AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #1 Skrevet 27. mai 2014 Hva hadde dere menn sagt om dere kom i snakk med en jente på kafe, universitetet eller hvor dere måtte være, og hun hadde sagt du var kjekk og spurt om du vil ha en blowjob? Har lyst til å gi en fremmed kjekk gutt på skolen her en bj. Bare ta han med inn på et rom. Men er litt redd for å få avslag.. Hadde dere sagt ja til å få bj av en fremmed jente på den måten?Anonymous poster hash: b3b50...272
OlaP Skrevet 27. mai 2014 #2 Skrevet 27. mai 2014 (endret) Jeg tror det ville fungert bedre dersom du sa: "Bli med meg" og ført han inn på et bakrom. Der kunne du smilt til han og begynt å flikle litt men buksesmekken for å kjenne på vibbene. Dette krever litt mer mot, men gir høyere odds. Nedsiden er kanskje også litt større, men på den annen side vil en evt blowjob bare være noe han tror og ikke vet om dersom han trekker seg unna. Å spørre blir litt kleint, og usexy. Endret 27. mai 2014 av OlaP 12
Gjest øst94 Skrevet 27. mai 2014 #3 Skrevet 27. mai 2014 Hvis jeg synes jenta var fin/tiltrekkende: Oh yes! Jeg hadde digga det..
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #4 Skrevet 27. mai 2014 Jeg hadde sagt nei dessverre. Nå er jeg i et forhold, men hadde jeg vært singel hadde jeg sagt nei likevel. Jeg har ikke sex med noen før de har testet seg for kjønnssykdommer. Anonymous poster hash: 0bc26...26c 4
Karres Skrevet 27. mai 2014 #5 Skrevet 27. mai 2014 Enig med OlaP, større treffsikkerhet om du ikke direkte spør han. Kan bli bra kleint. Hadde noen spurt meg rett ut så hadde jeg trodd at de bare tulla eller noe 5
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #6 Skrevet 27. mai 2014 Tar det vel som et kompliment at hun syntes jeg er digg, men jeg ønsker ikke ha sex utenfor forhold og spesielt ikke før man har avklart evt. kjønnssykdommer. Anonymous poster hash: c5053...008 1
Gjest PPM Skrevet 27. mai 2014 #7 Skrevet 27. mai 2014 Jeg hadde ikke gjort det. Og jeg hadde lurt på om du var riktig klok. 10
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #8 Skrevet 27. mai 2014 Hva om han ikke har vasket penisen den dagen? Eller at du plutselig finner ut at han har kukost? Skal du bare avbryte da? Hvor kleint hadde ikke det blitt liksom Anonymous poster hash: 19f93...fcb 6
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #10 Skrevet 27. mai 2014 Tror det funker bedre som enn fantasi enn i realiteten. Hold deg til fantasien du Anonymous poster hash: 6aae3...e3d 4
Gjest .-L-. Skrevet 27. mai 2014 #11 Skrevet 27. mai 2014 Hadde blitt glad for å høre at jeg er kjekk , men hadde takket nei. 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #12 Skrevet 27. mai 2014 Hadde tatt det som en selvtillitsboost. Deretter hadde jeg tenkt at det var jævlig rart, takket høflig nei og holdt meg litt unna vedkommende. Jævlig trivelig initiativ, altså, men ikke noe jeg hadde blitt med på. Anonymous poster hash: 49abc...30f 4
Gjest Lincoln Skrevet 27. mai 2014 #14 Skrevet 27. mai 2014 (endret) Jeg hadde sagt nei dessverre. Nå er jeg i et forhold, men hadde jeg vært singel hadde jeg sagt nei likevel. Jeg har ikke sex med noen før de har testet seg for kjønnssykdommer.Anonymous poster hash: 0bc26...26c Og hvilke kjønnssykdommer er det du tror du kan få av en BJ? For å svare TS: Er du fin er svaret ja. Er du ikke fin er svaret nei. Endret 27. mai 2014 av Lincoln 4
Gjest New_Girl Skrevet 27. mai 2014 #15 Skrevet 27. mai 2014 Og hvilke kjønnssykdommer er det du tror du kan få av en BJ? Herpes for eksempel. 5
Gjest Lincoln Skrevet 27. mai 2014 #17 Skrevet 27. mai 2014 Herpes for eksempel. Man ser da om noen har herpes.
Gjest Lille-pus Skrevet 27. mai 2014 #18 Skrevet 27. mai 2014 (endret) Ikke alt av sykdommer kan sees hos/av den som utfører BJ'en Klipper et utsnitt av samme spørmål stilt en lege: Man kan få både infeksjon i munnen (sopp, herpes, klamydia, syfilis, gonore) eller i hele kroppen (HIV, klamydia, gonore, syfilis) om man utfører oralsex på en som er smittet. Sannsynligheten er større for å få smitten om man får utløsning eller slim fra skjede i munnen (inneholder mer virus), enn å smitte noen med viruset til underlivet gjennom blod fra rift/sår i munnen. En kvinne kan overføre kjønnssykdom til mannens penis, men hun skal nok ha kjønnssykdommen i munn/hals, slik som kan være tilfelle for herpes, (sopp), gonore, klamydia og syfilis. Når det kommer til HIV må hun sannsynligvis ha rifter i munnen for å kunne smitte deg siden HIV ikke finnes som munn/halsinfeksjon da det ikke kan leve i spyttet. Endret 27. mai 2014 av Lille-pus 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #19 Skrevet 27. mai 2014 Man ser da om noen har herpes. Ikke hvis vedkommende er smittsom uten å ha utbrudd. Stort sett ligger viruset i dvale mellom utbruddene. Det er derfor hovedregelen er at man er smittsom kun under utbrudd. Men noen ganger blir viruset aktivt uten at det utløser utbrudd, og dermed er man smittsom likevel. Noen ganger er blemmene også så små, at man må studere penis litt og være oppmerksom på det, for å legge merke til dem. Hvis man er mer fokusert på å få den i munnenn og generelt er for opptatt av det seksuelle, kan det være fort gjort å overse, syns jeg. Anonymous poster hash: a4d2b...c36 3
Gjest Lincoln Skrevet 27. mai 2014 #20 Skrevet 27. mai 2014 Vel, det skal veldig mye mer til for å bli smittet av noe som mann dersom det er snakk om en BJ. Og den risken løper man uansett hver gang man har sex med noen. Så KJØR PÅ!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå