missdior Skrevet 29. august 2014 #881 Del Skrevet 29. august 2014 Heehe, godt vi er flere Og beskrivelsen din Talbot var perfekt! Grafseklø! Mine pupper har også vokst.. Fra 85F til 85H foreløpig... Sluuuutt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
umwar Skrevet 29. august 2014 #882 Del Skrevet 29. august 2014 Det passer dårlig med kløe og voksende pupper... BH er ikke kjempe behagelig!! Jeg var 70DD, nå er jeg på F. Ikke lett å ha uten BH. Fordelen er at puppene er fastere enn noen sinne. Håper det varer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 29. august 2014 #883 Del Skrevet 29. august 2014 Okeiokei.. Klør det på puppene deres? Jeg holder på å klø meg ihjel!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moina Skrevet 29. august 2014 #884 Del Skrevet 29. august 2014 Hehe, sitter her med superkløende pupper i dette øyeblikk når jeg leser dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 29. august 2014 #885 Del Skrevet 29. august 2014 Nei, puppene klør ikke.. og etter at jeg sluttet å amme vesla har de krympet ned til normal størrelse type pre-første graviditet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 29. august 2014 #886 Del Skrevet 29. august 2014 Satt og klødde meg på siden av puppa når jeg gikk inn hit xD Nipplene klør også... TMI-fridaaaay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 30. august 2014 #887 Del Skrevet 30. august 2014 Lett kløe, men ingen voksing, men så bruker jeg 85k også da bestemmer de seg for å vokse nå så må jeg kjøpe fallskjermsilke og sy bher av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 30. august 2014 #888 Del Skrevet 30. august 2014 Jeg klør ikke, men brystvortene mine er forferdelig vonde! Har vokst fra 70I til 70J. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 30. august 2014 #889 Del Skrevet 30. august 2014 Lurer på hvor i alle dager jeg skal finne ammeBH i stor størrelse.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 30. august 2014 #890 Del Skrevet 30. august 2014 Lurer på hvor i alle dager jeg skal finne ammeBH i stor størrelse.. Jeg brukte change ammebh'er. Var kjempefornøyd, kommer til å kjøpe det nå og. Det er spiler på de da, men med store pupper er det godt å ha den støtten syns jeg. Syns det er ubehagelig med bh uten spiler. (Bruker bh under treningsbh og jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 30. august 2014 #891 Del Skrevet 30. august 2014 Jeg brukte change ammebh'er. Var kjempefornøyd, kommer til å kjøpe det nå og. Det er spiler på de da, men med store pupper er det godt å ha den støtten syns jeg. Syns det er ubehagelig med bh uten spiler. (Bruker bh under treningsbh og jeg) Takk for tips! Skal stikke innom der en dag når det nærmer seg Tør ikke enda, puppene vokser sikkert enda mer!! Over til noe helt annet ( ) ! Bilstol. Vi har ikke isofix eller hva det heter, og må vel dermed ha beltestol? Eller hæ? Jeg skjønner ingenting. Kjøper vi en base og setter i bilen? Også setet oppå der? Eller bare setet i bilen og feste med belte? Er helt blank... Også skal vi komponere ønskeliste til jul, så må liksom vite hva vi faktisk ønsker oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 30. august 2014 #892 Del Skrevet 30. august 2014 Takk for tips! Skal stikke innom der en dag når det nærmer seg Tør ikke enda, puppene vokser sikkert enda mer!! Over til noe helt annet ( ) ! Bilstol. Vi har ikke isofix eller hva det heter, og må vel dermed ha beltestol? Eller hæ? Jeg skjønner ingenting. Kjøper vi en base og setter i bilen? Også setet oppå der? Eller bare setet i bilen og feste med belte? Er helt blank... Også skal vi komponere ønskeliste til jul, så må liksom vite hva vi faktisk ønsker oss Nytt tips:fnise: Vent med å kjøpe bh til ei ukes tid etter fødsel. Du veit ikke hvor store puppene blir med melk. Og de første dagene med melk ser du ut som pamela, auauau. Sprengte, vonde pupper! Vi hadde maxi cosi pebble med beltebase. Anbefaler beltebase altså, syns det var noe herk å feste setet med seler! Basen festes med belter, og står i bilen hele tida. Og så tar du med bilstolen inn og ut. Setes klikkes på plass. