Gå til innhold

full-sleeve tattoo....angrer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Uhumskheter

Kjenner meg selv godt nok nå til å vite at jeg hadde endt opp med å angre. Bytter mening om mangt ofte, OFTE. Og ting som er permanente er ikke noe for meg. Skulle ønske jeg fant ut det før jeg tok min tatovering :fnise:

Men syns sleeves kan være superfint på mange. Spesielt de som er skikkelig fargerike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg selv godt nok nå til å vite at jeg hadde endt opp med å angre. Bytter mening om mangt ofte, OFTE. Og ting som er permanente er ikke noe for meg. Skulle ønske jeg fant ut det før jeg tok min tatovering :fnise:

Men syns sleeves kan være superfint på mange. Spesielt de som er skikkelig fargerike.

samme her :)

Anonymous poster hash: 23920...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok så du vil tattovere over?

Anonymous poster hash: 23920...661

Never gonna happen, for som sagt, jeg angrer ikke og mildt sagt j**lig fornøyd med den sånn som den er :)

Ikke hadde det vært mulig tatovere over heller, men dette var jo ikke noe jeg tok på sparket heller akkurat ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg ser så utrolig mange folk med full-sleeve tattoveringer. Dette har vel blitt veldig in, og det jeg lurer på er om det er noen der ute som angrer? Det er sikkert mange som har skaffet seg det kun fordi det er in, og nå som det allerede har begynnt å bli harry må det jo resultere i mange angrende... Hva tenker kg gjengen om det`?

Anonymous poster hash: 23920...661

Jeg vet ikke helt jeg. Man må jo tenke på at man en dag blir gammel og skrukkete og da vil ikke tatoveringene være så fine lengre

Anonymous poster hash: 09d57...b62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Jeg tror ikke så mange tar tattovering fordi det er "in", men fordi de liker det. Og dersom de tar det fordi det er populært, og så angrer dersom det blir "upopulært", ja da kan de jammen bare ha det så godt.

Evn amputere armen fra håndleddet til skulderen.

Synes det høres ut som et naivt syn... Så på 90-tallet syntes tilfeldigvis alle det var fint med rose- eller delfin-tatovering (eller hva det nå var som var kult da), og nå synes tilfeldigvis alle sleeve er toppen? Selvsagt gjør folk ting delvis fordi det er "in", selv om mange sikkert ikke vil innrømme det selv. Alle blir påvirket av menneskene rundt seg, selv om man kanskje ikke er bevisst det.

Jeg har ingen tatoveringer, synes med få unntak det er gørrstygt og harry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fullsleeve på begge armene. Tok de da jeg var 23-24, og har aldri angret. Var ikke en plutselig ide, og heller ikke fordi det var "in". Elsker armene mine, og følte meg rett og slett naken i mange, mange år før jeg tok sleevene. Tror jeg hadde ønsket meg dette siden jeg var 11-12 år eller noe sånn.

Så enig i denne! Jeg tror det er vanskelig for utatoverte - eller de med bittesmå tatoveringer - å sette seg inn i mindsettet til de som har store tatoveringer. Selv har jeg en stor en på overarmen, typ en halvsleeve som betår av én tatovering foreløpig, og jeg følte meg også "naken" før jeg tok den. Eller - jeg kjente på den følelsen i etterkant, hvor jeg med tatoveringen plutselig følte meg mer "hel". Det er rart, og noe jeg tror mange har problemer med å skjønne.

For meg, når noen spør om jeg angrer på tatoveringen, blir det litt slik: angrer du på at du har blå øyne? Angrer du på at du er naturlig brunette? For det føles ut som om tatoveringsspørsmålet havner i samme gate som disse; tatoveringen er en så naturlig del av meg, at å angre ville egentlig nesten vitne om lav selvtillitt og dårlig selvbilde. Så nei, jeg angrer ikke. En av de bedre valg jeg har tatt!

