Gå til innhold

Liste over symptomer.... har noen av dere anelse om hva dette kan være?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært så rar de siste dagene, og lurer på hva som er i veien. Føler liksom ikke at noen av sympomene i seg selv er "store nok" til å ta en tur til legen, men når det blir så mye og jeg blir helt ute av form av det, så lurer jeg kanskje på om det er lurt å ta en tur alikevel? (Det blir riktignok første gangen på 10 år, for jeg går stort sett aldri til legen, og er til vanlig frisk, pigg og rask, med godt humør).

Veldig dyster til sinns, begynner å grine så lett som bare det.

Veldig sliten. Vil bare sove sove sove hele dagen. (Står opp, drar på jobb, kommer hjem, sovner på sofaen til sånn 9-10 tida, og går og legger meg).

Noen mystiske blåmerker som har dukket opp på leggen.

Hodepine som kommer og går.

Stiv i nakke som kommer og går.

Svimmelhet som kommer og går.

Tregere oppfattelsesevne enn vanlig (merket jeg når jeg var ute å kjørte bil).

Vondt i lymfeknuten på den ene siden av halsen.

Noen som har tanker om hva dette kan være? Er jeg på vei til å bli deprimert eller utbrent, eller kan det være noe helt annet?



Anonymous poster hash: 8ae4e...516
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig vanskelig å si, men jeg hadde iallefall gått til lege med dette.

Spesielt når du merker at du reagerer treigere i trafikken, det kan fort bli farlig.

Det kan være depresjon eller noe annet i den suren, men det kan også være at du mangler noen vitaminer. Ta deg en tur til legen og be også om å få tatt noen blodprøver for å se om det er noe du mangler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres ut som at du er sliten. Ta deg noen dager fri. Blir du ikke bedre da kan du ringe legen.

Anonymous poster hash: b89fc...c0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du rett og slett er på vei til å bli utmattet. Kroppen gir iallfall sterke signaler om at noe ikke er som det skal, så ja, ta deg en tur til legen uten tvil, og ikke grubl for mye på hva det kan være. Målet ditt skal være at du skal bli frisk. Høres ut som du kunne trenge en sykemelding.

Endret av lillsunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom deg til legen! Vet ikke hvordan helsetilstanden/kroppsvekt etc er, men noe av dette kan faktisk også være symptomer på blodpropp ol.

Vær så snill folkens. Er dere i tvil, kontakt lege!

Anonymous poster hash: 2e979...749

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta turen til legen :) At du ikke har vært der på lenge sier at det er påtide med en sjekk av det meste.



Anonymous poster hash: 5ab59...11a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat de samme symptomene! :sjokkert::hug:

Vel, jeg har depresjon, angst og annet fangeskap. Blåmerkene ser likevel ikke ut til å gi mening.

Kan hende du er på vei inn i en depresjon, men uansett hva det er, kontakt fastlegen



Anonymous poster hash: b5ce5...f82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Depresjon/utmattelse f.eks... evt lavt stoffskifte, som kan forklare at du er deprimert, trøtt og sliten, mister konsentrasjonsevnen og at du har vondt i kroppen generelt. Jeg gikk lenge umedisinert for lavt stoffskifte og ble rett og slett veldig deprimert, gråt av alt, hadde så vondt i kroppen, var trøtt og følte ikke at jeg hadde sovet nok hvis jeg sov under 12 timer og mistet helt konsentrasjonen. Nå går jeg på medisin og det funker ganske bra. Evt hvis du har hatt en veldig stressende periode kan det jo være et lite "sammenbrudd" av at du er så utslitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyssesyka?

Anonymous poster hash: 7cc5e...a7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...