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 30. august 2014 #893 Del Skrevet 30. august 2014 Nytt tips:fnise: Vent med å kjøpe bh til ei ukes tid etter fødsel. Du veit ikke hvor store puppene blir med melk. Og de første dagene med melk ser du ut som pamela, auauau. Sprengte, vonde pupper! Vi hadde maxi cosi pebble med beltebase. Anbefaler beltebase altså, syns det var noe herk å feste setet med seler! Basen festes med belter, og står i bilen hele tida. Og så tar du med bilstolen inn og ut. Setes klikkes på plass. Liker tips Beltebase tror jeg nok ikke vi kommer til å kjøpe egentlig. Ser ikke for meg at vi kommer til å bære stolen så mye inn og ut Ser på den Pebble-modellen, virker veldig grei altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkeliggift Skrevet 30. august 2014 #894 Del Skrevet 30. august 2014 Anbefaler også base, dere blir ikke å angre! Stolen blir tatt inn og ut av bilen mer enn du tror. Den første tiden kommer mini til å sovne stort sett hver eneste gang dere kjører bil, det er kaldt ute, og da er det så greit å bare ta hele stolen med inn Kunne aldri klart meg uten base, er noe herk å skulle feste stolen hver gang! Kan absolutt anbefale maxi cosi cabriofix, en super stol vi har vært utrolig fornøyd med Er også den stolen som har fått flest poeng i test av bilstoler 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 31. august 2014 #895 Del Skrevet 31. august 2014 Jepp, du kommer ikke til å angre om du velger base! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 31. august 2014 #896 Del Skrevet 31. august 2014 Jeg ser dere skriver det, men vi har ikke sååå mye penger, så tror nok vi heller legger pengene i tørketrommel istedenfor en base vi strengt tatt ikke trenger, men som er veldig praktisk og greit Men takk for tipsene altså, får kjøpe base til nr 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkeliggift Skrevet 31. august 2014 #897 Del Skrevet 31. august 2014 Jeg ser dere skriver det, men vi har ikke sååå mye penger, så tror nok vi heller legger pengene i tørketrommel istedenfor en base vi strengt tatt ikke trenger, men som er veldig praktisk og greit Men takk for tipsene altså, får kjøpe base til nr 2 Du får følge med på finn.no, så er du kanskje heldig at det dukker opp en billig base Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 31. august 2014 #898 Del Skrevet 31. august 2014 Jeg ser dere skriver det, men vi har ikke sååå mye penger, så tror nok vi heller legger pengene i tørketrommel istedenfor en base vi strengt tatt ikke trenger, men som er veldig praktisk og greit Men takk for tipsene altså, får kjøpe base til nr 2 Høres fornuftig ut Spesielt med tanke på hvor mye klær man hører at man kommer til å vaske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 31. august 2014 #899 Del Skrevet 31. august 2014 Kjører de ikke noen samletilbud på maxi cosi med base? Da er det ofte rundt 2000 samlet. Tror thorsov bil og barnas hus kjører de kampanjene med jevne mellomrom. Vi har vaska masse klær, gutten gulpa til han var over året. Men har ikke trengt tørketrommel.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 31. august 2014 #900 Del Skrevet 31. august 2014 Vi er ganske avhengig av tørketrommel selv om vi ikke har barn enda Ikke så ofte at jeg vasker klær, men når jeg først gjør det så er det jo en del Og vi har så lite plass til tørking av klær Altså, egentlig ingen, men må bare dytte det inn på gjesterommet da :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå