Eller mener du det er greit kanskje å komme gående rett fra begravelsen av en god venn/slektning/kjæreste, for så å plutselig befinne seg foran ei berte som spør "kan jeg please få suge pikken din, nå"??
Timza Skrevet 28. mai 2014 #44 Skrevet 28. mai 2014 De som går blindt på fremmede og ber om å få suge snoppen deres, ja, rett til psykologen med de! Mao, ikke alle som inngår i seksuelle relasjoner utover det trygge..... bla bla bla.. Eller mener du det er greit kanskje å komme gående rett fra begravelsen av en god venn/slektning/kjæreste, for så å plutselig befinne seg foran ei berte som spør "kan jeg please få suge pikken din, nå"?? Det er snakk om ei jente man kommer i snakk med, der det ender opp i spørsmålet "vil du få pikken sugd". Hvor du har "de som går blindt på fremmede..." osv fra aner jeg ikke, da det ikke er tema. Altså det første hun sier er jo ikke "kan jeg suge din pikk?!" 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #45 Skrevet 28. mai 2014 Hva hadde dere menn sagt om dere kom i snakk med en jente på kafe, universitetet eller hvor dere måtte være, og hun hadde sagt du var kjekk og spurt om du vil ha en blowjob? Har lyst til å gi en fremmed kjekk gutt på skolen her en bj. Bare ta han med inn på et rom. Men er litt redd for å få avslag.. Hadde dere sagt ja til å få bj av en fremmed jente på den måten?Anonymous poster hash: b3b50...272 Oh yes! Møt meg i Oslo! Anonymous poster hash: 3274c...b7f 1
Mike Waters Skrevet 28. mai 2014 #46 Skrevet 28. mai 2014 (endret) Eller mener du det er greit kanskje å komme gående rett fra begravelsen av en god venn/slektning/kjæreste, for så å plutselig befinne seg foran ei berte som spør "kan jeg please få suge pikken din, nå"?? Nei, om det er etter en begravelse bør hun i det minste spe på med litt analsex først! Det er forøvrig en god regel å tenke seg at noen kommer rett fra en begravelse av en god venn/slektning/kjæreste om man har som mål å komme med seksuelle tilnærmelser.......slikt piffer opp livet! Endret 28. mai 2014 av Mike Waters 1
Gjest Kim Skrevet 28. mai 2014 #47 Skrevet 28. mai 2014 Jeg har fått tilbudet et par ganger, men har takket nei. Jeg takket nei fordi jeg var i et forhold og fordi det har vert arbeidskolegaer som har kommet med tilbudet. Jeg sluttet å blande business og pleasure på den måten for lenge siden, da garantert fører til drama. Men hadde situasjonen vert slik at jeg var singel og det ikke var en kollega, så kunne jeg nok sagt ja.
Gjest tsejG Skrevet 28. mai 2014 #48 Skrevet 28. mai 2014 Det er snakk om ei jente man kommer i snakk med, der det ender opp i spørsmålet "vil du få pikken sugd". Hvor du har "de som går blindt på fremmede..." osv fra aner jeg ikke, da det ikke er tema. Altså det første hun sier er jo ikke "kan jeg suge din pikk?!" Greit nok, ser den... Likefullt blir det vel nesten det samme, for etter å ha vekslet noen ord om vær og vind på en cafè er man jo ikke akkurat såå mye bedre kjent, enn slik jeg (litt feilaktig, ja) beskrev det. "Ååå... så koselig å ta en kaffe sammen da, nei dette var topp du. Også i dèt flotte været... Du, vil du jeg skal suge pikken din?" Jaja, folk får tolke som de vil, jeg personlig mener i allefall den type atferd ikke henger på greip, selv i dagens seksuelt frigjorte samfunn.
Timza Skrevet 28. mai 2014 #49 Skrevet 28. mai 2014 Greit nok, ser den... Likefullt blir det vel nesten det samme, for etter å ha vekslet noen ord om vær og vind på en cafè er man jo ikke akkurat såå mye bedre kjent, enn slik jeg (litt feilaktig, ja) beskrev det. "Ååå... så koselig å ta en kaffe sammen da, nei dette var topp du. Også i dèt flotte været... Du, vil du jeg skal suge pikken din?" Jaja, folk får tolke som de vil, jeg personlig mener i allefall den type atferd ikke henger på greip, selv i dagens seksuelt frigjorte samfunn. Aldri vært på et utested? Denne situasjonen skjer sikkert minst 10 ganger hver helg her i norge, og der trenger det ikke være ord innblandet engang. Nok med litt heftig dans på gulvet før man kan bli dratt med hjem for et avsug m.m eller inn på dassen for den sakens skyld.
Gjest tsejG Skrevet 28. mai 2014 #50 Skrevet 28. mai 2014 Nei, om det er etter en begravelse bør hun i det minste spe på med litt analsex først! Det er forøvrig en god regel å tenke seg at noen kommer rett fra en begravelse av en god venn/slektning/kjæreste om man har som mål å komme med seksuelle tilnærmelser.......slikt piffer opp livet! Nettopp, blant alle andre mulige situasjoner/livsfaser folk kan befinne seg i, i tillegg til å tenke at vedkommede kanskje har et fullstendig motsatt syn på hva seksuelle tilnærmelser innebærer! Ikke enkelt dette, og det skal det da jaggu ikke være heller!
Gjest tsejG Skrevet 28. mai 2014 #51 Skrevet 28. mai 2014 Aldri vært på et utested? Denne situasjonen skjer sikkert minst 10 ganger hver helg her i norge, og der trenger det ikke være ord innblandet engang. Nok med litt heftig dans på gulvet før man kan bli dratt med hjem for et avsug m.m eller inn på dassen for den sakens skyld. Joda, jeg har da det... Men der er det gjerne litt alkohol innblandet, pluss at sted, tidspunkt, type mennesker og stemning ligger en smule mer til rette, enn en liten kaffeprat i all edruelighet. Jeg synes i allefall det blir en viss forskjell, så får nå andre mene hva de vil.
Timza Skrevet 28. mai 2014 #52 Skrevet 28. mai 2014 Joda, jeg har da det... Men der er det gjerne litt alkohol innblandet, pluss at sted, tidspunkt, type mennesker og stemning ligger en smule mer til rette, enn en liten kaffeprat i all edruelighet. Jeg synes i allefall det blir en viss forskjell, så får nå andre mene hva de vil. Forstår ikke helt logikken din. Du mener at det er verre at det blir gjort under mer kontrollerte former i edru tilstand enn i sørpefylla?
Jegern Puahate Skrevet 28. mai 2014 #53 Skrevet 28. mai 2014 Hva hadde dere menn sagt om dere kom i snakk med en jente på kafe, universitetet eller hvor dere måtte være, og hun hadde sagt du var kjekk og spurt om du vil ha en blowjob? Har lyst til å gi en fremmed kjekk gutt på skolen her en bj. Bare ta han med inn på et rom. Men er litt redd for å få avslag.. Hadde dere sagt ja til å få bj av en fremmed jente på den måten?Anonymous poster hash: b3b50...272 Usikker, i og med at dette aldri skjer med sub-8 menn som meg selv. Maktfølelsen og tilfredsheten ved å kunne avvise deg hadde vært veldig deilig, men på en annen side, det hadde en god BJ også.
Gjest tsejG Skrevet 28. mai 2014 #54 Skrevet 28. mai 2014 Forstår ikke helt logikken din. Du mener at det er verre at det blir gjort under mer kontrollerte former i edru tilstand enn i sørpefylla? Jøss, du verden så vanskelig dette skulle være da... På byens utesteder i sene nattetimer er det kanskje LITT større sjans for at en slik tilnærmelse treffer, enn med en random fyr på cafè midt på blanke formiddagen. Sakens kjerne (for mitt vedkommende) er at "du, vil du at jeg suger pikken din?" til en fremmed fyr ikke hører hjemme under noen omstendigheter, men av to ytterligheter er et utested sannsynligvis mer treffende enn dagtid på en cafè! Sånn, da anser jeg meg som ferdig med denne noe snåle diskusjonen.
Gjest HarryDotter Skrevet 28. mai 2014 #55 Skrevet 28. mai 2014 Såså, moral er vel et uttrykk så milevis borte fra dette temaet som det kan komme, at akkurat det ser jeg ikke noen grunn til å veie oss opp mot hverandre med i det hele tatt... Og hvorvidt man tar skade av det; - det er i allefall et stort spørsmålstegn ved graden av respekt for sine medmennesker og grensen for hvor direkte man skal kunne tillate seg å være overfor totalt fremmede. Yes, hun kan være "heldig" å treffe på en likesinnet (eller like frisinnet) person som nikker ivrig og er klar som et egg, vel og bra. Men det kan også vise seg at vedkommede faktisk er laaaangt over i motsatt tankesett og blir både sjokkert, ille berørt og mister all tro på seriøsiteten hos det motsatte kjønn. Hvem har i så fall driti på draget, og burde ha tenkt seg litt bedre om? Ingenting galt i å tenke annerledes og agere ut fra det, men helst ikke overfor folk man overhode ikke kjenner og har litt bakgrunnsinfo om. Folk med motsatte tanker og levesett skal slippe å bli pådytta andres frisinnethet, mener nå jeg. Enig i det du sier her. Noen er mer frisinnet enn andre det er helt sikkert Jeg selv kunne ikke gått med på en BJ fra en fremmed dame som spør spontant om det, men jeg vil alikevel ikke sette andre i bås om de liker sånt. Bra match da om begge ...både hun som spør og han som får, er klare . Jeg klarer meg uten den BJ`n...... Hahaha
John Galt Skrevet 2. juni 2014 #56 Skrevet 2. juni 2014 Må si jeg er forundret,,, På et nettsted med åpen diskusjon om sex,,, Så er det faktisk noen som fordømmer en helt uskyldig, frivillig seksuell akt mellom to voksne mennesker. Jenta spør om gutten ønsker sex, fordi hun er interessert i å innlede et forhold, det er det hele... En jente med slik instilling til sex, kan gi en mann mye glede i et forhold. I min bok ville hun absolutt ha fått en ekstra "stjerne" Om jenta var noenlunde tiltalende og jeg var fri, ville jeg ha svart ubetinget ja, nesten uansett. Dog med et forbehold til jenta om å ikke forvente noe forhold. Redskapen min er alltid "ren", men ville nå ha vasket av den på toalettet uansett. Muligheten for å bli smittet av en våt blowjob, er trolig mindre enn muligheten for å omkomme i en trafikkulykke samme dag. Omtrent på samme nivå som å kysse,,, men noen er vel gale nok i dagens samfunn, til å spørre om oppdatert legeattest før de kysser en potensiell partner. Jeg har aldri fått eksakt en slik forespørsel,, Men mange ganger i livet hvor "snæbben" var på plass i jentas munn, etter relativt få ord og tilhørende minutter.... De fleste av disse var flotte oppegående jenter,,, som idag er gode mødre (og bestemødre) i stabile forhold.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå