Gå til innhold

Vile du akseptert at mannen din hadde vist eksen sin hvor hard han var på henne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dersom din mann hadde forlatt eksen selv, og ble sammen med deg, og i ettertid så viser han til eksen hvor hard kuk han har på henne selv om han forlot henne. Dette gjorde han for å vise at han aldri ville slutte å begjære henne selv om han forlot henne. Altså for å styrke selvbilde hennes. Ville du akseptert det?

Høres vilt ut når jeg skriver det ;)



Anonymous poster hash: cda30...fae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser liksom ikke helt hvordan det skal styrke noens selvbilde- at en random eks blir hard av henne. Menn blir hard av alt med pupper og puls vel.

Men for å svare på spørsmålet ditt. Hadde vel ikke det. Hadde sikkert tenkt at det var noe uoppgjort i mellom dem.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Ehrrr. Altså, mannen din sender et bilde av kuken sin til eksen for å styrke selvtiliten hennes? Hohoho. Ja hva skal man vel si....

Det er selfølgelig ikke ok! :kjefte:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja takk begge deler er typisk mannfolk hvis du fortsatt vil ha han så gir du faen i han en stund, så kommer han vel med halen mellom beina tilbake og sier unnskyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser liksom ikke helt hvordan det skal styrke noens selvbilde- at en random eks blir hard av henne. Menn blir hard av alt med pupper og puls vel.

Men for å svare på spørsmålet ditt. Hadde vel ikke det. Hadde sikkert tenkt at det var noe uoppgjort i mellom dem.

trådstarter: Hvis han sier at det er deg han elsker, og viser deg det etterpå, og lover å aldri gjøre det igjen? Han sier at han gjorde det for å styrke eksen sin selvfølelse for hun har dårlig selvtillit. Da ville hun vite at han fortsatt begjærte henne. Men det høres jo helt kleint ut å gjøre det på den måten....

Anonymous poster hash: cda30...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehrrr. Altså, mannen din sender et bilde av kuken sin til eksen for å styrke selvtiliten hennes? Hohoho. Ja hva skal man vel si....

Det er selfølgelig ikke ok! :kjefte:

trådstarter: ikke bilde. Han viste bulen på buksen i virkeligheten.

Anonymous poster hash: cda30...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det er utroskap



Anonymous poster hash: a4654...1c7
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er utroskap

Anonymous poster hash: a4654...1c7

Det er ikke meg det gjelder, men det er noen andre, men jeg bare ble sjokket over episoden. Jeg ville selv aldri akseptert det.

Anonymous poster hash: cda30...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde skammet meg over at jeg var sammen med en så sær og pervers fyr.. Blitt flau på hans vegne rett og slett.



Anonymous poster hash: 57763...81b
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker helt ærlig at kjæresten min slutter å begjære sine ekser mens han er sammen med meg. Så det hadde ikke vært ok i det hele tatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde skammet meg over at jeg var sammen med en så sær og pervers fyr.. Blitt flau på hans vegne rett og slett.

Anonymous poster hash: 57763...81b

Dette skjedde før de fikk et barn sammen, så mulig det kan repareres? De har fått et barn etter dette skjedde.

Anonymous poster hash: cda30...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså han har barn med begge to. Både eksen og den dama.



Anonymous poster hash: cda30...fae
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øh... Kanskje hvis han var tretten år på det tidspunktet.



Anonymous poster hash: 97e08...495
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Øh... Kanskje hvis han var tretten år på det tidspunktet.

Anonymous poster hash: 97e08...495

Han gjorde dette før hun ble gravid med barnet. Mens hun var gravid, fortalte han eksen at neste gang kunne det godt være mulig at de kunne finne sammen igjen og at det ble eksen sin tur å få barn. Nå er barnet 10 måneder. Han har barn fra før med eksen også.

Anonymous poster hash: cda30...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut

O_O Nei, selvfølgelig er ikke det ok. Tror neppe det hadde vært oppfattet som noe selvtillitboost (heller ikke om det hadde blitt gjort motsatt heller). Man hadde vel heller lurt på hvorfor i heiteste hule det ble slutt. <_<

Endret av Peanut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ærlig si at hvis jeg var sammen med han, og dette hadde skjedd, så hadde jeg prøvd å tro at det ikke var sant. Det kan være at hun ikke tror at det er sant selv om hun har blitt fortalt det.

Men jeg hadde blitt skeptisk, og det hadde vært veldig vanskelig og ødeleggende.



Anonymous poster hash: cda30...fae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

O_O Nei, selvfølgelig er ikke det ok. Tror neppe det hadde vært oppfattet som noe selvtillitboost (heller ikk om det hadde blitt gjort motsatt heller). Man hadde vel heller lurt på hvorfor i heiteste hule det ble slutt. <_<

trådstarter: Jeg også. Jeg hadde følt meg som en han skulle slå i tryne på hun andre. Men jeg forstår det ikke helt. Synes det er rart. Men jeg hadde ikke klart å vært i hennes situasjon.Forsto det slik at hun ble ganske stresset over dette, tiltross for at de har fått et barn siden.

Anonymous poster hash: cda30...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...