Essie_ Skrevet 3. juli 2014 #401 Del Skrevet 3. juli 2014 Takk! Dere som har vært på tidlig UL her, hvordan foregår det? Jeg har forstått det sånn at man får en.. pinne oppi det aller helligste? Vil bare være forberedt på hva som skal skje Som samboeren min uttalte i stad: "rart at den store dildoen kan vise hva som er inni der". Beskrivelsen hans er ganske riktig, men ultralydstaven er ikke så stor, bare lang. Staven har kondom og UL-gele. Absolutt ikke ubehagelig, med mindre man ikke liker å ligge i en GU-stol. Jeg har fått se på skjermen hver gang, uansett om det er gode eller dårlige nyheter. Gyn forklarer og viser på skjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. juli 2014 #402 Del Skrevet 3. juli 2014 Takk! Som samboeren min uttalte i stad: "rart at den store dildoen kan vise hva som er inni der". Beskrivelsen hans er ganske riktig, men ultralydstaven er ikke så stor, bare lang. Staven har kondom og UL-gele. Absolutt ikke ubehagelig, med mindre man ikke liker å ligge i en GU-stol. Jeg har fått se på skjermen hver gang, uansett om det er gode eller dårlige nyheter. Gyn forklarer og viser på skjermen. jeg lurte på akkurat det samme så greit å få svar. Da har jeg snakket med samboeren min og han sa at hvis jeg gjerne vil på tidlig UL, så er han med på det. Eneste er at jeg kanskje må gå alene, siden han kanskje ikke rekker det. Ikke mange ledige timer nå i juli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkeliggift Skrevet 3. juli 2014 #403 Del Skrevet 3. juli 2014 Jeg får ikke tatt tidlig UL, da det er fullt over alt Har du hørt hos Skotheim om de har ledig time? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 3. juli 2014 #404 Del Skrevet 3. juli 2014 Takk for informasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 3. juli 2014 #405 Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) Har du hørt hos Skotheim om de har ledig time? Er det i Bodø? Edit: Ser det er i Bodø ja. Skal ringe i morgen. Endret 3. juli 2014 av Teriyaki 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 3. juli 2014 #406 Del Skrevet 3. juli 2014 Jeg har blitt fryktelig kvalm! Orker ikke få i meg noe som helst mat, blir bare dårlig. Fikk ikke sove i natt heller, fordi jeg var så fordømt kvalm. Var ikke sååå kvalm forrige gang, da var jeg bare småkvalm, så det holdt å småtygge på et knekkebrød... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinylene Skrevet 3. juli 2014 #407 Del Skrevet 3. juli 2014 10 fullegåtte uker her i dag 👍 Formen er fin, og magen eser ut innimellom. Litt vanskelig å skjule den innimellom. Er kun ei venninne og samboeren som vet om lille spire ennå 😉 svigermor får vite det i helga. Skal på første kontrolltime på mandag. Håper på å få høre hjertelyden 💕 fikk det med storesøster. Tror ikke det blir noen tidlig ul her. Tiden går nok fort nå frem til ordinær ul som blir i august/september. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 3. juli 2014 #408 Del Skrevet 3. juli 2014 Sniker meg muligens inn her i disse sene nattetimer. Oppdaget at jeg var gravid i går morges og vet egentlig ikke hvor langt jeg er på vei. Muligens 6 uker, altså termin i månedskiftet februar mars. Dette blir vårt andre kjærlighetsbarn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 4. juli 2014 #409 Del Skrevet 4. juli 2014 Gratulerer, Havmus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 4. juli 2014 #410 Del Skrevet 4. juli 2014 Sniker meg muligens inn her i disse sene nattetimer. Oppdaget at jeg var gravid i går morges og vet egentlig ikke hvor langt jeg er på vei. Muligens 6 uker, altså termin i månedskiftet februar mars. Dette blir vårt andre kjærlighetsbarn. Gratulerer Har du en foreløpig termin så skal jeg sette deg inn i terminlista? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. juli 2014 #411 Del Skrevet 4. juli 2014 Sniker meg muligens inn her i disse sene nattetimer. Oppdaget at jeg var gravid i går morges og vet egentlig ikke hvor langt jeg er på vei. Muligens 6 uker, altså termin i månedskiftet februar mars. Dette blir vårt andre kjærlighetsbarn. Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 4. juli 2014 #412 Del Skrevet 4. juli 2014 Tenkte å høre med dere hva dere tenker... Har UL 10.juli, som legen har henvist meg. Har også en privat UL 15.juli... Den private koster jo 1200,- og er bare 5 dager etter den offentlige. Jeg lurer veldig på å avlyse den private? Den er jo rett etterpå, og det er jo masse penger! Hva hadde dere gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 4. juli 2014 #413 Del Skrevet 4. juli 2014 Jeg tror nok ikke jeg hadde brukt 1200,- på UL bare fem dager etter forrige UL. Men kanskje jeg hadde hørt om det var mulig å flytte den private litt frem i tid, hvis jeg hadde ønsket å se nurket en gang til før OUL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. juli 2014 #414 Del Skrevet 4. juli 2014 Tenkte å høre med dere hva dere tenker... Har UL 10.juli, som legen har henvist meg. Har også en privat UL 15.juli... Den private koster jo 1200,- og er bare 5 dager etter den offentlige. Jeg lurer veldig på å avlyse den private? Den er jo rett etterpå, og det er jo masse penger! Hva hadde dere gjort? Jeg hadde avlyst den eller flyttet på den. 1200kr er mye penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 4. juli 2014 #415 Del Skrevet 4. juli 2014 Jeg tror nok ikke jeg hadde brukt 1200,- på UL bare fem dager etter forrige UL. Men kanskje jeg hadde hørt om det var mulig å flytte den private litt frem i tid, hvis jeg hadde ønsket å se nurket en gang til før OUL. Jeg hadde avlyst den eller flyttet på den. 1200kr er mye penger. Takk for innspill begge to Den private bestilte jeg i februar, da egentlig til utredning for ufrivillig barnløshet, men kunne endre den til svangerskapskonsultasjon da jeg ble .Så fikk jeg denne offentlige timen like før.. Tror jeg avlyser den private egentlig, for den neste ledige timen hun hadde var ikke før i oktober, og det er jo nesten to mnd etter OUL.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 4. juli 2014 #416 Del Skrevet 4. juli 2014 (endret) Takk for innspill begge to Den private bestilte jeg i februar, da egentlig til utredning for ufrivillig barnløshet, men kunne endre den til svangerskapskonsultasjon da jeg ble .Så fikk jeg denne offentlige timen like før.. Tror jeg avlyser den private egentlig, for den neste ledige timen hun hadde var ikke før i oktober, og det er jo nesten to mnd etter OUL.. Ja, da ville jeg heller brukt pengene på 3D ultralyd rundt uke 27. Her blir det ikke noe tidlig ultralyd. Gøy å se selvf, men synes det er dyrt. Vi har god nok råd, men vil heller bruke de pengene på noe annet. Men støtter likevel at det burde vært et tilbud til alle gravide i Norge! Jeg skal ut å reise litt rundt vanlig tid for oul, så skal spørre jordmor om det er mulig å få den littegrann tidlig, då ca uke 17. Endret 4. juli 2014 av Ripsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 4. juli 2014 #417 Del Skrevet 4. juli 2014 Ja, da ville jeg heller brukt pengene på 3D ultralyd rundt uke 27. Her blir det ikke noe tidlig ultralyd. Gøy å se selvf, men synes det er dyrt. Vi har god nok råd, men vil heller bruke de pengene på noe annet. Men støtter likevel at det burde vært et tilbud til alle gravide i Norge! Jeg skal ut å reise litt rundt vanlig tid for oul, så skal spørre jordmor om det er mulig å få den littegrann tidlig, då ca uke 17. Vet ikke om vi gidder å bruke penger på 3D-UL heller.. er så mye annet vi kan bruke pengene på, å få barn er dyrt Jeg skal også ut og fly i det tidsrommet... Skal på ferie i nesten tre uker, og drar når jeg er 15+5, og kommer hjem 18+3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. juli 2014 #418 Del Skrevet 4. juli 2014 Ville nok avlyst den, ja. Siste håpet for å få UL før uke 12 hadde jo selvsagt ikke telefontid, så jeg skal ringe på mandag. Håper virkelig de har ledig. Det står at ventetiden er 2-4 uker, men det står bare sånn generelt, ikke for akkurat ultralyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 4. juli 2014 #419 Del Skrevet 4. juli 2014 Ville nok avlyst den, ja. Siste håpet for å få UL før uke 12 hadde jo selvsagt ikke telefontid, så jeg skal ringe på mandag. Håper virkelig de har ledig. Det står at ventetiden er 2-4 uker, men det står bare sånn generelt, ikke for akkurat ultralyd. Du kan jo få min! Hehe, neida.. er lang venteliste der, desverre. Skotheimsvik tok i mot mannen min, forresten! For mange år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. juli 2014 #420 Del Skrevet 4. juli 2014 Du kan jo få min! Hehe, neida.. er lang venteliste der, desverre. Skotheimsvik tok i mot mannen min, forresten! For mange år siden Det hadde vært noe altså! Hehe.. Jaa jeg håper de har ledig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå