Gå til innhold

MENN, hadde dere sagt ja til dette?

Fremhevede innlegg

Gjest heihallo1998
Skrevet

Finn ut om han har kjønnsykdommer først da :fnise:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Syns det sier triste ting om ryggraden til ts og de fleste som svarer "kjør på". Ts: det går an å syns at noen er veldig kjekk uten å oppføre seg som en prostituert. Anonymous poster hash: 8a497...bef

• Liker 3
Skrevet

Nei, ta heller å ta kontakt med vedkommende å få han med på en "date" og skap et forhold. Jeg ville mistet interessen ved så direkte tilnærming (edru).

• Liker 1
Skrevet

Syns det sier triste ting om ryggraden til ts og de fleste som svarer "kjør på". Ts: det går an å syns at noen er veldig kjekk uten å oppføre seg som en prostituert.

Anonymous poster hash: 8a497...bef

Det må da gå an å ha et sexliv uten å bli kalt en prostituert. Prostituerte har sex med folk for penger, ikke fordi de er kåte på noen... Det er en rimelig klar forskjell.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva hadde dere menn sagt om dere kom i snakk med en jente på kafe, universitetet eller hvor dere måtte være, og hun hadde sagt du var kjekk og spurt om du vil ha en blowjob?

Har lyst til å gi en fremmed kjekk gutt på skolen her en bj. Bare ta han med inn på et rom.

Men er litt redd for å få avslag..

Hadde dere sagt ja til å få bj av en fremmed jente på den måten?

Anonymous poster hash: b3b50...272

Ser ikke helt poenget med det.. Du kommer alltid til å være den ukjente jenta som gav ham en BJ, ikke akkurat konemateriale.

Anonymous poster hash: 9981b...ba3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke helt poenget med det.. Du kommer alltid til å være den ukjente jenta som gav ham en BJ, ikke akkurat konemateriale.

Anonymous poster hash: 9981b...ba3

Er det ikke akkurat det TS ønsker da? Jeg får ikke "vil bli sammen med han" vibbene, akkurat ;p

Kjør på, bare prøv å lure ut av han om han er i et forhold før du prøver deg ;)

Anonymous poster hash: cdc83...90d

Skrevet

Hva faen? :sjokkert: En mann som takker ja til noe slikt har faen meg dårlig moral.

• Liker 2
Skrevet

Hva faen? :sjokkert: En mann som takker ja til noe slikt har faen meg dårlig moral.

Moral og sexdrift står av og til som rake motsetninger. Men jeg er usikker på hva moral har med denne saken å gjøre. To personer som ønsker sex, uten en tredjepart som kan bli såret. Hvor er problemet?

• Liker 3
Skrevet (endret)

Moral og sexdrift står av og til som rake motsetninger. Men jeg er usikker på hva moral har med denne saken å gjøre. To personer som ønsker sex, uten en tredjepart som kan bli såret. Hvor er problemet?

Problemet er at ts ikke har ryggrad, og det har heller ikke den som sier ja til dette.

Endret av Evel
  • Liker 1
Skrevet

Problemet er at ts ikke har rygggrad, og det har heller ikke den som sier ja til dette.

Å ha ryggrad betyr at man er konsekvent, jeg ser heller ingen inkonsekvens her.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Å ha ryggrad betyr at man er konsekvent, jeg ser heller ingen inkonsekvens her.

Å ha ryggrad betyr at man ikke utsetter seg selv for nedverdigelse.

Endret av Evel
  • Liker 1
Skrevet

Å ha ryggrad betyr at man ikke utsetter seg selv for nedverdigelse.

Dette er feil forum å kverulere om slike ting, men jeg er uenig. Å ha ryggrad betyr at kan står for det man gjør, og er konsekvent slik at ingen kan bruke dine egne argumenter mot deg selv. Jeg kommer ikke til å diskutere dette lenger da jeg mener jeg ødelegger tråden.

• Liker 3
Skrevet

Dette er feil forum å kverulere om slike ting, men jeg er uenig. Å ha ryggrad betyr at kan står for det man gjør, og er konsekvent slik at ingen kan bruke dine egne argumenter mot deg selv. Jeg kommer ikke til å diskutere dette lenger da jeg mener jeg ødelegger tråden.

Jeg kverulerer ikke. Jeg sa hva jeg mente.

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet (endret)

Syns det sier triste ting om ryggraden til ts og de fleste som svarer "kjør på". Ts: det går an å syns at noen er veldig kjekk uten å oppføre seg som en prostituert.

Anonymous poster hash: 8a497...bef

Man selger da ingenting her AB?

Ingenting av dette handler om "ryggrad". Noen har sterkere lyster og fantasier enn deg. Det må du tåle!

Må si ærlig at det hadde vært et posititvt sjokk om jeg fikk høre det.....Hadde nok takket høfflig nei, med mindre jeg hadde hatt en lang og god samtale med henne og kjente henne godt først. Jeg MÅ vite mye om henne før jeg hadde gjort sånt.

Men et kjempekompliment er det jo uansett :)

Endret av HarryDotter
  • Liker 2
Skrevet

Blitt tilbudt dette flere ganger, men takket nei hver gang.

Folk er jo forskjellige så det bør jo ikke være svskrekkende forsåvidt. Sikkert mange som drømmer om slikt der ute.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så kynisk at jeg hadde trodd at noen prøvde å lure meg og få meg til å se ut som en gigantisk idiot om jeg sa ja.

Men sannheten er vel at jeg hadde sagt nei uansett.

Hilsen Mann.

Anonymous poster hash: 5f448...4f8
  • Liker 2
Gjest tsejG
Skrevet

Man selger da ingenting her AB?

Ingenting av dette handler om "ryggrad". Noen har sterkere lyster og fantasier enn deg. Det må du tåle!

Må si ærlig at det hadde vært et posititvt sjokk om jeg fikk høre det.....Hadde nok takket høfflig nei, med mindre jeg hadde hatt en lang og god samtale med henne og kjente henne godt først. Jeg MÅ vite mye om henne før jeg hadde gjort sånt.

Men et kjempekompliment er det jo uansett :)

Et kjempekompliment, virkelig?

Joda, lever man etter verdier på apestadiet er vel slikt å anse som kjempekomplimenter.

Selv ville jeg rett og slett bedt vedkommende ta et kurs i folkeskikk, skammet seg dypt, og vurdert en tur til psykolog.

Men joda, jeg skjønner at mange (og stadig flere) lener seg til ønsket om fri sex med alt og alle, der og da, fordi de har jo en sååååå mye større sexlyst enn andre. Vel, jeg har lita tro på at et slikt samfunn blir særlig vellykket, og håper inderlig jeg er dau og vel etablert på 6 fots dyp før den tid...

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Et kjempekompliment, virkelig?

Joda, lever man etter verdier på apestadiet er vel slikt å anse som kjempekomplimenter.

Selv ville jeg rett og slett bedt vedkommende ta et kurs i folkeskikk, skammet seg dypt, og vurdert en tur til psykolog.

Men joda, jeg skjønner at mange (og stadig flere) lener seg til ønsket om fri sex med alt og alle, der og da, fordi de har jo en sååååå mye større sexlyst enn andre. Vel, jeg har lita tro på at et slikt samfunn blir særlig vellykket, og håper inderlig jeg er dau og vel etablert på 6 fots dyp før den tid...

Ja kjempekompliment! Du leste riktig selv om du mener det moralske kompasset ditt er så mye bedre og velfungerende enn mitt ;)

Jeg hadde ikke på noen som helst måte, hverken fysisk eller psykisk, tatt skade av at en dame hadde spurt om noe slikt. Jeg derimot ville ALDRI sagt eller gjort dette mot en dame selv, men vi er forskjellige.

At en dame har et sterkt ønske om å suge meg ER i utgangspunktet noe positivt. MEN jeg sier jo at jeg ikke ville takket ja ikke sant? Jeg ville ikke gjort det, men alikevel.....jeg klarer ikke se det som noe annet enn positivt. Hun er jo bare endel friere i tankesette enn meg. Big deal!

Morsomt når enkelte her skal tre SIN moralkodeks over hodene på andre. det er folk som tenker annerledes enn deg vetu. Det betyr ikke at de er skadet eller helt på trynet.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Det er klart man skal til psykolog for noe slikt. Det er jo selve ryggraden i et vellykket og velfungerende samfunn at vi sender alle som inngår i seksuelle relasjoner utover det trygge, kjente og romantiske til psykologer. :ironi:

Hadde nok takket pent nei, men det handler mer om livsituasjon, alder, og det faktum at en kjapp utløsning på dassen ikke nødvendigvis er det jeg streber etter.....men hyggelig å bli spurt :)

Endret av Mike Waters
  • Liker 3
Skrevet

Jeg som er godt voksen ville ikke ha noe av det. Det er som å bli sjekket opp av en Nigeria hore i lite leopard skjørt.

Det betyr ikke en er imot blow jobs, det betyr att jeg er opptatt og vil ikke ha folk jeg ikke en gang kjenner godt hoppende på meg slik. Det blir for billig uansett.

Men en skolegutt...Han sier sikkert jippi og ja, kan jeg tenke meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...