Gå til innhold

Melk i brystene uke 26


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er førstegangs og er 26 uker på veg. I natt så merket jeg at jeg var fuktig på brystvortene og det var våte flekker i sengen når jeg våknet. Er dette normalt når jeg bare er 26 uker på veg?



Anonymous poster hash: d3d94...ccc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det er ganske normalt. Jeg er i alle fall også førstegangs, 21 uker på vei, og det har kommet råmelk fra brystene mine siste 3 uker. Ikke mye, bare en dråpe eller to om brystet kommer i klem på et vis.

Jeg tror det er omtrent like vanlig at det kommer litt melk i løpet av svangerskapet som at det ikke gjør det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er vanlig. Bare å gå med ammeinnlegg hvis det blir plagsomt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke en dråpe før 2 dager etter fødselen.

Anonymous poster hash: 1176a...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde masse melk lenge før fødsel. Fikk problemer med alt for mye melkeproduskjon etter fødsel og, for mye formelk til babyen som fikk kolikk. Vet ikke om det er en sammenheng, men du kan jo ha det i bakhodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg begynte med råmelksproduksjon i uke 16... så er helt vanlig :)



Anonymous poster hash: d8d9d...ab3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde masse melk lenge før fødsel. Fikk problemer med alt for mye melkeproduskjon etter fødsel og, for mye formelk til babyen som fikk kolikk. Vet ikke om det er en sammenheng, men du kan jo ha det i bakhodet.

Tror ikke det er en direkte sammenheng. Jeg selv var skikkelig melkeku og hadde ikke kolikkbarn. :)

Barna gulper opp det de ikke trenger, så eneste bivirkningen jeg hadde var at jeg vurderte å lage en genser ut av plastposer. :fnise:

Anonymous poster hash: d8d9d...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...