Og ts, begynner de å bli harry? Dette har isåfall gått meg hus forbi, jeg ser bare fler og fler som tatoverer seg for tiden. En god venninne avsluttet nettopp en fullsleeve, som går i ett uten "hudavbrudd". En annen venninne tatoverte akkurat fingrene sine. En kamerat avsluttet nettopp sleeven sin. Ei anna fortsetter å ta små, søte lett skjulte tatoveringer her og der. Og den eneste grunnen til at en tredje venninne har tattispause er fordi hun ble gravid. Kanskje de som sitter igjen med harryintrykket er de som er utatoverte, og det bryr jo vi oss fint lite om :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Riskjeks

Er vel ganske mange år siden tatoveringer begynte å bli harry... Eller, det har vel kanskje alltid vært det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt jeg. Man må jo tenke på at man en dag blir gammel og skrukkete og da vil ikke tatoveringene være så fine lengre

Anonymous poster hash: 09d57...b62

Tja, som gammel og skrukkete ser man jo heller lite lekker ut uansett, tatoveringer eller ikke. Selv syns jeg eldre med tatoveringer har en egen sjarm, men det er jo smak og behag, såklart :)

Har selv sleeve på venstrearmen, ganske fargerik og den gjør meg glad når jeg ser på den. Så lenge jeg ikke tatoverer meg steder jeg ikke kan dekke til, så ser jeg egentlig ikke noen spesiell grunn til at jeg skal angre på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har enda til gode å se noen som har en full sleeve tatovering som ser fin ut. Lite feminint på kvinner, og egentlig griseharry for begge kjønn.

Tenk deg godt om før du ødelegger kroppen din på den måten, TS.



Anonymous poster hash: c7b67...f11
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

har sett stadig flere unge kvinner med slike tatoveringer. De fleste av dem er virkelig flott kunstverk som vil holde seg godt langt inn i alderdommen. Den som legger gode tanker og vurderinger av motivet vil ende opp med et særpreg som står til den grunnleggende personligheten, jeg ser ikke hva som er så galt med det.

Selv er jeg en helt annen person som aldri kunne tatovert noe som helst på min kropp. På tross av det så er det mange tatoverte mennesker jeg beundrer for hvordan de har klart å bruke sin egen kropp til noe som ikke kan omtales som annet enn virkelig flott kunst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går så jeg ei jente med tatovering i nakken. Noe tekst.

Men for et sted å ha det på - da kan man jo ikke se det selv?!

Og så ser man egentlig litt brennmerka ut.



Anonymous poster hash: f6eca...e67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 4 tatoveringer, men ingen sleeve. Er redd for å bli misfornøyd og lei av å se på det. Men jeg syntes at det er dritkult med folk som har det! Tatovører er kunstnere, og jeg elsker å høre bakgrunnshistorier om tatoveringene folk har. Mitt tips før du skal ta en stor tatovering er å printe ut/evt tegne tatoveringen du vil ha og heng den på soverommet ellernoe, og se på den hver dag i noen måneder. Da finner man ut om man det er noe man vil ha eller gå lei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har enda til gode å se noen som har en full sleeve tatovering som ser fin ut. Lite feminint på kvinner, og egentlig griseharry for begge kjønn.

Tenk deg godt om før du ødelegger kroppen din på den måten, TS.

Anonymous poster hash: c7b67...f11

Helt enig. Er for så vidt ikke fan av tatoveringer uansett størrelse. Men jeg respekterer og aksepterer at andre liker det.

Anonymous poster hash: 0599f...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke full sleeve, men har en tatovering som dekker nesten hele underarmen. Angrer ikke i det hele tatt, og blir mer og mer forelsket i tatoveringen for hver dag som går. Den er tatt hos ei som er svært dyktig, og jeg får mye skryt for den. Gamlingene på jobb rynker på nesen, men jeg kjenner at det bryr jeg meg forferdelig lite om ;)

Kjenner meg igjen i de som skriver at de følte seg nakne før de fikk tatovering :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Det kommer veldig an på om personen kler tatoveringene eller ikke.

Enig.

Også kommer det an på om jeg liker motivene, fargene osv. Synes det er finest i svart/hvit da. Liker ikke når det er for mye og for sterke farger liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...